sip username en paswoord? FRING
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Bij mij (3StarsNet) was dat het telefoonnummer als username en hetzelfde wachtwoord als ik heb moeten ingeven in de configuratiepagina van mijn Siemens Gigaset (webinterface).
Wanneer mijn VoIP actief is via Fring, dan komen mijn oproepen daar op binnen, en niet meer op mijn vaste telefoon. Wat me logisch lijkt.
Wanneer mijn VoIP actief is via Fring, dan komen mijn oproepen daar op binnen, en niet meer op mijn vaste telefoon. Wat me logisch lijkt.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Geen idee, ik heb mijn sip-account zo lang niet laten staan in fring.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
het beste zou zijn natuurlijk dat je op beide machines kunt registreren en beide machines beginnen te rinkelen...localhost schreef:Geen idee, ik heb mijn sip-account zo lang niet laten staan in fring.
technisch perfect mogelijk maar je hebt weinig opties bij 3starsnet
- silentkiller
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
hehe, dat is niet wat we zoeken hoor