printer draadloos maken

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
steventje
Starter Plus
Starter Plus

Beste,

ik heb een gewone all in one printer van hp(all in one 6210)- bestaat er mogelijkheid om deze draadloos te maken
Bestaat er iets om in te pluggen ?

Daarnaast heb ik een oudere fax en printer (zonder usb) kan ik deze draadloos maken ?

Mvg

Steven
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

steventje schreef:Beste,

ik heb een gewone all in one printer van hp(all in one 6210)- bestaat er mogelijkheid om deze draadloos te maken
Bestaat er iets om in te pluggen ?

Daarnaast heb ik een oudere fax en printer (zonder usb) kan ik deze draadloos maken ?

Mvg

Steven
gameadapter(duur! +40€) en netwerkvoorziening voor de hp kopen(2dehands voor een 10€?,nw een 200€ van hp).
steventje
Starter Plus
Starter Plus

bedoel je met netwerkvoorziening voor hp - een router die draadloos contact kan maken met de adapter ?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

steventje schreef:bedoel je met netwerkvoorziening voor hp - een router die draadloos contact kan maken met de adapter ?
Als je hp toestel geen utp voorziening heeft moet je zo'n toestel hebben: bvb(deze heb ik zelf aan een oki hangen):
http://tweakers.net/pricewatch/53035/hp ... erver.html

De utp draad van de gameadapter koppel je dan aan je hp j3263a
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Gewoon om het even welke wireless printer server met de juiste connectie. Bijvoorbeeld deze.

AfbeeldingAfbeelding
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”