Zou er een fct kunnen worden toegevoegd zodat je bepaalde topics kunt toevoegen aan je account?(zoals bij ebay),evt met een zelf te bepalen en aan te passen onderverdeling? (zoals op dokeos,favorieten).
Ik denk dat dit zeer nuttig kan zijn (bvb om snel een topic weer te vinden).
voorstel forumaanpassing
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
daar vind ik allang niets meer in weer=>duizenden favorieten(+zit niet altijd achter mijn eigen pc).Sub Zero schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit soort functie bestaat. Maar gebruik gerust de favorieten van je browser
sommige topics zouden veel naar verwezen kunnen worden.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
PHPbb3 heeft het, het zijn bookmarks.
Ik heb zelf een mod gemaakt zodat het ook kan in phpbb2, maar ik betwijfel of de crew zin gaat hebben om die in te voegen, zeker omdat ze volop bezig zijn met phpbb3 waar het inzit .
Ik heb zelf een mod gemaakt zodat het ook kan in phpbb2, maar ik betwijfel of de crew zin gaat hebben om die in te voegen, zeker omdat ze volop bezig zijn met phpbb3 waar het inzit .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Administrator
- Contacteer:
^^Goztow schreef:PHPbb3 heeft het, het zijn bookmarks.
Dus binnenkort zal dit mogelijk zijn met phpBB3, je suggestie waren we al aan het toepassen voor je ze meldde! Is dat geen service?
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Bookùmarks in phpBB3? Damn! Moet ik dringend eens bekijken...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
silencer schreef:daar vind ik allang niets meer in weer=>duizenden favorieten(+zit niet altijd achter mijn eigen pc).Sub Zero schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit soort functie bestaat. Maar gebruik gerust de favorieten van je browser
sommige topics zouden veel naar verwezen kunnen worden.
del.icio.us en goede tagging FTW!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Goztow
- userbase crew
ucp.php?i=main&mode=bookmarkslocalhost schreef:Bookùmarks in phpBB3? Damn! Moet ik dringend eens bekijken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik kan niet wachten op die phpBB3, ik log derjuist uit en er waren nog een boel ongelezen berichten. Ik log nu in en alles zou gelezen zijn.Sensei Zeon schreef:^^Goztow schreef:PHPbb3 heeft het, het zijn bookmarks.
Dus binnenkort zal dit mogelijk zijn met phpBB3, je suggestie waren we al aan het toepassen voor je ze meldde! Is dat geen service?
Ik heb dit dikwijls op dit forum. Dus jongens haast je.
- Goztow
- userbase crew
Nonkie, dat komt door de manier waarop phpbb2 omgaat met ongelezen berichten. Ik ben zelfs niet zeker of dit gaat opgelost zijn in de nieuwe versie...
-
- Elite Poster
Bij TIK heb ik dat nooit voor.Goztow schreef:Nonkie, dat komt door de manier waarop phpbb2 omgaat met ongelezen berichten. Ik ben zelfs niet zeker of dit gaat opgelost zijn in de nieuwe versie...
-
- Elite Poster
Ja phpBB3 heeft veel voordelen. Als ik van het TIK forum naar hier kom heb ik altijd de neiging naar het eerste ongelezen bericht te springen. Maar dat gaat niet.Goztow schreef:Ah, dan zal het opgelost zijn . Gelukkig maar .
Och moet nog even geduld hebben, weet het.
Ik verwacht ook niet dat ze over één nacht ijs gaan. Het zal in begin steeds wat problemen geven. Bij TIK viel het toen wel mee na wat aanpassingen achteraf. Dus het zal voor de forumbeheerders een drukke tijd worden denk.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
De nieuwe website is al een "work in progress" sinds 2005 ... maar op dit moment ziet het er redelijk goed uit, al zeg ik het zelf. Concrete datums zul je volgens mij hier echter niet horennonkie schreef:Mag ik jullie vragen hoever jullie staan ivm de upgrade naar phpbb3?
Ik wil niet achter jullie veren zitten maar ben nieuwschierig.
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
No offence, maar dit ub2.0-verhaal begint hier een sterk Dommel-geurtje te krijgen. "Binnenkort, binnenkort. Even geduld!"
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik heb het maar vluchtig bekeken maar als je dan toch een paar opmerkingen wilt...meon schreef:En? Wat vindt ge er van?
1) Oogt fris en vernieuwend
2) Zelf mis ik een shortcut op de homepage naar de "Nieuwe berichten" van het forum. Voor zo ver ik kan zien, kan dit alleen via het Forum menu.
3) De speedtest pagina vertoont op mijn scherm (24") een aantal artifacts
4) En niet de missen de blog "omgaan met teleurstellingen"