Beste,
ik heb een gewone all in one printer van hp(all in one 6210)- bestaat er mogelijkheid om deze draadloos te maken
Bestaat er iets om in te pluggen ?
Daarnaast heb ik een oudere fax en printer (zonder usb) kan ik deze draadloos maken ?
Mvg
Steven
printer draadloos maken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
gameadapter(duur! +40€) en netwerkvoorziening voor de hp kopen(2dehands voor een 10€?,nw een 200€ van hp).steventje schreef:Beste,
ik heb een gewone all in one printer van hp(all in one 6210)- bestaat er mogelijkheid om deze draadloos te maken
Bestaat er iets om in te pluggen ?
Daarnaast heb ik een oudere fax en printer (zonder usb) kan ik deze draadloos maken ?
Mvg
Steven
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Als je hp toestel geen utp voorziening heeft moet je zo'n toestel hebben: bvb(deze heb ik zelf aan een oki hangen):steventje schreef:bedoel je met netwerkvoorziening voor hp - een router die draadloos contact kan maken met de adapter ?
http://tweakers.net/pricewatch/53035/hp ... erver.html
De utp draad van de gameadapter koppel je dan aan je hp j3263a
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV