Userbase v2.0

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

metal schreef:Ik vond het vorige forum toch beter zenne.
Als ge op nieuwe berichten klikt is het niet meer overzichtelijk. Het was veel beter leesbaar zoals het vroeger was. Nu staat da ma gewoon onder elkaar zonder duidelijke afscheiding.
En de rest vind ik ook niemeer zo overzichtelijk.

Maar inde vorige versie zaten wel bugs en tekortkomingen, waar gij misschien geen last van had, maar de UB crew des te meer. (denk ik)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Mensen zijn van nature tegen verandering. Na een paar dagen, kom je het nieuwe forum wel gewoon :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

localhost schreef:
metal schreef:Ik vond het vorige forum toch beter zenne.
Als ge op nieuwe berichten klikt is het niet meer overzichtelijk. Het was veel beter leesbaar zoals het vroeger was. Nu staat da ma gewoon onder elkaar zonder duidelijke afscheiding.
En de rest vind ik ook niemeer zo overzichtelijk.

Maar inde vorige versie zaten wel bugs en tekortkomingen, waar gij misschien geen last van had, maar de UB crew des te meer. (denk ik)


We spreken hier niet over de interne werking van het forum maar over functionaliteit en overzicht voor de gebruiker.

Draai het of keer het, al deze eye candy is ten koste van functionaliteit; slechts één derde van de data meer zichtbaar, een hoop onnodige gegevens, die dan nog zelfs niet logisch gerangschikt zijn, overal verspreidt over het scherm, enz...

Nee, geef mij dan maar de oude Userbase. m.a.r.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

De zoekfunctie lijkt niet te werken voor vroegere posts. Ik zoek op "inkt" en op "carttridge" en geen resultaten. Ik ben nochtans zeker dat hier ooit een topic over gemaakt is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Goztow schreef:De zoekfunctie lijkt niet te werken voor vroegere posts. Ik zoek op "inkt" en op "carttridge" en geen resultaten. Ik ben nochtans zeker dat hier ooit een topic over gemaakt is.

Ik denk dat de search nog altijd eens moet gerebuild worden. 'k Zal eens kijken om dit deze nacht automatisch te starten aangezien dit heel erg CPU vretend is.

Edit: 't Kan blijkbaar alleen vanuit de admin. 't Zal een manuele start worden :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mahimahi schreef:We spreken hier niet over de interne werking van het forum maar over functionaliteit en overzicht voor de gebruiker.
Draai het of keer het, al deze eye candy is ten koste van functionaliteit; slechts één derde van de data meer zichtbaar, een hoop onnodige gegevens, die dan nog zelfs niet logisch gerangschikt zijn, overal verspreidt over het scherm, enz...
Functionaliteit zijn we in elk geval niet op achteruit gegaan, overzichtelijkheid misschien wel, maar daar wil ik wel wat aan doen. Alleen ben ik al 3 dagen aan het vloeken op style.php, het bestand dat de stylesheet levert voor het forum. Dat blijft maar, ondanks wijzigingen en cache-refreshes de oude stijl uitspuwen. :(
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Af en toe moet men eens veranderen en ik geef toe dat sommige zaken nog wat extra aandacht nodig hebben, maar je ziet wel dat de userbase crew toch iedereen zijn/haar wensen wil vervullen. Ze steken er hun tijd in en vragen ook aan de gebruikers wat er niet goed is etc. dat is toch een teken dat ze niet doen wat ze willen en rekening houden met anderen.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:
Mahimahi schreef:We spreken hier niet over de interne werking van het forum maar over functionaliteit en overzicht voor de gebruiker.
Draai het of keer het, al deze eye candy is ten koste van functionaliteit; slechts één derde van de data meer zichtbaar, een hoop onnodige gegevens, die dan nog zelfs niet logisch gerangschikt zijn, overal verspreidt over het scherm, enz...
Functionaliteit zijn we in elk geval niet op achteruit gegaan, overzichtelijkheid misschien wel, maar daar wil ik wel wat aan doen. Alleen ben ik al 3 dagen aan het vloeken op style.php, het bestand dat de stylesheet levert voor het forum. Dat blijft maar, ondanks wijzigingen en cache-refreshes de oude stijl uitspuwen. :(


Maak a.u.b. dat "Nieuwe berichten" terug in de oude vorm op het scherm komen. Met de rest kan ik best wel leven :-)
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik ben al blij dat de subforums terug in de normale volgorde staan en niet meer alfabetisch :D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jup, wat bij Robbe compleet fout ging, gaat bij mij blijkbaar wél goed, gelukkig maar.

