Hé hé, vandaag gezien dat een jaar na de eerste lancering Tele2 zijn 12Mbtis product terug op de markt zet. Onder de noemer "Pure".
Het mag te hopen zijn dat het product nu wel werkt en verder gelanceerd kan worden en niet zoals een jaar terug uit de markt wordt genomen.
Ik wens Tele2 alvast heel veel succes met deze vernieuwde lancering.
Tele2 Pure ADSL 12Mb is terug van weggeweest
Gedurende het eerste jaar zou het in combinatie met een all-in 39,90 Euro kosten per maand. Dat ligt heel sterk tegen de prijs van wat Telenet aanbied. Maar als je er onbeperkt bellen bijneemt komen ze wel duurder uit dan Telenet. Vanaf het tweede jaar zijn ze veel te duur en onbetaalbaar gewoon met hun prijs van 49.90 (of 59.90 met onbeperkt bellen). Voorlopig dus nooit een te overwegen optie.
Als je enkel internet neemt, dan zijn ze stukken goedkoper dan wat Belgacom aanbiedt met hun 34.90. Daar zitten ze het eerste jaar heel goed. Vanaf het tweede jaar zijn ze hier ook terug veel te duur.
Wat men het eerstje jaar geeft neemt men de jaren erna dubbel en dik terug.
Als je enkel internet neemt, dan zijn ze stukken goedkoper dan wat Belgacom aanbiedt met hun 34.90. Daar zitten ze het eerste jaar heel goed. Vanaf het tweede jaar zijn ze hier ook terug veel te duur.
Wat men het eerstje jaar geeft neemt men de jaren erna dubbel en dik terug.
ligt het aan mij dat ik blind ben ofzo maar ik zie toch geen 12 Mbit staan hoor. Max is 4Mbit. Kunnen jullie even een link plaatsen.
edit : na refreshen staat het er blijkbaar wel my bad!
edit2: maar toch niet beschikbaar voor mij.
edit : na refreshen staat het er blijkbaar wel my bad!
edit2: maar toch niet beschikbaar voor mij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Mooi, maar ik blijf 256 kbps als upload te weinig vinden. Heb nu 640 kbps, maar met 400 kbps ben ik tevreden.
Volgens mij zijn er goedkopere alternatieven voor 12 Mbps te ontvangen.
Volgens mij zijn er goedkopere alternatieven voor 12 Mbps te ontvangen.
leg ne keer uit ... goedkoper 12Mbits? begin niet over dommel hé. Mijn pa en broer zitten daarbij en die hebben nog steeds 4Mbit en niks te 12Mbits, ook al zitten ze maar 800 m van centrale. Tja het is in aanvraag als je het aan hun helpdesk vraagt. Ze kunnen zelfs niet naar elkaar bellen omdat ze beiden dommel hebben. Stel je voor en dat is reeds 5 maand bezig.
Voor mij is TELE2 voorlopig nog steeds het beste maar ik had ook graag sneller gehad dat is waar.
Voor mij is TELE2 voorlopig nog steeds het beste maar ik had ook graag sneller gehad dat is waar.
Laatst gewijzigd door HANs 01 dec 2008, 14:28, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Bij dxadsl zou ik meer dan 12 Mbps halen (20Mbps aanbod), echter kan niet iedereen dit aanvragen,dus voor sommige is tele2 wss beter.leg ne keer uit ... goedkoper 12Mbits? begin niet over dommel hé. Mijn pa en broer zitten daarbij en die hebben nog steeds 4Mbit en niks te 12Mbits, ook al zitten ze maar 800 m van centrale. Tja het is in aanvraag als je het aan hun helpdesk vraagt. Ze kunnen zelfs niet naar elkaar bellen omdat ze beiden dommel hebben.
Is het niet (voor onbeperkt bellen)?Vanaf het tweede jaar zijn ze veel te duur en onbetaalbaar gewoon met hun prijs van 49.90 (of 59.90 met onbeperkt bellen).
29,9 + 10 = 39,9 het eerste jaar
39,9 + 10 = 49,9 het tweede jaar
-
- Elite Poster
Ik versta de prijzen niet zo goed.
Kan iemand ze uitleggen?
Ik vul mijn telefoonnummer in voor te controleren wat ik allemaal zou kunnen krijgen:
http://www.imgdumper.com/file/img/2008/ ... aa5zay.png
Met optie onbeperkt bellen: 49,9euro het eerste jaar; 59,9euro het tweede jaar
Ik kijk op de detailpagina
http://www.imgdumper.com/file/img/2008/ ... xkqaet.png
Met optie onbeperkt bellen: 39,9euro het eerste jaar; 49,9euro het tweede jaar
Of mis ik ergens iets?
Kan iemand ze uitleggen?
Ik vul mijn telefoonnummer in voor te controleren wat ik allemaal zou kunnen krijgen:
http://www.imgdumper.com/file/img/2008/ ... aa5zay.png
Met optie onbeperkt bellen: 49,9euro het eerste jaar; 59,9euro het tweede jaar
Ik kijk op de detailpagina
http://www.imgdumper.com/file/img/2008/ ... xkqaet.png
Met optie onbeperkt bellen: 39,9euro het eerste jaar; 49,9euro het tweede jaar
Of mis ik ergens iets?
-
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
Hierbij bevestiging van mijn bestelling (oorspronkelijk 4Mbps, besteld 21/10)
Bestelde producten - diensten
TELE2 Pure ADSL
Maandelijks abonnement: TELE2 Pure ADSL 12Mb PROMO: 2 maanden GRATIS zonder aankoopverplichting € 34.90
Info van mijntele2
Bandbreedte: 12288/1024
Status: ACTIVE
Aangevraagd op: 21/10/2008
Geactiveerd op: 30/11/2008
Ook leuk is de commentaar bij de verbruiksmeter
Verbruiksmeter
Beste klant,
De gebruiksmeter is niet van toepassing voor u.
Bestelde producten - diensten
TELE2 Pure ADSL
Maandelijks abonnement: TELE2 Pure ADSL 12Mb PROMO: 2 maanden GRATIS zonder aankoopverplichting € 34.90
Info van mijntele2
Bandbreedte: 12288/1024
Status: ACTIVE
Aangevraagd op: 21/10/2008
Geactiveerd op: 30/11/2008
Ook leuk is de commentaar bij de verbruiksmeter
Verbruiksmeter
Beste klant,
De gebruiksmeter is niet van toepassing voor u.