Zambo schreef:Welkom in de Dommel club, ook wel gekend als de club van het niet functioneren. Veel courage met het aan de praat krijgen en reserveer alvast maar veel tijd om dit forum te lezen en bijdragen te leveren van een product waar je niet mee kan bellen of gebeld worden of waar het onmogelijk is om de hulpdiensten te contacteren of van voortdurende aanrekeningen van facturen of .... een oneindige lijst. Alvast van harte gefeliciteerd met uw aankoop

Aan Zambo, houd je bullshit voor jezelf, a.u.b. Niemand heeft een boodschap aan jouw sarcasme.
We zijn hier op dit forum om elkaar te helpen. Niet om elkaar te beschampen.
Anders gezegd: "Lever een constructieve bijdrage (t.a.v. de topic starter) of rot op !"
Als je kritiek op Dommel hebt (geen enkel probleem). Maar uit dit dan in één thread (of je eigen thread).
En zit niet in ieder topic te zeuren. Want dat is Dommel bashing en daar erger ik me dood aan!
Hopend op uw goede wil, dank ik u.
P.S. Als je eens in discussie wilt gaan over de pro en contra's van Dommel. Geen probleem. Ik wil die discussie gerust met je aangaan. Maar niet hier, please (dat hoort hier niet). We hebben overigens een tijdje geleden zo een draadje gehad. Maar die is ondertussen op de achtergrond verdwenen...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).