opmerking

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Er is maar weinig activiteit op het nieuwe userbase forum.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik zou de twee, weining activiteit en een nieuw forum niet onmiddellijk aan elkaar koppelen.

Er is een tijd heel slecht of zelfs helemaal niet gemodereerd geweest en daar zie je naar mijn bescheiden mening nu de gevolgen van.
Ik kan je zo een rits gebruikers opsommen die al een tijdje niet meer komen omwille van het onvolwassen gedrag op het forum een paar maanden geleden.

Ik lees niet alle posts maar ik heb de indruk dat het terug aan het verbeteren is: je kan bijvoorbeeld al eens kritiek geven op Dommel zonder dat je een stortvloed van kritiek krijgt. Laat ons wel wezen uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de posts en niet de hoeveelheid.
Daarnaast is het op ICT gebied ook komkommer tijd.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ter ziele gegane providers: hoort scarlet daar dan niet bij?
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Euhm, waarom moet scarlet daarbij?

Bestaat scarlet niet meer misschien?

voor de mensen denken dat ik het nieuws niet volg, ik volg het dus wel é :wink:

Scarlet bestaat nog steeds en volgens mij zijn er geen plannen om scarlet te stoppen
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Astralon schreef:Ik lees niet alle posts maar ik heb de indruk dat het terug aan het verbeteren is: je kan bijvoorbeeld al eens kritiek geven op Dommel zonder dat je een stortvloed van kritiek krijgt.


Sterker nog, de slinger is compleet naar de andere kant gezwaaid. Tegenwoordig mag je absoluut geen goed woord meer zeggen over Dommel of je wordt uitgescholden voor fanboy. Ik heb absoluut niet de indruk dat het verbeterd is, zeker niet nu trolls als Ceurrrix ge-unbanned zijn. Belgacombasher Zambo werd vroeger gehaat, maar nu hij overgeschakeld is naar Dommelbasher is plots alles vergeven. Nee, beter is het niet.
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Ik begrijp alle frustraties en heb me enkele maanden geleden net hetzelfde gevoeld.
Het voordeel dat je hebt als bezoeker is "free will"... Je kiest nog steeds welke fora je leest en welke niet.

Alle Dommel(-en consoorten) topics lees ik niet meer, of het moest uit pure verveling zijn en ik zou de soap een beetje willen volgen...

Daartegenover staan wel een heleboel andere topics die (nog) niet infected zijn met de huidige stand van zaken in ISP-land of bepaalde-member-opinions.
Deze topics zijn nog vrij actief, er komen behulpzame mensen, een schat aan informatie en ik ben steeds verdergeholpen.

Bekijk het een beetje als "gaan zwemmen"... Hoewel je kan kiezen zal je nooit echt lang in het kinderbadje blijven ploeteren :wink:
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”