Het gaat om de volgende systemen, allen met Windows Vista Ultimate x64:
- één Intel Xeon X5472 (3.00GHz,1600FSB,2x6MB,Quad Core) met 2x nVIDIA Quadro FX1700 (en voor de liefhebbers 8GB ram en 4x 300GB,15krpm SAS-schijven in RAID5)
- 5x Intel Core 2 Duo E8400 (3.00GHz, 6MB,1333MHz) met nVIDIA Quadro FX1700, 4GB ram
- één workstation laptop met Intel Core 2 Duo P8600 (2.4GHz,1066MHz,3MB) met nVidia FX1700M, 4GB ram en 64GB SSD drive

De systemen zullen momenteel vooral gebruikt worden als 3D CAD tekenstations en zullen waarschijnlijk niet 24/24 draaien (met mogelijk de intel xeon als uitzondering, die gaat ook wat voor server spelen).
Voor de SMP-client ga ik waarschijnlijk voor de DEINO versie, die is blijkbaar iets beter. Maar dat ziet er allemaal zo veel (pruts)werk uit (ik moet er de tijd voor hebben).
De grafische kaarten worden ook ondersteund door de GPU client, is het slim deze te gebruiken in een productieomgeving? Ik wil namelijk niet dat de folding clients enige invloed hebben op de goede werking van de workstations (men mag het niet echt merken tijdens gebruik dus).
Dus,
Wat kan ik eigenlijk zoal verwachten?
Met de quad core, hoe pak ik dit het beste aan (1,2 of 3 cores laten folden?).
Stoort het folden (op GPU of CPU) bij het (3D) werken?
Zou ik hiervoor gaan of niet (ik wil hier bv. ook niet teveel tijd aan spenderen)?