Op de website van dxADSL kan je bij 'Beheer' je e-mail adres instellen, zodat je telkens een e-mail ontvangt als er een nieuwe factuur is. Maar dit blijkt niet te werken bij mij, want nu reeds 2 maand na mekaar weet ik pas dat er een nieuwe factuur is als ik mijn rekeninguittreksels controleer (€32.50 van mijn rekening via domiciliëring). Mijn e-mail adres klopt, dus daar ligt het niet aan.
Zijn er nog mensen die hiervoor nooit e-mails ontvangen of ben ik de enige? Dit is nu niet bepaald een ramp, maar het zou toch gemakkelijk zijn als het werkte.
E-mail bij nieuwe factuur
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
Ik ben pas aangesloten en na overschrijving van de 1e factuur heeft dxadsl nog een 2e factuur aangemaakt (om de maand te vervolledigen). Ik heb voor deze factuur ook geen mail gekregen.
Ik kreeg ecter wel een lege mail zonder subject van info@fulladsl... die in de spamfilter zat (met 1 minuut verschil in afzendtijd dan een antwoord van de dxadsl facturatiedienst).
Vermits ik op mijn hosting volledige controle heb op mijn mailssysteem zou ik al zeker iets moeten ontvangen, is het niet in de juiste mailbox dan toch in de spam of catchallfolders.
Ik kreeg ecter wel een lege mail zonder subject van info@fulladsl... die in de spamfilter zat (met 1 minuut verschil in afzendtijd dan een antwoord van de dxadsl facturatiedienst).
Vermits ik op mijn hosting volledige controle heb op mijn mailssysteem zou ik al zeker iets moeten ontvangen, is het niet in de juiste mailbox dan toch in de spam of catchallfolders.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Ik ben reeds + 1jaar klant, in het begin kreeg ik iedere maand mails, nu sinds een maand of 5 niet meer.
Ik heb ook die vraag gesteld op de livechat, ze zouden bezig zijn met het maken van een volledig nieuw facturatie systeem, door die reden zouden mails uitgeschakeld zijn (om onnodige mails te gaan verspreiden), naar het schijnt zou er begin 2009 een nieuw systeem op de been moeten staan en vanaf dan zou je per nieuwe factuur opnieuw een mail moeten ontvangen.
wordt vervolgd dus
Ik heb ook die vraag gesteld op de livechat, ze zouden bezig zijn met het maken van een volledig nieuw facturatie systeem, door die reden zouden mails uitgeschakeld zijn (om onnodige mails te gaan verspreiden), naar het schijnt zou er begin 2009 een nieuw systeem op de been moeten staan en vanaf dan zou je per nieuwe factuur opnieuw een mail moeten ontvangen.
wordt vervolgd dus

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Volgens mij is het al veel langer.
Ik ben klant sinds april-mei 2008 en ik heb nog nooit een mail ontvangen. Maar een echt probleem vind ik dat niet zolang ze niet meer aanrekenen.
Ik ben klant sinds april-mei 2008 en ik heb nog nooit een mail ontvangen. Maar een echt probleem vind ik dat niet zolang ze niet meer aanrekenen.
KK schreef:Op de website van dxADSL kan je bij 'Beheer' je e-mail adres instellen, zodat je telkens een e-mail ontvangt als er een nieuwe factuur is. Maar dit blijkt niet te werken bij mij, want nu reeds 2 maand na mekaar weet ik pas dat er een nieuwe factuur is als ik mijn rekeninguittreksels controleer (€32.50 van mijn rekening via domiciliëring). Mijn e-mail adres klopt, dus daar ligt het niet aan.
Zijn er nog mensen die hiervoor nooit e-mails ontvangen of ben ik de enige? Dit is nu niet bepaald een ramp, maar het zou toch gemakkelijk zijn als het werkte.
Naast 'beheer' staat ook 'factuur'

Ja dat weet ik, en daar staat ook mijn email adres ingevuld. Maar toch ontvang ik geen mail als er een nieuwe factuur is.Tallica schreef:Naast 'beheer' staat ook 'factuur'
Voor mij zou dat nochtans gemakkelijk zijn, aangezien ik die facturen moet inbrengen in mijn boekhouding.
Ok ik begrijp uw punt. Bij mij heeft heel dat email systeem ook nog niet gewerkt (6maand klant) .Maar wat ik wil zeggen is dat zo een email eigenlijk overbodig is omdat je je facturen steeds online kan bekijken en of uitprinten.KK schreef:Voor mij zou dat nochtans gemakkelijk zijn, aangezien ik die facturen moet inbrengen in mijn boekhouding.
Ze facturen ook steeds op dezelfde dag van de maand, en enkele dagen voor de effectieve facturatie (dag dat het van je rekening gaat) kan je je factuur reeds bekijken om te zien of alles wel klopt...