Modjes,
Kunnen jullie AUB zambo bannen? Die kerel is zo zielig dat ik er misselijk van word,...
In ELKE post, maar dan ook echt in ELKE post moet hij toch maar zo iets negatiefs posten dat mensen moeten weggaan bij dommel.
Zijn post dragen NERGENS iets bij, hij helpt NIEMAND en blijft NERGENS on-topic!
AUB snelle actie!
Ban Zambo aub!
- Asuske
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
AnubisS schreef:Modjes,
Kunnen jullie AUB zambo bannen? Die kerel is zo zielig dat ik er misselijk van word,...
In ELKE post, maar dan ook echt in ELKE post moet hij toch maar zo iets negatiefs posten dat mensen moeten weggaan bij dommel.
Zijn post dragen NERGENS iets bij, hij helpt NIEMAND en blijft NERGENS on-topic!
AUB snelle actie!
Allereerst een gewaarschuwd mens is er 2 waard e
En ten 2de,in de nieuwe versie van dit forum bestaat er normaal een functie waarmee ge posts van andere leden niemeer kunt zien.Dus zou dat mss es eerst uitproberen voor hier direct te roepen van bannen, want ieder heeft tenslotte recht op vrije mening en als het de spuigaten uit zou lopen,zullen de mod's wel hun werk doen zeker
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
nu met het nieuw board kan je gewoon Zambo als "foe" zetten en zo zijn berichten haast compleet negeren als je het er moeilijk mee hebt met deze user
The eternal and true pessimist
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Het is niet omdat jij een dommel fanboy bent dat een ander een ban zou moeten krijgen, heel laag
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoi, ik begrijp AnubisS wel
1) Deze topic hoort wel niet in dit Dommel forum thuis
2) Zambo hoeft voor mij niet gebanned te worden (er is vrije meningsuiting)
3) Wel zou ik graag hebben dat er iets meer gelet wordt, om on topic te blijven.
Als mensen (en dat doet Zambo in het Dommel forum wel) in veel post systematisch komen zeggen van:
"ga bij Dommel weg, niets dan miserie. Proficiat met je slechte aankoop of weet ik wat", dan helpt dit de
gebruikers niet echt.
Als de mods dit wat in de gaten kunnen houden, kunnen we hier allen vredig samen zijn.
En is dit probleem opgelost.
1) Deze topic hoort wel niet in dit Dommel forum thuis
2) Zambo hoeft voor mij niet gebanned te worden (er is vrije meningsuiting)
3) Wel zou ik graag hebben dat er iets meer gelet wordt, om on topic te blijven.
Als mensen (en dat doet Zambo in het Dommel forum wel) in veel post systematisch komen zeggen van:
"ga bij Dommel weg, niets dan miserie. Proficiat met je slechte aankoop of weet ik wat", dan helpt dit de
gebruikers niet echt.
Als de mods dit wat in de gaten kunnen houden, kunnen we hier allen vredig samen zijn.
En is dit probleem opgelost.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik begrijp niet waarom er nog gevraagd wordt om iemand te bannen.
Je kan zelf je "vijanden" bepalen en dan zie je die gebruiker zijn berichten niet meer.
Voor alle duidelijkheid als voorbeeld ik heb meon in mijn lijst als "vriend" toegevoegd maar ik denk wel dat er hier meer mensen zijn waar ik het kan mee vinden.
Hoop ik toch
Je kan zelf je "vijanden" bepalen en dan zie je die gebruiker zijn berichten niet meer.
Voor alle duidelijkheid als voorbeeld ik heb meon in mijn lijst als "vriend" toegevoegd maar ik denk wel dat er hier meer mensen zijn waar ik het kan mee vinden.
Hoop ik toch
- Bijlagen
-
- forum_vijanden.JPG
- (47.57 KiB) 44 keer gedownload
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
OhAstralon schreef:Voor alle duidelijkheid als voorbeeld ik heb meon in mijn lijst als "vriend" toegevoegd
Maar het 'probleem Zambo' is een beetje een langs 2 kanten snijdend zwaard eh. Hetgene zambo vertelt is vaak namelijk wel waar; alleen: hij herhaalt het misschien iets te vaak .
Toen HBG weg ging moest Zambo nieuwe winmolens vinden om tegen te vechten, blijkbaar vond hij die in het Dommel forum.
Nu ga ik wel akkoord dat zambo ook nog nuttige posts en info aanbrengt (deed Zeurix ook), maar net als Ceurix overdrijft hij gewoon en begint zijn posting soms enorm op spamming/provider-bashing te lijken. Wat ergerlijk is.
Een ban gaat gewoon veel te ver, maar een vriendelijke tik van de mods om zijn gespam binnen de spuigaten te houden zou wel geapprecieerd worden.
Nu ga ik wel akkoord dat zambo ook nog nuttige posts en info aanbrengt (deed Zeurix ook), maar net als Ceurix overdrijft hij gewoon en begint zijn posting soms enorm op spamming/provider-bashing te lijken. Wat ergerlijk is.
Een ban gaat gewoon veel te ver, maar een vriendelijke tik van de mods om zijn gespam binnen de spuigaten te houden zou wel geapprecieerd worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Laag zeer laag om zo te smeken......ge op een ander zeiken als het u niet aanstaat eh.AnubisS schreef:Modjes,
AUB snelle actie!
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Jammer dat er zo geen modding systeem bestaat zoals op tweakers.net. Dan kan je mensen hun posts zelf wegmodden met z'n allen
Kan je dat niet implementeren in phpbb3 zeon?
edit: meon!
Kan je dat niet implementeren in phpbb3 zeon?
edit: meon!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Als het te ver gaat, druk op het uitroepteken "Meld dit bericht" en wij zullen actie ondernemen indien gegrond, net zoals hier:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21602
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21632
Verder kan je hem ook, zoals hier al vermeld werd, tussen je vijanden zetten.
Nu, moest hij teveel van bovenstaande berichten plaatsen, dan krijgt hij zeker een waarschuwing en als het blijft duren moeten we verder kijken (dit wordt dan beslist binnen de crew).
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21602
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21632
Verder kan je hem ook, zoals hier al vermeld werd, tussen je vijanden zetten.
Nu, moest hij teveel van bovenstaande berichten plaatsen, dan krijgt hij zeker een waarschuwing en als het blijft duren moeten we verder kijken (dit wordt dan beslist binnen de crew).
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ow goeie tip ja Leuke functie...NuKeM schreef:Verder kan je hem ook, zoals hier al vermeld werd, tussen je vijanden zetten.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Sorry 'k vind het een beetje kinderachtig vragen om een ban, als mods vinden dat een ban nodig is zullen ze dit wel zelf beslissen !!! 'k Ben verbaast dat ze er nog geen vote van gemaakt hebben !