Shake Internet + Digitale TV + Telefonie aan € 40

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
DimaX
Pro Member
Pro Member

Hello

Ik wil iemand laten overschakelen naar een shake , maar ik heb een vraagje: Als je Digitale TV krijgt moet je dan nog steeds die 160 euro betalen voor kabeltelevisie per jaar ?

Alvast bedankt !
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Je moet nog steeds betalen maar niet meer per jaar.
Als je overschakelt naar een shake moet je vanaf dan maandelijks je kabelabonnement en auteursrechten betalen.
M.a.w. die 160 eur moet je nu in 12 keer betalen en is NIET inbegrepen in de prijs van een shake.
DimaX
Pro Member
Pro Member

Ok bedankt !
samsung
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Je zal ook een kleine korting hebben op het kabelabonnemet want daar gaat de btw dan naar 12 %, is niet veel maar enkel eurocent telt natuurlijk.

Normaal gezien zal je wel eenmalige activatiekosten van 50 euro moeten betalen voor de overschakeling of activering van digitale tv/internet.

Ik heb net hetzelfde abonnement, ben er zeer tevreden over enkel moet je u aanrekeningen/facturen goed in het oog houden want daar is telenet niet zo goed in.

Tevens het kabelabonnement heb je reeds betaald, je moet gaan kijken sinds wanneer want het resterend bedrag moet je terugkrijgen van telenet daar je betaald hebt voor een jaar en nu maandelijks zal moeten betalen. Zeker in het oog houden wand daar durven ze ook met hun pet naar gooien, maar zeer belangrijk het product is zijn prijs meer dan waard.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”