ADSL2+/VDSL2, hoe zit het nu met de dekking?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik probeer hier wat updates door te voeren aan xs.be (waarvoor dank Lord Utopia!), maar zie sinds kort het bos door de bomen niet meer. De problemen situeren zich vnl. met ADSL2+ (of VDSL2?) aanbiedingen: 9, 12, 16, 20 en 24Mbps.

Voor zover ik weet zijn er 3 netwerken die dit aanbieden: Belgacom, Scarlet (jaja, sinds kort ook Belgacom) en Tele2. Maar hoe zit het nu met de dekking? Voor zover ik weet hinken Tele2 en Scarlet achteraan, terwijl Belgacom een aardige dekking kan voorleggen. Maar hoe groot zijn deze dekkingen nu precies? Iemand een ideetje? :beerchug:

(ik vraag dit zodat "limited availability" aanbiedingen de resultaten-tabel niet domineren, wat ze anders al heel snel doen)
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ik dacht dat VDSL2 aan 65% zat, ADSL2+ aan 85%, VDSL aan 45%, ADSL aan 99,8%, die van belgacom wel.
Tele2 had enkel dekking in Antwerpen (waar weet ik niet), Gent (waar weet ik niet :") ) en nog ergens.

Clearwire dekking: Brussel, Halle, Vilvoorde, Aalst, Gent, Leuven en Mont-Saint-Guibert
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

M.a.w. ik zat ongeveer juist en kan de Belgacom-aanbiedingen zo goed als "overal beschikbaar" aankruisen, terwijl ik dat met het Scarlet & Tele2 netwerk net niet kan.

Ok, thanks, again ! :)
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”