Toen we van 75 naar 250 gingen zijn A2F in mirc channel dat het nog sneller zou worden ...
welk channel is dat inter ?
Toen we van 75 naar 250 gingen zijn A2F in mirc channel dat het nog sneller zou worden ...
sgt schreef:ik ben content als ik 110k haal.
sideshow schreef:Lo
37 topics over de problemen bij a2f, maar zijn er eigenlijk mensen die wel goed zitten bij deze isp?
Greets
iNFERNiS schreef:ALHOEWEL, hoe sneller je lijn, hoe meer je de neiging zal hebben om meer binnen te halen, als je warez ontdekt, kan je het helemaal vergeten )
Verhoog je volume tot 30 GB
Krijg je maar niet genoeg van downloaden? Vanaf nu kan je je volume met 20 GB verhogen op Telenet Internet Mono, Duo, Quattro en Gaming Pack. Voorheen was dit maximum 10 GB. Aangezien in je basisabonnement reeds 10 GB is inbegrepen kan je nu dus je volume op 30 GB brengen. Met nachtsurfen verdubbel je dit trouwens nog eens! Want het verkeer dat je genereert tussen 24 uur 's avonds en 10 uur 's morgens telt slechts voor 50% mee.
[Je volume verhogen doe je op 'Mijn Telenet' voor slechts 1 € per maand per GB]
A2FLimburg schreef:Ben het met r2502 eens over download. Hoor met verbazing mensen vertellen over 280GB/m download! Zelden zit ik boven de 10GB/m. Vraag me af wat er van die download data bewaard en gebruik wordt en wat er ongebruikt en ongezien weggegooid wordt wanneer de schijf weer eens vol zit.
Nob schreef:maar in de nabije toekomst (video on demand en van die dingen) is het gewoon belachelijk weinig.
Nob schreef:Nog een poging: paar uur spellekes per dag (je wisselt af met je broer en zo kom je aan bvb 4 uur per dag) en dan je papa die wat naar internetradio luistert en je download nog hier en daar iets, je 10 GB zal niet ver meer weg zijn.
r2504 schreef:Maar wat blijf in je in hemelsnaam binnen halen
Maar los hiervan, zoals je zelf schrijft... als je warez ontdekt, maw. je wil dat je provider jou middelen geeft om illegale dingen te doen, tja hoog tijd om eens met beide voetjes op de grond te komen als je het mij vraagt.
Trouwens waar haal je die straffe verhalen als zou TN iedereen op 50 Mbit zetten ? Ik denk dat je dit verward met de overschakeling naar de nieuwe EuroDOCSIS standaard (en het is niet omdat het dan kan, dat het ook zal gebeuren).
My_download schreef:Telenet heeft net een nieuwsbrief rondgestuurd naar alle abo's waarin ze een verhoging van de download limiet naar 20Gb/maand aankondigen.
Die verhoging zou "onmiddellijk" ingaan...
Als ze nu ook nog eens die "sliding window" in de vuilbak kieperen en net zoals de rest van de providers de teller op nul zetten bij het begin van de maand, dan kunnen ze terug meespelen.
Verhoog je volume tot 30 GB
Krijg je maar niet genoeg van downloaden? Vanaf nu kan je je volume met 20 GB verhogen op Telenet Internet Mono, Duo, Quattro en Gaming Pack. Voorheen was dit maximum 10 GB. Aangezien in je basisabonnement reeds 10 GB is inbegrepen kan je nu dus je volume op 30 GB brengen.
Anonymous schreef:1 dvd-r is al snel 4Gb.
Anonymous schreef:denk je dat iedere isp dat niet weet ofzo? Iederen die iets of wat van warez kent leecht illegale dingen
Anonymous schreef:Stond in de telenet nieuwsbrief (voor klanten) een hele tijd terug. Stond ook in dat ze ergens in limburg al actief aan het testen zijn, zitten nu al een selectief aantal mensen op die snelheid.
Anonymous schreef:Stond in de telenet nieuwsbrief (voor klanten) een hele tijd terug. Stond ook in dat ze ergens in limburg al actief aan het testen zijn, zitten nu al een selectief aantal mensen op die snelheid.
Maar je ISP zal zijn limieten niet optrekken omdat jij lekker illegale dingen kan leechen. Moest 10 GB te weinig zijn voor normaal gebruik dan zal de ISP er wel twee keer over nadenken. Voor een minderheid... zien ze die liever overstappen naar een andere ISP.
Je dacht toch niet dat je dat via internet ging binnen krijgen ? Video on demand zal via een extra setop box komen, en los staan van je internet verbinding (en dus ook apart te betalen zijn).
Je dacht toch niet dat je dat via internet ging binnen krijgen ? Video on demand zal via een extra setop box komen, en los staan van je internet verbinding (en dus ook apart te betalen zijn).
Ja, ok, telenet biedt deze online aan. Maar als je halverwege zal zijn met alles te bekijken zal je op smallband komen. Daar ben ik zeker van. Als die dingen zijn goed en wel, maar je limiet is daar niet zo blij mee. En kom hier niet af met nachtsurfen, want dan moet je speciaal opstaan om naar die afleveringen te kijken.
Styno schreef:De unicast telde niet mee voor de limiet vit vit vit
vroenkiewoenkie schreef:'K zei het al, 't is gemakkelijker om te klagen (wat ik wel begrijp in sommige gevallen) dan om een oplossing te bedenken