Hallo,
Ik heb een Home Box gisteren gekocht en ik heb een probleemtje om de contract te maken.
Ik heb homelink geprobeerd met Vista en Xp maar dat werkt nooit.
.Net framework is updated naar het laatste versie --> 3.5 SP1.
Hierbij de printscreen:
Dank bij voorbaat.
Michel.
Probleem met Homelink
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Heb je de laatste software versie gedownload van de Dommel website?
Want de versie op de CD werkt praktisch niet...
http://www.dommel.com/setup.zip
Meer info:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=20224
Want de versie op de CD werkt praktisch niet...
http://www.dommel.com/setup.zip
Meer info:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=20224
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Welkom in de Dommel club, ook wel gekend als de club van het niet functioneren. Veel courage met het aan de praat krijgen en reserveer alvast maar veel tijd om dit forum te lezen en bijdragen te leveren van een product waar je niet mee kan bellen of gebeld worden of waar het onmogelijk is om de hulpdiensten te contacteren of van voortdurende aanrekeningen van facturen of .... een oneindige lijst. Alvast van harte gefeliciteerd met uw aankoop
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Aan Zambo, houd je bullshit voor jezelf, a.u.b. Niemand heeft een boodschap aan jouw sarcasme.Zambo schreef:Welkom in de Dommel club, ook wel gekend als de club van het niet functioneren. Veel courage met het aan de praat krijgen en reserveer alvast maar veel tijd om dit forum te lezen en bijdragen te leveren van een product waar je niet mee kan bellen of gebeld worden of waar het onmogelijk is om de hulpdiensten te contacteren of van voortdurende aanrekeningen van facturen of .... een oneindige lijst. Alvast van harte gefeliciteerd met uw aankoop
We zijn hier op dit forum om elkaar te helpen. Niet om elkaar te beschampen.
Anders gezegd: "Lever een constructieve bijdrage (t.a.v. de topic starter) of rot op !"
Als je kritiek op Dommel hebt (geen enkel probleem). Maar uit dit dan in één thread (of je eigen thread).
En zit niet in ieder topic te zeuren. Want dat is Dommel bashing en daar erger ik me dood aan!
Hopend op uw goede wil, dank ik u.
P.S. Als je eens in discussie wilt gaan over de pro en contra's van Dommel. Geen probleem. Ik wil die discussie gerust met je aangaan. Maar niet hier, please (dat hoort hier niet). We hebben overigens een tijdje geleden zo een draadje gehad. Maar die is ondertussen op de achtergrond verdwenen...
Laatst gewijzigd door Gent32m 01 dec 2008, 12:11, in totaal 4 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Aan m1nus, hoe komt het dat jouw foutmelding in het frans is ? Zit jij met een geldige windows versie ?
Of heb je een andere taal-instelling. Mijn frans is namelijk niet zo goed
P.S. Heb je de installatie als eens op een andere pc geprobeerd ? Ik zelf kreeg de installatie op mijn nieuwe HTPC niet aan de praat (Gigabyte moederbord). Maar wel op mijn 1 jaar oudere PC (Asus moederbord). Heeft je vriendin een laptop ofzo, waarop je het eens kunt proberen ? Of leen de pc eens van een vriend. Neem hem mee naar huis en probeer het daarop eens.
Als het niet aan de pc ligt, is het een software installatie probleem. Echter, aangezien je de laatste versie hebt gedownload. Alsook die dat files al eens hebt weggelaten, denk ik niet dat dat hier the case is...
Keep us posted!
Groetjes.
Of heb je een andere taal-instelling. Mijn frans is namelijk niet zo goed
P.S. Heb je de installatie als eens op een andere pc geprobeerd ? Ik zelf kreeg de installatie op mijn nieuwe HTPC niet aan de praat (Gigabyte moederbord). Maar wel op mijn 1 jaar oudere PC (Asus moederbord). Heeft je vriendin een laptop ofzo, waarop je het eens kunt proberen ? Of leen de pc eens van een vriend. Neem hem mee naar huis en probeer het daarop eens.
Als het niet aan de pc ligt, is het een software installatie probleem. Echter, aangezien je de laatste versie hebt gedownload. Alsook die dat files al eens hebt weggelaten, denk ik niet dat dat hier the case is...
Keep us posted!
Groetjes.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Zeer simpel.
De automatische zelf-updater werkt alleen als de toepassing als administrator wordt uitgevoerd. Dus rechtermuisknop en kies die optie.
Dit moet alleen maar om de update toe te passen, daarna kan je hem weer normaal draaien.
De automatische zelf-updater werkt alleen als de toepassing als administrator wordt uitgevoerd. Dus rechtermuisknop en kies die optie.
Dit moet alleen maar om de update toe te passen, daarna kan je hem weer normaal draaien.
:3
Collega van mij had ook zulke problemen met fouten zoals ArgumentsOutOfBounds. Het was omdat zijn straat niet de database stond. Als het echt niet lukt dan bel je ze beter. Hij is nu ook verder in het activeringsproces
Nog een tip als de activatiecode per brief hebt gekregen.
Bij mij weigerde de Homelink software ook dienst. Het was iets van unable to connect to server.
Ik weet nu wel beter (het probleem is een SSH-sessie met de router die de software niet openkrijgt). Andere fouten die ik bij de tweede optie kreeg waren ArgumentsOutOfBounds. Ik had de laatste versie van de homelink nog gedownload (ergens vorige week). Ik had het opgelost door te kiezen voor de derde optie: "ik heb geactiveerd via de telefoon". Dan kan je diezelfde code ingegeven tesamen met je emailadres en gekozen wachtwoord. Dit werkte daarna ook prima.
En inderdaad het wissen van die twee bestanden in de installatie-map. Heeft bij mij het probleem opgelost. Het is te zeggen ik kreeg die 3 opties voorgeschoteld
Nog een tip als de activatiecode per brief hebt gekregen.
Bij mij weigerde de Homelink software ook dienst. Het was iets van unable to connect to server.
Ik weet nu wel beter (het probleem is een SSH-sessie met de router die de software niet openkrijgt). Andere fouten die ik bij de tweede optie kreeg waren ArgumentsOutOfBounds. Ik had de laatste versie van de homelink nog gedownload (ergens vorige week). Ik had het opgelost door te kiezen voor de derde optie: "ik heb geactiveerd via de telefoon". Dan kan je diezelfde code ingegeven tesamen met je emailadres en gekozen wachtwoord. Dit werkte daarna ook prima.
En inderdaad het wissen van die twee bestanden in de installatie-map. Heeft bij mij het probleem opgelost. Het is te zeggen ik kreeg die 3 opties voorgeschoteld