Uitbreiding van de crew
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik heb de eer en het genoegen u te mogen melden dat de crew er een nieuwe member bij heeft gekregen. De nieuwe moderator is Sasuke. We hebben deze beslissing goed overwogen en verwelkomen hem met open armen.
Van de hele crew : Welkom aan boord Sasuke! Proficiat!
Van de hele crew : Welkom aan boord Sasuke! Proficiat!
-
- Administrator
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Sasuke, ik weet hoe het voelt, dus ge kunt niet anders dan een speechke af te steken eh.
In elk geval, nu ge part of the crew zijt: we hebben al wat opdrachtjes klaar liggen die moeten afgewerkt worden
Proficiat in elk geval eh !
In elk geval, nu ge part of the crew zijt: we hebben al wat opdrachtjes klaar liggen die moeten afgewerkt worden

Proficiat in elk geval eh !

- Styno
- Elite Poster
Hehe, do the dirty work first
nono, just kidding.. proficiat, en geef mij ook maar een glaasje !!
Styno

nono, just kidding.. proficiat, en geef mij ook maar een glaasje !!
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Oke hier komt het:
Beste aanwezigen,
Allereerst wil ik mijn vrienden en familie bedanken om de steun die ze mij hebben gegeven in de moeilijke periode die ik heb moeten doorstaan. De selectierondes waren echt stresserend en jullie hebben allemaal jullie best gedaan om mij erdoor te helpen.
Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben om uiteindelijk als enige overgebleven te zijn. Ik ben er van overtuigd dat men de goede keuze heeft gemaakt. Dankzij de privileges die ik nu heb verkregen kan ik ervoor zorgen dat iedereen een gelijkheid krijgt en alles vlot zal verlopen.
De mensen van userbase liggen me nauw aan het hart, en bij deze bedank ik ook hen voor het vertrouwen die ze mij moeten schenken in de komende posts.
-------------------------------------
En nu de normale vreugdekreet: w00000t
Grtz,
Sasuke-
Member of the uchiha clan, moderater of the userbase clan
Beste aanwezigen,
Allereerst wil ik mijn vrienden en familie bedanken om de steun die ze mij hebben gegeven in de moeilijke periode die ik heb moeten doorstaan. De selectierondes waren echt stresserend en jullie hebben allemaal jullie best gedaan om mij erdoor te helpen.
Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben om uiteindelijk als enige overgebleven te zijn. Ik ben er van overtuigd dat men de goede keuze heeft gemaakt. Dankzij de privileges die ik nu heb verkregen kan ik ervoor zorgen dat iedereen een gelijkheid krijgt en alles vlot zal verlopen.
De mensen van userbase liggen me nauw aan het hart, en bij deze bedank ik ook hen voor het vertrouwen die ze mij moeten schenken in de komende posts.
-------------------------------------
En nu de normale vreugdekreet: w00000t

Grtz,
Sasuke-
Member of the uchiha clan, moderater of the userbase clan

Proficiat Sasuke!
Terug een aanwinst voor Userbase.
Greetz

Terug een aanwinst voor Userbase.
Greetz
lol, nieuwe mod he, wordt hier blijkbaar uitbundig gevierd, oleeeee
(www.ondertitels.nl, down visit www.reclamez.nl for backupboard)
(www.ondertitels.nl, down visit www.reclamez.nl for backupboard)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Sparkii, je bent niet de enige die af en toe slaapt
.
Sasuke, welcome in the team!
Zat er idd al een tijdje aan te komen, maar door examens en andere zaken die we eerst gingen wouden regelen is de benoeming een beetje uitgesteld.
Vanaf nu gaan we ook een nieuwe title/function invoegen : 'moderator' op zich. Mensen die kwaliteitsposts afleveren en zeer specifieke bijdragen leveren in bepaalde fora kunnen we op deze manier belonen en worden opgenomen in een Moderation Team.
Verschil met huidige situatie: wij zijn de Crew en doen ook aan moderation, maar wij gaan ons vooral bezig houden met de ontwikkeling, organisatie,.. van Userbase. Extra hulp op gebied van moderatie zou dus op deze manier worden opgelost.
Dit is nu geen oproep om direct te beginnen posten als hel om op een goed blaadje te komen staan. Ik wil jullie alleen inlichting over deze beslissing die we onlangs hebben genomen. Zodat jullie niet verschietten indien binnen afzienbare termijn mensen als moderator aangesteld worden.