Maar ik heb nu even een ander vraagje: Heeft er iemand iets om tegen om de fora 'Breedband nieuws', 'Ander nieuws' en 'Oud nieuws' samen te voegen in 1 forum 'Nieuwsberichten' en die gewoon ook publiek te maken? Vroeger was dat afgeschermd en opgesplitst om de portal een beetje onder controle te houden, maar nu met Joomla is die reden komen te vervallen...

Dussss.. Mogen die fora in hun huidige vorm weg?
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:Jup, wat bij Robbe compleet fout ging, gaat bij mij blijkbaar wél goed, gelukkig maar.

Maar ik heb nu even een ander vraagje: Heeft er iemand iets om tegen om de fora 'Breedband nieuws', 'Ander nieuws' en 'Oud nieuws' samen te voegen in 1 forum 'Nieuwsberichten' en die gewoon ook publiek te maken? Vroeger was dat afgeschermd en opgesplitst om de portal een beetje onder controle te houden, maar nu met Joomla is die reden komen te vervallen...

Dussss.. Mogen die fora in hun huidige vorm weg?

Mijn zegen heb je, als je maar mijn kolommetjes niet vergeet :-)
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

De rebuild van de searchindex werd gestart. Het forum kan tijdelijk wat trager gaan. Onze excuses hiervoor :)

Edit: Na 1u25 zitten we op 7% *aait de server* Braaf beesje :)

subzero@walhalla:~$ uptime
01:42:44 up 74 days, 11:48, 1 user, load average: 9.23, 7.84, 6.70
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Sub Zero schreef:De rebuild van de searchindex werd gestart. Het forum kan tijdelijk wat trager gaan. Onze excuses hiervoor :)

Edit: Na 1u25 zitten we op 7% *aait de server* Braaf beesje :)

subzero@walhalla:~$ uptime
01:42:44 up 74 days, 11:48, 1 user, load average: 9.23, 7.84, 6.70

hehe :)
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Sub Zero schreef:subzero@walhalla:~$ uptime
01:42:44 up 74 days, 11:48, 1 user, load average: 9.23, 7.84, 6.70

Ocharme, zo'n load ;)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Kan men ook eens kijken naar de skin prosilver ? want daar staan alle lettertjes en tekts zo klein :?
Graag zou ik bvb de prosilver skin gebruiken omdat ik deze skin al gewoon ben op andere fora, maar is bijna niet leesbaar.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Da's op zich wel gek, want aan de prosilver-skin heb ik niet geraakt.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

En goan!

Code: Selecteer alles

subzero@walhalla:~$ uptime
 18:33:04 up 75 days,  4:38,  1 user,  load average: 14.54, 12.01, 11.32


't Beestje ziet echt af :)
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

is dat een grote load van <15%?
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Toevallig nog geen aangepast theme beschikbaar, waarbij de grootte van het scherm gevolgd wordt?

Want nu is de helft van mijn scherm maar gevuld.. triestige zaak...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

liger schreef:is dat een grote load van <15%?

De cijfers die je daar ziet hebben geen % als eenheid. 'k Heb een soort van verklaring bij mekaar gegoogled voor de getallen:

The Linux load average is a set of 3 real numbers separated by comma, which defines as, the number of processes waiting in the run-queue (to compete for CPU processing) plus the number currently executing over the last 1, 5, and 15 minutes respectively.

De gemiddelde CPU load ligt momenteel ergens tussen 80-85%. Maar er zijn te veel processen aan 't vechten om CPU tijd. Bijgevolg is een systeem dat een load heeft >1 overloaded (omdat processen moeten vechten/wachten op CPU tijd).
Afbeelding
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Wat zegt /proc/cpuinfo ?
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

liger schreef:is dat een grote load van <15%?

Dat is geen 15% maar 1500%!
Dus ja dat is een zware load.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

devilkin schreef:Toevallig nog geen aangepast theme beschikbaar, waarbij de grootte van het scherm gevolgd wordt?

