Niet bereikbaar door Belgacom,Mobistar en Base

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nog altijd kan ik niet opgebeld worden door Belgacom, Mobistar en sommige base nummers ( raar van base ).
De helpdesk van dommel kan of wil er niets aan doen en proberen me steeds met een dom antwoord af te kiepen. Heb Homeconnect nu vijf maand en dit probleem is van de start af gemeld bij dommel. Heb onlangs de ombudsdienst gebeld met de vraag wat kan ik doen als gebruiker die niet weg wil ( internet werkt perfect ).
Enige oplossing is aangetekend schrijven met de melding van het probleem en ze de kans geven om dit op te lossen binnen de vier weken. Indien dit dan niet gedaan word ( opgelost ) dan kan ik mijn contract verbreken omdat dommel eenzijdig op zegt hun twegen omdat ze hun eigen contract niet kunnen na leven. Eigenlijk wil ik dit toch opgelost zien omdat er geen andere oplossing is voor mij, geen enkele andere degelijke provider is er die de homeconnect formule na kan of wil doen.

Nu wilde ik eens weten of er mensen zijn die het zelfde probleem hebben en hoe of welke stappen zij al ondernomen hebben om het probleem proberen op te lossen. Stap gewijs antwoorden a.u.b. en het topic respecteren en dus niet van onderwerp veranderen.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

SniFManS schreef:geen enkele andere degelijke provider is er die de homeconnect formule na kan of wil doen.


Allé nog iemand van de Dommel-Fan-Base met ethische normvervaging die dus graag betaald voor niet werkend product. De enige manier om Dommel duidelijk te maken dat je niet akkoord bent met hun politiek is door er weg te gaan, dat is het enige dat ze echt voelen.

Er zijn alternatieven op de markt. zoals Tele2 - trio of Tele2 All-in of de packs van Belgacom of de Shakes van Telenet of Scarlet, ...
aquanaga
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:49

Bij mij hebben mensen met
  • Belgacom
  • Proximus
  • Base
ons al zeker bellen.
Voorheen was het nummer bij Belgacom geregistreerd.
Is dit geen probleem bij de telefooncentrales van die telefoonoperatoren?
Weet jij het antwoord is als je hen vraagt naar welke operator jouw telefoonnummer verwijst.
Deze operatoren moeten toch ergens een verbinding naartoe leggen als jouw nummer ingegeven wordt. Is het bekend of verwijst het nog naar je evt. vorige operator? Kan net zo goed zijn dat het zo zit. Als het toch het naar Dommel verwijst EN Dommel ziet de oproepaanvragen EN jouw router is helemaal goed geconfigureerd, dan is Dommel in fout.
Ik ga er even vanuit dat het opzoeken van telefoonnummers bij een operator via een soort routetabel gebeurt.

Zambo schreef:Allé nog iemand van de Dommel-Fan-Base met ethische normvervaging die dus graag betaald voor niet werkend product. De enige manier om Dommel duidelijk te maken dat je niet akkoord bent met hun politiek is door er weg te gaan, dat is het enige dat ze echt voelen.
Er zijn alternatieven op de markt. zoals Tele2 - trio of Tele2 All-in of de packs van Belgacom of de Shakes van Telenet of Scarlet, ...


Het product werkt zolang het tegendeel is bewezen. ethische normvervaging fan-base hun politiek ik ruik hier populisme. Je kan ook een Opel kopen als je Ford niet start :-) Maar daar ben je dan niet mee vertrokken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Zambo schreef:
SniFManS schreef:geen enkele andere degelijke provider is er die de homeconnect formule na kan of wil doen.


Allé nog iemand van de Dommel-Fan-Base met ethische normvervaging die dus graag betaald voor niet werkend product. De enige manier om Dommel duidelijk te maken dat je niet akkoord bent met hun politiek is door er weg te gaan, dat is het enige dat ze echt voelen.

Er zijn alternatieven op de markt. zoals Tele2 - trio of Tele2 All-in of de packs van Belgacom of de Shakes van Telenet of Scarlet, ...



