Hoe zit dat nu met dat boostpack/OYO ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Op 17 maart werdt mijn boostpack operationeel(wat ik de volgende maand terug opgezegd heb) met het gevolg op mn crm/ the adsl signal is installed and operational since 17/03/2008 /
Dit terwijl ik al een 36 maand klant ben...betekent dit dat ik moet wachten tot 17 maart om op te zegeen? door dat boostpack ?

destijds schreef dommel dit op hun nieuwssite (zonder extra kosten ?)
January 12 - 2008 - 9:27 PM posted by: [dommel.com servicecenter]

vanaf vandaag werd de uploadsnelheid van onze netconnect en netconnect lite accounts verhoogd naar 448 kbit/sec in plaats van 256 kbit/sec nu. deze snelheidsupgrade is volledig gratis.

na deze aanpassing is er geen snelheidverschil meer in upload tussen gebruikers met en zonder een boostpack. netconnect gebruikers met een boostpack krijgen 50GB extra dataverkeer ipv 20GB nu, mediumband aan 2048 kbit/sec en toegang tot de nieuwsservers op mediumband. het boostpack voor netconnect lite accounts zal verdwijnen. vanaf 01/02/2008 zal het mogelijk zijn om een boostpack op elk moment op te zeggen zonder extra kosten.
de nieuwe specificaties van het boostpack zullen ingaan op 01/02/2008.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
bron:https://crm.schedom-europe.net/ Mijn modem begint wss te flippen (gezien geen opmerkingen hier met disconnects probs regio 056) en heb geen goesting om nog een nieuwe modem te kopen/ stap over naar telenet shakes :wink:
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Op het moment dat je het boostpack genomen hebt was netconnect en netconnect + boostpack een verschillend belgacom profiel. Dat is de reden waarom je op 17/03 een nieuwe installatie datum gekregen hebt (er is namelijk een verandering aangevraagd bij Belgacom). Op het moment dat de rest van de netconnecters overgeschakeld werden naar dit nieuwe profiel heeft dommel zelf geen actie moeten ondernemen. De snelheidsverhoging was in feite zelfs niet bepaald door dommel maar door Belgacom (ik vermoed zelfs dat dommel niet op de hoogte was over de aanpassing, al is dit puur een vermoeden).

// Edit: ik vermoed dat je 17/03/2007 als activatie datum hebt? Want op 17/03/2008 waren die snelheden al omhoog.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

nee, 17/03/2008 was de activtie, maar betekent dit nu dat ik terug een OYO heb tot 03/2009 ?

profiel is hetzelfde geworden als voorheeen 384 / 2.240 kbps allez na terug een downgrade te hebben gevraagd...
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

tja gr4vity, Getting to the Point moet je ook niet verwachten van u hé, bwa...blijf nog ff bij dommel , en verwacht geen zinnig antwoord meer hier 8)

(allez van de annciens hier toch :P )
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

kaise1 schreef:nee, 17/03/2008 was de activtie, maar betekent dit nu dat ik terug een OYO heb tot 03/2009 ?

profiel is hetzelfde geworden als voorheeen 384 / 2.240 kbps allez na terug een downgrade te hebben gevraagd...
Heb je het nog niet gevraagd aan dommel zelf? meestal als er abo wijziging gebeurd is dat weer een jaartje van die datum (bij belgacom toch) bij dommel ben ik niet zeker.
anders kan je nog bij dommel blijven tot 03/2009 en een maand op voorhand uwen opzeg doen ;) kan u begrijpen dat het moeilijk leven is met een 2Mb of 3M profiel, omdat je te ver vd centrale zit (gullegem -> centrale in wevelgem is rond de 5 km) te ver voor adsl om een deftige snelheid te halen.
Vdsl hebben ze nu wel in gullegem maar dan enkel bij Belgacom, andere optie is Telenet ...
alee de groetjes
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Tnx patje, ga het nog een tijdje uitzitten (allez als disconnects uitblijven) nu met die andere modem/router (belkin) geen problemen meer voor het moment...
Idd, vdsl2 is hier beschikbaar (gecheckt= 2 HD BGCtv's aansluitbaar), maar vrees dat het prijskaartje in de toekomst bij de alternatieven hoog zal zijn :wink: en je dan beter af bent bij telenet (als je analoge telefonie bij belgacom er bij rekent) ...maarja telenet hé ben toch niet zo happig om terug te keren :wink:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kaise1 schreef: en je dan beter af bent bij telenet (als je analoge telefonie bij belgacom er bij rekent) ...maarja telenet hé ben toch niet zo happig om terug te keren :wink:
als je dan toch naar telenet zou gaan kan je beter telefonie bij hun pakken.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”