telkens als ik mijn Dommel gegevens ingeef in Altbinz, dan krijg ik 502 Authentication Failed, could not connect.
username en paswoord zijn ingevuld zoals op de brief die ik gekregen heb bij mijn homeconnect abo.
nieuwsserver is news.dommel.be
downen via Eweka lukt me wel
iemand een idee wat er verkeerd kan gaan
geen connectiue in nieuwsgroepen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
-
- Pro Member
Hmm, toevallig een tweetal weken geleden ook eens de nieuwsgroepen van dommel proberen te installeren en dan had ik het zelfde probleem. Ofwel zijn de nieuwsgroepen wel heel veel down (wat me niet zou verwonderen)cloink schreef:'t Spel is gewoon weer eens down. Even wachten (en dan spreek ik over uren, niet seconden) en opnieuw proberen.
-
- Pro Member
klopt, downloaden gaat idd opnieuw.KiLLa schreef:Nieuwsgroepen werken idd niet, was enkele weken ook zo, zal over een dagje wel gefixt zijn
iets postiefs, ik mailde hun gisteren omtrent internet problemen en vandaag omtrent de nieuwsgroepen en heb op beide mails al reactie gekregen
-
- Starter Plus
Sinds deze ochtend terug problemen?
Er is wel connectie maar mijn gemiddelde snelheid is 50Kb/s of minder met intervallen
Er is wel connectie maar mijn gemiddelde snelheid is 50Kb/s of minder met intervallen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Zou best eens kunnen , aan de auto's op de parking te zien , is er pss extra personeel vroeger rond 17 uur 2 auto's , deze week rond dat uur 5 , gewone he , geen porsche boxter of opel GT .dr.trimble schreef:
iets postiefs, ik mailde hun gisteren omtrent internet problemen en vandaag omtrent de nieuwsgroepen en heb op beide mails al reactie gekregen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
dr.trimble schreef:Hmm, toevallig een tweetal weken geleden ook eens de nieuwsgroepen van dommel proberen te installeren en dan had ik het zelfde probleem. Ofwel zijn de nieuwsgroepen wel heel veel down (wat me niet zou verwonderen)cloink schreef:'t Spel is gewoon weer eens down. Even wachten (en dan spreek ik over uren, niet seconden) en opnieuw proberen.
Ik gebruik nieuwsgroepen al meer dan een jaar bij dommel en heb nog geen enkele keer problemen mee gehad dus cut the crap, as ge niks beter weet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
De newsserver is regelmatig niet bereikbaar (zie de rest van het forum hier). De slechtste periodes zijn de schoolvakanties. Zelfs textnews heeft last van outages (of overbevolking). Een goede newsreader blijft dan met interval proberen en meestal lukt het na een aantal tries wel. Het kan ook nuttig zijn om een newsreader te gebruiken met scheduler zodat je op de kalme uren kan proberen te connecteren.fiestaboyke schreef:dr.trimble schreef:Hmm, toevallig een tweetal weken geleden ook eens de nieuwsgroepen van dommel proberen te installeren en dan had ik het zelfde probleem. Ofwel zijn de nieuwsgroepen wel heel veel down (wat me niet zou verwonderen)cloink schreef:'t Spel is gewoon weer eens down. Even wachten (en dan spreek ik over uren, niet seconden) en opnieuw proberen.
Ik gebruik nieuwsgroepen al meer dan een jaar bij dommel en heb nog geen enkele keer problemen mee gehad dus cut the crap, as ge niks beter weet
Laatst gewijzigd door on4bam 10 dec 2008, 20:08, in totaal 1 gewijzigd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Premium Member
- Contacteer:
sorry, maar dan is het hier weer zoals al de rest. Er kan NIETS goed zijn van Dommel... Ik gebruik nieuwsgroepen dagelijks en hebt echt geen klagen erover...
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
De laatste weken heb ik geen connectie meer gehad met de nieuwsservers toen ik op 'suspended' stond (zie andere thread).
Voor de rest meer dan pico bello.
Voor de rest meer dan pico bello.
Victory Not Vengeance
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
De nieuwsgroepen werken hier ook niet altijd perfect maar ik durf toch zeggen dat 95% van de tijd ze wel goed werken.
