inventarisatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
antpeks
Starter Plus
Starter Plus

Geachte userbase gebruikers,

Voor het opmaken van een dossier om te overhandigen aan de BIPT, ben ik een inventarisatie aan het maken van de echte Dommel problemen, dan denk ik aan het niet kunnen bellen met andere dommel gebruikers, connecties die steeds wegvallen en dergelijke.

Ik ben niet op zoek naar problemen die eventueel aan de gebruiker kunnen liggen, zoals instellen port forwarding, hoe een mailbox te openen, aan te maken of te wijzigen.

De echte dommel problemen, zie ik dan ook graag verschijnen, het liefst met een ticket id, (ook al is die van zeven maand geleden bij wij van spreken). Je kunt de problemen in deze topic kwijt of als je dat liever doet in mijn PM box.

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

Peter
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

For what it's worth:

Ticket #: [SCHEDOM-228667-SCHEDOM]
Sinds: 26/5/08

Betreft:
Ik betaalde mijn abonnement driemaandelijks. Op het moment dat mijn abonnement afgesloten werd (overstap naar andere provider) had ik echter nog één maand tegoed. Ik heb gevraagd om dit teveel betaalde bedrag terug te storten. Hier is nooit gevolg aan gegeven.

Ik Heb hierover ook een procedure lopen bij de ombusdienst. Tot op heden geen gevolg (surprise, surprise).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

- Telefonie werkt nog altijd geen 100%. Regelmatig valt het signaal weg als we afnemen of als de andere kant afneemt.
- De beloofde snelheidsupgrade daar wachten we ook nog altijd op.
- Waar is het antwoordapparaat?
kozzmic
Member
Member

3 maand moeten wachten op activatie!! Blijkt dat er al 2 maand adsl verbinding was, systeembheerder had het te druk om me op hun net aan te sluiten of vergeten, laksheid, whatever.
Eindelijk geactiveerd, dan gaat het zeer traag ook nog, slechts 80Kb/s. Voorheen werkte adsl perfect bij andere provider aan goede snelheid 450Kb/s
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”