Weg gaan is niet alles en waarom niet wel je verliest je telefoonnummer plus je hebt een hoop gezeik ondanks je in de schoenen staat omdat zij contract breuk plegen. En welke provider bied internet aan zonder limiet, download en upload zonder zever! TELE2 komt er hier niet wegens slechte ervaringen met hun telefoon ( bieden geen service en wanpraktijken ). Belgacom is geen optie omdat ze te duur zijn in vergelijking met dommel en hebben te beperkte limieten net zoals Telenet. En dan komt nog eens het feit dat ik de Siemens router heb moeten aankopen en er dus niets meer mee ben als ik bv; Telenet zou nemen. Want om eerlijk te zijn, zou me dat meer aan spreken dan die trage ADSL lijnen. Enkel is het daar een ramp omdat de upload word afgetrokken van je download limiet. De upload gebruik ik om iets van mijn eigen server die ik heb draaien te downloaden naar een andere pc op verplaatsing. Ook de website die er op draait word veel geraadpleegd door vrienden en familie ( foto's )Dus je ziet er zijn toch argumenten die voor mij belangrijk zijn!
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 maa 2008, 22:33

SniFManS schreef:... geen enkele andere degelijke provider is er die de homeconnect formule na kan of wil doen.

Daar heb je een punt! Het lukt Dommel zelf niet eens. :lol:
SniFManS schreef:TELE2 komt er hier niet wegens slechte ervaringen met hun telefoon ( bieden geen service en wanpraktijken )
Is dit niet dezelfde ervaring die je nu met Saint Dommel ook hebt? :roll:

Binnenkort komen er andere providers met een formule als "homeconnect".
Misschien dat die formule bij hen wel gaat werken. 8)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Prototype schreef:
SniFManS schreef:... geen enkele andere degelijke provider is er die de homeconnect formule na kan of wil doen.

Daar heb je een punt! Het lukt Dommel zelf niet eens. :lol:
SniFManS schreef:TELE2 komt er hier niet wegens slechte ervaringen met hun telefoon ( bieden geen service en wanpraktijken )
Is dit niet dezelfde ervaring die je nu met Saint Dommel ook hebt? :roll:

Binnenkort komen er andere providers met een formule als "homeconnect".
Misschien dat die formule bij hen wel gaat werken. 8)



klopt allemaal wat jullie zeggen maar hoor geen enkele oplossing !
aquanaga
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:49

Heb je nu al contact opgenomen met die telecomproviders? Referend naar de vraag wat het antwoord van hen is op de vraag bij wie jij aangesloten bent.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

aquanaga schreef:Heb je nu al contact opgenomen met die telecomproviders? Referend naar de vraag wat het antwoord van hen is op de vraag bij wie jij aangesloten bent.



Belgacom staat me niet te woord omdat ik geen klant ben bij hen en dat dit wel een gekent probleem is bij dommel maar het ligt niet aan belgacom maar aan dommel zeggen ze dan bij belgacom.
De rest heb ik nog niet gebeld n ook omdat de buitenlandse providers mij ook niet kunnen bereiken .
Vrienden van mij die base en mobistare hadden ook al naar de helpdesk gebeld maar krijgen het antwoord dat het bij de provider zit van mijn nummer. Dus ik zit zo vast als iets ! Ben sterk aan het denken om maandag een aangetekend schrijven uit te voeren. En over te stappen naar andere provider .
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

Ik denk dat belgacom toch wel beetje liegt..

Mijn tante kon ons niet bellen (belgacom) ik bel in hun plaats naar belgacom en ze gaven het probleem door aan de centrale en rarara tis opgelost... Ik denk dat belgacom wat van slechte wil is..

Maar ik weet ook niet hoe het komt dat die routingstabellen niet allemaal integraal in keer geupdate kunnen worden.. Ksnap het eigenlijk niet echt wiens probleem het eigenlijk wel is
Afbeelding
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Zuttasoxx schreef:Ik denk dat belgacom toch wel beetje liegt..

Mijn tante kon ons niet bellen (belgacom) ik bel in hun plaats naar belgacom en ze gaven het probleem door aan de centrale en rarara tis opgelost... Ik denk dat belgacom wat van slechte wil is..

Maar ik weet ook niet hoe het komt dat die routingstabellen niet allemaal integraal in keer geupdate kunnen worden.. Ksnap het eigenlijk niet echt wiens probleem het eigenlijk wel is


Dat kan allemaal goed zijn maar dan is het aan dommel om dit op te lossen ! Niet de klant en als belgacom lastig doet en dommel staat recht in zijn schoenen dan moeten ze gerechtelijke stappen nemen.
Al schrik ik er wel van dat ik blijkbaar de enige ben op userbase die nog altijd dit probleem heb .
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het is sowieso niet normaal dat jij als Dommelklant naar een andee provider moet bellen om jouw problemen opgelost te krijgen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Goztow schreef:Het is sowieso niet normaal dat jij als Dommelklant naar een andee provider moet bellen om jouw problemen opgelost te krijgen.


Klopt, maar je probeerd het wel om het in orde te krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”