Want nu is de helft van mijn scherm maar gevuld.. triestige zaak...

je moet is kijken bij "mijn profiel"
er is 1 theme die lijkt op oude userbase en wordt uitgetrokken
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

liger schreef:je moet is kijken bij "mijn profiel"
er is 1 theme die lijkt op oude userbase en wordt uitgetrokken

Dat theme is inderdaad overzichtelijker, maar dan heb je geen knoppen om naar de andere onderdelen van de website of de homepage terug te gaan.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

liger schreef:
devilkin schreef:Toevallig nog geen aangepast theme beschikbaar, waarbij de grootte van het scherm gevolgd wordt?
Want nu is de helft van mijn scherm maar gevuld.. triestige zaak...

je moet is kijken bij "mijn profiel"
er is 1 theme die lijkt op oude userbase en wordt uitgetrokken
Ik heb het standaard 'subSilver2' er ook bij gezet, maar inderdaad: enkel het UB_Epic-theme is het 'officiële', al de rest wordt as-is aangeleverd. De mogelijkheid om naar de rest van de site te navigeren zit daar dus inderdaad (nog) niet in, al kan ik wel eens (als de rest in orde is) daar naar kijken.
Trouwens, ivm dat 'uitrekken' van het forum: een poll die ik hier gesteld heb is het merendeel van de bezoekers van mening dat ze liever een fixed layout zien.
Nuja, zoals elders al gesuggereerd zal het waarschijnlijk een mengeling van beide werelden worden door een 'half fluid/half fixed'-design te voorzien, zoals op MSDN.com. Minimum-breedte zal nog altijd 1024 pixels zijn, maar ik ga 'm waarschijnlijk toch laten 'stretchen' tot pakweg 1300 pixels. Veel breder moet ik denk ik niet gaan, want dan worden zinnen te lang om nog lekker te kunnen lezen.

Aan die overzichtelijkheid wil ik trouwens nog wel iets doen. Volgens mij gaat het vooral om het feit dat de naam van het forum in de 'nieuwe berichten'-pagina niet een een eigen kolom staan eh?
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

meon schreef:Volgens mij gaat het vooral om het feit dat de naam van het forum in de 'nieuwe berichten'-pagina niet een een eigen kolom staan eh?

Dat zou inderdaad de oplossing zijn, denk ik.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Robby schreef:Tip: voor je begint te knutselen aan het forum, maak eerst een kopie en test het daar op uit. Werkt alles daar naar behoren, kun je het live zetten.

Goeie tip, maar dat werkt wel niet zo goed als je al extra categoriën en fora hebt toevoegd en hun berichten samengevoegd zijn.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

thema verandert naar subsilver. Moet zeggen dat ik mezelf er al op betrapte dat ik minder kwam kijken naar Userbase sedert de nieuwe layout. Beetje zoals het tijd geleden gelopen voor Tik (voor mij é)
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Hallo,

Ik ondervind sinds de lancering van Userbase 2.0 inlogproblemen met Chorme (0.4.154.29):

- Als ik terugkeer naar de homepage, dan zie ik "Hi Jan_B. You have XX messages, YY are unread. View new forum messages" zoals verwacht (ik heb de optie aangevinkt om automatisch in te loggen bij ieder bezoek) => OK dus.

- Als ik echter mijn begruikspaneel wil raadplegen, dan is het vaak zo (ttz meestal maar niet altijd) precies dat ik niet ingelogd ben (ik krijg de opties "inloggen", "registreren" enz te zien).

- Als ik opnieuw wil inloggen dan lukt dat meestal niet, en krijg ik na een paar keer proberen de boodschap "Het was niet mogelijk je wachtwoord te convertren tijdens de forum conversie.".

- Als ik op een poll wil stemmen, dan krijg ik meestal "Invalid Token".

Met Internet Explorer heb ik die problemen niet.

Doe ik iets mis en zo ja, wat ?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Hier idem met Opera 9.62
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Jan_B schreef:- Als ik echter mijn begruikspaneel wil raadplegen, dan is het vaak zo (ttz meestal maar niet altijd) precies dat ik niet ingelogd ben (ik krijg de opties "inloggen", "registreren" enz te zien).

- Als ik opnieuw wil inloggen dan lukt dat meestal niet, en krijg ik na een paar keer proberen de boodschap "Het was niet mogelijk je wachtwoord te convertren tijdens de forum conversie.".

- Als ik op een poll wil stemmen, dan krijg ik meestal "Invalid Token".


Ik had dezelfde inlogproblemen met IE7 en niet met FF.
Ik heb alle userbase cookies gewist (@userbase.be en @www.userbase.be) en daarna geen inlogproblemen meer met IE7.
Het "invalid token" probleem heb ik nog steeds met IE7.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Zie ik nu niet goed, of is de site breder geworden? :lol:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

KK schreef:Zie ik nu niet goed, of is de site breder geworden? :lol:

All hail meon! :worship: :worship:
Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Nice, net zoals ik het gevraagd heb (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=19&t=21587#p270700)
De site is op een breed scherm niet alleen breder. De breedte wordt ook aangepast op een kleiner scherm of als je de browser smaller maakt.

