![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sorry voor de nieuwe post ... ik heb niet gevonden hoe je een post kan wijzigen ..
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
/EDIT: gevonden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
He cool, kende ik nog niet eens. Is dat geen bruikbaar alternatief? Anders ga ik op zoek naar een dergelijke "recent topics"-pagina, want die mis ik ook.crapiecorn schreef:http://www.userbase.be/forum/search.php?search_id=active_topics
is dit niet ongeveer het equivalent daar van ?
ik000ike schreef:ik kan de poll op de voorpagina niet gebruiken , wanneer ik "stem" klik krijg ik "invalide token " als bericht
Hier idem hetzelfde probleem, moet ook altijd naar de frontpage om ingelogd te geraken op het forum... dat is heel raar dat er zoveel inlog problemen zijn.FlashBlue schreef:Ik blijf dus problemen hebben met automatisch inloggen op het forum... Op de vorige site werkt dat perfect.
Nu :
-Moet ik elke keer langs de frontpage gaan, want op forum zelf raak ik niet ingelogd
-als ik langer dan een half uurtje niets doe op het forum logt hij me uit, en kank terug via de frontpage gaan als ik iets wil posten op het forum, of ongelezen posts wil zien.
Iemand die nog iets van tips heeft ? want ik vind het wreed ambetant, vooral dat je elke keer terug naar de frontpage moet ...
Ik had eigenlijk net hetzelfde probleem als jij. Wat ik gedaan heb was:FlashBlue schreef:Ik blijf dus problemen hebben met automatisch inloggen op het forum... Op de vorige site werkt dat perfect.
Nu :
-Moet ik elke keer langs de frontpage gaan, want op forum zelf raak ik niet ingelogd
-als ik langer dan een half uurtje niets doe op het forum logt hij me uit, en kank terug via de frontpage gaan als ik iets wil posten op het forum, of ongelezen posts wil zien.
Werkt niet :
-cookies deleten
-passwoord veranderen
-automatisch inloggen (dat is iets dat ik op deze pc sowieso standaard aanzet)
-andere browser (zowel in FF als Chrome zelfde probleem
Iemand die nog iets van tips heeft ? want ik vind het wreed ambetant, vooral dat je elke keer terug naar de frontpage moet ...
Ik denk dat het probleem vooral bij jFusion ligt (de bridge tussen joomla en phpBB3). De oplossing is niet ideaal, maar alles is beter dan dubbel user managementPatje schreef:Hier idem hetzelfde probleem, moet ook altijd naar de frontpage om ingelogd te geraken op het forum... dat is heel raar dat er zoveel inlog problemen zijn.
Denk dat meon eens een klappeke zal moeten doen met mijn schoonbroer die ook een forum heeft op basis van versie.3 _ als dit forum hier. want daar werkt het zeer goed.
Same. Al vanalles geprobeerd, ik mag blijkbaar niet votenik000ike schreef:ik kan de poll op de voorpagina niet gebruiken , wanneer ik "stem" klik krijg ik "invalide token " als bericht
ik kan ook niet stemmenmeon schreef:Dat token-probleem heb ik eens naar gegoegeld, maar alle oplossingen/redenen die ze aanreiken zijn niet van toepassing/reeds opgelost
Zoals al verschillende keren gemeld in deze en andere topics: het target-attribuut bestaat niet meer in XHTML (net zoals frames ook afgeschaft zijn). Het is dus technisch niet mogelijk als men zich aan de huidige webstandaarden wil houden.Kenneth schreef:zou het mogelijk zijn om één en ander aan te passen zodat, als men op een link klikt, dat die zich opent in een nieuw venster?
Vind ik altijd een stuk handiger. Ofwel dat de meerderheid mij hier nu tegenspreekt natuurlijk
Het is technisch wél mogelijk mits javascriptsgewijs alle <a href="http://...">'s te voorzien van een window.open()-commando waardoor deze wél nog in een nieuw venster openen. Ik ga er in elk geval al een hele tijd van uit bij het surfen op het web dat links zich in hetzelfde window zullen openen. Als ik een link in een nieuwe tab wil mouswheel-click ik er wel op.localhost schreef:Het is dus technisch niet mogelijk als men zich aan de huidige webstandaarden wil houden.
Shift toets ingedrukt houden vlak voor je op een link klikt geeft ook het gewenste resultaat.Kenneth schreef:zou het mogelijk zijn om één en ander aan te passen zodat, als men op een link klikt, dat die zich opent in een nieuw venster?
Vind ik altijd een stuk handiger. Ofwel dat de meerderheid mij hier nu tegenspreekt natuurlijk
Is niet beperkt tot firefox hoor, maar is in élke browser zo (IE, Opera, Safari, ...)Mr.V schreef:(Of als je firefox gebruikt en een link in een nieuwe tab wilt openen gewoon eerst Ctrl toets indrukken en dan klikken op de link.)
Ja, ik dacht het, maar kon het niet met zekerheid zeggen, ik ziet hier op Ubuntu. (zonder IE7 binnen handbereikmeon schreef:Is niet beperkt tot firefox hoor, maar is in élke browser zo (IE, Opera, Safari, ...)
Ik wilde de term "unobtrusive javascript" al niet gebruiken, beetje jip-en-janneketaal hanteren op Userbase ehlocalhost schreef: En laat ons hopen dat er dan een gracefull degrade is naar een noscript-versie van de url.