En als ze goed werken heb je wel voor niets een onbeperkt giganews account ter waarde van 20€ per maand.
En als ze goed werken heb je wel voor niets een onbeperkt giganews account ter waarde van 20€ per maand.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
-
- Pro Member
Denk je werkelijk dat wij hier gaan lopen te klagen dat de nieuwsgroepen niet werken als ze het wel doen mss, we hebben wel betere dingen dat dat hoor.fiestaboyke schreef:
Dommel geeft zelf telefonisch toe dat ze af en toe problemen hebben met de nieuwsserver maar geven geen ondersteuning
-
- Premium Member
- Contacteer:
dat denk ik idd ja
dr.trimble schreef:Denk je werkelijk dat wij hier gaan lopen te klagen dat de nieuwsgroepen niet werken als ze het wel doen mss, we hebben wel betere dingen dat dat hoor.fiestaboyke schreef:
Dommel geeft zelf telefonisch toe dat ze af en toe problemen hebben met de nieuwsserver maar geven geen ondersteuning
-
- Pro Member
[quote="fiestaboyke"]dat denk ik idd ja
[quote="dr.trimble"][quote="fiestaboyke"]
och, als dat al is wat je te vertellen hebt hou je liever je mond en profiteer dan maar rustig verder van jouw lijntje zolang het goed gaat. Wij gaan rustig door met onze kostbare tijd te verspillen door het ONNODIG opmerkingen spuwen aan het adres van die O-zo-heilige-Dommel van jou.
Oja, jij kan wss wel al downloaden aan 12mb/s en jij hebt wss wel al een antwoordapparaat actief en je 2de lijn doet het wss ook al heel lang.
[quote="dr.trimble"][quote="fiestaboyke"]
och, als dat al is wat je te vertellen hebt hou je liever je mond en profiteer dan maar rustig verder van jouw lijntje zolang het goed gaat. Wij gaan rustig door met onze kostbare tijd te verspillen door het ONNODIG opmerkingen spuwen aan het adres van die O-zo-heilige-Dommel van jou.
Oja, jij kan wss wel al downloaden aan 12mb/s en jij hebt wss wel al een antwoordapparaat actief en je 2de lijn doet het wss ook al heel lang.
-
- Premium Member
- Contacteer:
Ik heb de afgelopen 12u bijna constant nzb's gedownload dus ligt niet plat hoor
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Heb je ooit met je bestaande config al connectie gekregen ?broli schreef:Zijn ze plat of ligt het aan mij? Ik heb afgelopen week een paar keer geprobeerd maar kon steeds niet connecten en nu ook niet.
Ja maar het probleem is opgelost. Ik heb de firewall in men modem uitgezet en onmiddellijk kon ik connecteren met de nieuws server. Nu heb ik firewall aan gelaten maar aanvaldetectie op gemiddeld gezet en het werkt. Dit is wel raar want vroeger was het op hoog en werkte het nog steeds.
-
- Starter
bwa ben nu al een jaar dommelklant en heb buiten af en toe eens een 2sec uitval nog nooit geen miserie met dommel gehad. als we dat nu eens van windhoos konden zeggen he xD
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
ik geraak nu al heel de middag niet meer op oldnews ben ik de enige ?
2008-12-28 18:35:56,108 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=502 Access Denied via @schedom.be auth server
2008-12-28 18:35:56,108 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=502 Access Denied via @schedom.be auth server
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb vandaag geen problemen ondervonden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik kan dat gerust van windhoos zeggen hoor.
Behalve een feature die ik liever niet wil gebruiken, krijg ik niet uitgezet. Maar voor de rest absoluut geen enkel probleem.
En die nieuwsservers liggen er soms wel eens uit. Maar zoals hierboven al gezegd, 95% van de tijd werken ze. Wees altijd het spreekwoord van het gegeven paard indachtig
Behalve een feature die ik liever niet wil gebruiken, krijg ik niet uitgezet. Maar voor de rest absoluut geen enkel probleem.
En die nieuwsservers liggen er soms wel eens uit. Maar zoals hierboven al gezegd, 95% van de tijd werken ze. Wees altijd het spreekwoord van het gegeven paard indachtig