:thumbs:
Laatst gewijzigd door Astralon 04 dec 2008, 00:17, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Inderdaad, jouw suggestie leek me het beste van beide werelden te combineren. Als ik de statistieken mag geloven zijn er nog zo'n 27% bezoekers hier die op 1024-pixels brede resolutie surfen, ik wilde deze niet in de kou laten staan. De breedte is nu flexibel van 960px breed tot 1200px. Ik denk niet dat het nog veel breder moet worden, dan worden zinnen te lang om te lezen.

Door de extra ruimte is er wel plaats gekomen om orde te scheppen in de "nieuwe berichten"-pagina. Ik heb alleen een probleem dat ik m'n wijzigingen niet zie gebeuren :s. Ondanks dat ik een ander thema gebruik, blijf ik de CSS-files van UB_Epic (het standaard-thema) zien.

Ook nog veranderd:
  • Breedte is vast flexibel
  • Homepage is wat ordelijker ingedeeld
  • De RSS-feeds zijn terug!
  • De site is op z'n normale URL nu via mobiele browser (GSM, PDA) in z'n normale vorm
  • De site is mobiel bereikbaar via m.userbase.be (uitgezonderd het forum).

Speedtest is wel nog altijd ... ellende, ik kom er niet aan toe om dat echt onder handen te nemen :(.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Door de extra ruimte is er wel plaats gekomen om orde te scheppen in de "nieuwe berichten"-pagina. Ik heb alleen een probleem dat ik m'n wijzigingen niet zie gebeuren :s. Ondanks dat ik een ander thema gebruik, blijf ik de CSS-files van UB_Epic (het standaard-thema) zien.


Ik zie ook nog steeds deze layout.
In ieder geval dank voor het proberen, het zal wel in orde komen zeker. :-)
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@meon,

Ik heb gemerkt dat de link naar de Nieuwe Forum berichten op de hoofdpagina (stond rechtsboven) verdwenen is.
Kan die niet teruggezet worden? En nog meer, kan je die niet op alle andere pagina's van het forum tonen: bvb. naast de Speedtest link?
Ik weet niet hoe het zit bij andere gebruikers maar dat is voor mij de meest gebruikte link. :wink:
gertd
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 16 jan 2008, 11:20

Astarlon
dit staat nu ook rechts iets lager als je ingelogd bent op de site
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Astralon schreef:@meon,

Ik heb gemerkt dat de link naar de Nieuwe Forum berichten op de hoofdpagina (stond rechtsboven) verdwenen is.
Kan die niet teruggezet worden? En nog meer, kan je die niet op alle andere pagina's van het forum tonen: bvb. naast de Speedtest link?
Ik weet niet hoe het zit bij andere gebruikers maar dat is voor mij de meest gebruikte link. :wink:

Hier ben ik ook voorstander van :)
Verder het overzicht van de nieuwe posts aanpassen zodat het forum (bv. Dommel, etc.) een eigen kolom krijgt.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Is het mijn gevoel of ligt dit forum in coma?

Wanneer ik na enkele dagen op 'nieuwe berichten' click staan er ocharme 6 posts ... scheelt er iets aan die zoek functie, of wordt er gewoon niet meer gepost? Aan de 'laatste post' kolom te zien ben ik eerder geneigd om het laatste te denken :roll:

Ik moet zeggen dat die nieuwe breedte al een hoop doet aan het benauwde gevoel van voorheen. Alvast bedankt daarvoor!

Wat ik nog altijd heb, is dat ik op de mainpage ingelogd sta (ik kan ook 'nieuwe posts' zoek functie gebruiken dus ik ben effectief ingelogd) maar als ik een reply wil sturen op een post moet ik opnieuw inloggen. Ik heb dan maar onderaan 'alle cookies verwijderen' geprobeerd, browser gesloten en ja hoor, nog altijd ingelogd op de mainpage :)

Dan maar manueel uitgelogd, terug ingelogd op mainpage, ik probeer te replyen en weer moet ik opnieuw inloggen :|

Ik weet niet meer wat ik kan doen ... ik ga nu nog eens proberen om m'n paswoord terug te wijzigen ... als dat niet meer lukt hou ik het een tijdje voor bekeken denk ik ... ik heb geen zin om elke dag opnieuw moeten in te loggen met een paswoord dat ik niet kan en wil onthouden.
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”