Tsss... je onderschat je users. Dit is Tik niet hemeon schreef:Ik wilde de term "unobtrusive javascript" al niet gebruiken, beetje jip-en-janneketaal hanteren op Userbase ehlocalhost schreef: En laat ons hopen dat er dan een gracefull degrade is naar een noscript-versie van de url.
Hier is dat identiek hetzelfde, vroeger was dat nooit zo, klikte je op de link van de e-mail kwam je meteen in het forum en kon de topic lezen, nu lukt dat nooit meer ... met dat aanlogscherm en dan raak je maar niet aangemeld. moet dan eerst via de frontpage naar het forum, klik je dan nog eens op de mail _ dan geraak je wel binnen in het forum (zonder dat aanlogscherm)Braindamage schreef:Ik heb een probleem met inloggen. Als ik niet ingeloged ben ik ik ben gewoon aan het lezen en wil dan reageren, waarop ik het aanlog scherm krijg, als ik dan mijn aanlog gegevens invul (de juiste) dan blijf ik toch steeds op dat scherm terugkomen, ook als ik naar het topic ga en opnieuw probeer te reageren.
Ook wanneer ik een mail krijg dat er op een bepaald onderwerp gereageerd is, dan kom ik op een aanlogscherm uit en kan er daar dus niet via aanloggen. Ik heb trouwens zoals vroeger ook aangeduid dat ik automatisch wordt aangelogd ...
Enkel als ik via de frontpage werk blijf ik aangelogd en kan ik reageren op onderwerpen. Maar zodra ik via de frontpage gegaan ben kan ik wel gewoon navigeren
Ik had dit ook en heb in mijn browser alle cookies waarin "userbase" vermeld staat verwijderd. Daarna werkte het terug normaal.Braindamage schreef:Ik heb een probleem met inloggen. Als ik niet ingeloged ben ik ik ben gewoon aan het lezen en wil dan reageren, waarop ik het aanlog scherm krijg, als ik dan mijn aanlog gegevens invul (de juiste) dan blijf ik toch steeds op dat scherm terugkomen, ook als ik naar het topic ga en opnieuw probeer te reageren.
Ook wanneer ik een mail krijg dat er op een bepaald onderwerp gereageerd is, dan kom ik op een aanlogscherm uit en kan er daar dus niet via aanloggen. Ik heb trouwens zoals vroeger ook aangeduid dat ik automatisch wordt aangelogd ...
Enkel als ik via de frontpage werk blijf ik aangelogd en kan ik reageren op onderwerpen. Maar zodra ik via de frontpage gegaan ben kan ik wel gewoon navigeren
Heb dat probleem ook gehad en heb ook alle coockies verwijderd en daarna ging het terug. Ik had dit probleem met firefox.rolandvc schreef:Ik had dit ook en heb in mijn browser alle cookies waarin "userbase" vermeld staat verwijderd. Daarna werkte het terug normaal.Braindamage schreef:Ik heb een probleem met inloggen. Als ik niet ingeloged ben ik ik ben gewoon aan het lezen en wil dan reageren, waarop ik het aanlog scherm krijg, als ik dan mijn aanlog gegevens invul (de juiste) dan blijf ik toch steeds op dat scherm terugkomen, ook als ik naar het topic ga en opnieuw probeer te reageren.
Ik gebruik MacosX en Safari, maar veronderstel dat dit bij andere platformen en browsers wel hetzelfde zal zijn.
Beste KK,KK schreef:Ik vind persoonlijk dat die 'standaarden' enorm idioot zijn, die zijn duidelijk opgesteld door een paar nerds met grootheidswaanzin. Het target attribuut werkt in alle populaire browsers, dus wat is eigenlijk het probleem? Als een webpagina er in alle browsers hetzelfde uitziet en alles werkt naar behoren, wat kan mij het dan schelen of die pagina voldoet aan de 'standaarden' of niet. Ik weiger mee te doen aan al die regelnichterij.
Allez, we gaan eens checken: http://validator.w3.org/check?uri=http% ... or%2F1.606localhost schreef:Beste KK,
Het kan best zijn dat standaarden opgesteld zijn door idioten, maar ze zijn nu eenmaal wat ze zijn: standaarden.
Webstandaarden kan je nog best vergelijken met spellingsregels in een taal. Sommige spellingsregels lijken ook opgesteld door idioten (bv: pannenkoek???) Toch doen we er goed aan om ons aan die idiote regels te houden.
Ik maak wel ernstig bezwaar tegen jouw homofobe taalgebruik.
Bij gebruik van IE7 cookies verwijderd, maar de dag erna is het weer van dat, is geen oplossing.rolandvc schreef:Ik had dit ook en heb in mijn browser alle cookies waarin "userbase" vermeld staat verwijderd. Daarna werkte het terug normaal.Braindamage schreef:Ik heb een probleem met inloggen. Als ik niet ingeloged ben ik ik ben gewoon aan het lezen en wil dan reageren, waarop ik het aanlog scherm krijg, als ik dan mijn aanlog gegevens invul (de juiste) dan blijf ik toch steeds op dat scherm terugkomen, ook als ik naar het topic ga en opnieuw probeer te reageren.
Ik gebruik MacosX en Safari, maar veronderstel dat dit bij andere platformen en browsers wel hetzelfde zal zijn.