Sasuke, welcome in the team!
Zat er idd al een tijdje aan te komen, maar door examens en andere zaken die we eerst gingen wouden regelen is de benoeming een beetje uitgesteld.
Vanaf nu gaan we ook een nieuwe title/function invoegen : 'moderator' op zich. Mensen die kwaliteitsposts afleveren en zeer specifieke bijdragen leveren in bepaalde fora kunnen we op deze manier belonen en worden opgenomen in een Moderation Team.
Verschil met huidige situatie: wij zijn de Crew en doen ook aan moderation, maar wij gaan ons vooral bezig houden met de ontwikkeling, organisatie,.. van Userbase. Extra hulp op gebied van moderatie zou dus op deze manier worden opgelost.
Dit is nu geen oproep om direct te beginnen posten als hel om op een goed blaadje te komen staan. Ik wil jullie alleen inlichting over deze beslissing die we onlangs hebben genomen. Zodat jullie niet verschietten indien binnen afzienbare termijn mensen als moderator aangesteld worden.
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
The Oddity schreef:Vanaf nu gaan we ook een nieuwe title/function invoegen : 'moderator' op zich. Mensen die kwaliteitsposts afleveren en zeer specifieke bijdragen leveren in bepaalde fora kunnen we op deze manier belonen en worden opgenomen in een Moderation Team.
Gewoon uit interesse : komt dat onderscheid dan ook in de signature ?
En nu ik hier toch post : @Sasuke : suc6, maar wat ben je nu eigenlijk ?
Ik quote uit de eerste post : "de crew er een nieuwe member bij heeft gekregen" en "de nieuwe moderator"

If you can't beat them, confuse them.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Cueboy, ge zijt ne mierenneuker
Sasuke komt nog bij de crew. Er wordt een nieuw systeem ontwikkeld die wat aanpassingen brengt in de structuur. Er komt dan een crew en moderatoren. Crew : huidige crew + Sasuke, moderatoren : moeten nog aangesteld worden en zouden per forum komen, niet globaal. Waar er nu Moderator onder de nick staat komt wss crew member ofzo. En bij de moderatoren komt er dan moderator
We zijn er zelf nog niet helemaal aan uit
Cheers

Sasuke komt nog bij de crew. Er wordt een nieuw systeem ontwikkeld die wat aanpassingen brengt in de structuur. Er komt dan een crew en moderatoren. Crew : huidige crew + Sasuke, moderatoren : moeten nog aangesteld worden en zouden per forum komen, niet globaal. Waar er nu Moderator onder de nick staat komt wss crew member ofzo. En bij de moderatoren komt er dan moderator

Cheers
Laatst gewijzigd door Sub Zero 15 feb 2004, 12:07, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
SubZero heeft dat prima uitgelegd.
Komt er op neer dat we de community sterker gaan uitbouwen en mensen laten meewerken om Userbase naar de top te duwen, maar dat we dus een onderscheid gaan maken tussen Crew en Moderators.
Wij staan nu als Moderators, dat zou op termijn volledig Crew moeten worden en Moderators krijgen dan dat titelke... of een bijpassend titelke..
Het is idd nog vroeg om hier al over te speculeren enzo.. zoals SubZero zegt.. dit kadert in een heuse reorganisatie van Userbase op verschillende vlakken. Dus bij de uitwerking zal het dan wel duidelijk worden.
Komt er op neer dat we de community sterker gaan uitbouwen en mensen laten meewerken om Userbase naar de top te duwen, maar dat we dus een onderscheid gaan maken tussen Crew en Moderators.
Wij staan nu als Moderators, dat zou op termijn volledig Crew moeten worden en Moderators krijgen dan dat titelke... of een bijpassend titelke..
Het is idd nog vroeg om hier al over te speculeren enzo.. zoals SubZero zegt.. dit kadert in een heuse reorganisatie van Userbase op verschillende vlakken. Dus bij de uitwerking zal het dan wel duidelijk worden.
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Neen, ik lees gewoon aandachtig (in de meeste gevallen toch), en ik vraag verduidelijking waar ik dat nodig acht [zelfs daar waar de Crew mij misschien niet kan overtuigen van hun grote gelijk - maar da's niet erg, zonder discussie/meningsverschil/uiteenlopende visie zou gelijk welk forum maar een saaie bedoening zijn
]
En het was niet speculeren hé : het was een vraag nav. een post waarin een tip van een sluier werd gelicht.
CueBoy, geen mierenneuker - daarvoor te gr**t g*sch*p*n
/edit : typen en tegelijkertijd Zone Stad kijken is moeilijk.

En het was niet speculeren hé : het was een vraag nav. een post waarin een tip van een sluier werd gelicht.
CueBoy, geen mierenneuker - daarvoor te gr**t g*sch*p*n

/edit : typen en tegelijkertijd Zone Stad kijken is moeilijk.
Laatst gewijzigd door CueBoy 15 feb 2004, 12:59, in totaal 1 gewijzigd.
If you can't beat them, confuse them.
-
- Administrator
- Contacteer: