Scarlet blijft achter vind ik.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
aeonfast
Starter
Starter

Hallo beste mensen,

Ik ben nieuw hier op het forum en kom hier gelijk mijn verhaaltje doen.

In de komende tijd zie je dat veel internet providers hun internetsnelheid verhogen. Waaronder Ziggo.
Komt er ook nog een keer wanneer Scarlet dit gaat doen?
Ik heb dan gewoon de 4MB (400kb) van Scarlet en telefonie voor €29,95 in de maand. Alleen zie je dat je bijvoorbeeld bij Tele2 20MB kan hebben plus telefonie voor dat zelfde bedrag. Jammer genoeg is Tele2 in onze omgeving nog niet beschikbaar,

Kortom: Komt Scarlet ook met een snelheidsverhoging?

Met vriendelijke groet,

Jeremy
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Lees eens wat het forum door en je zal zien dat Scarlet mogelijk word overgenomen door Belgacom of een andere speler.
Dit zal waarschijnlijk het dwarspunt zijn waarom ze niet met 'updates' komen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

aeonfast schreef:Hallo beste mensen,

Ik ben nieuw hier op het forum en kom hier gelijk mijn verhaaltje doen.

In de komende tijd zie je dat veel internet providers hun internetsnelheid verhogen. Waaronder Ziggo.
Komt er ook nog een keer wanneer Scarlet dit gaat doen?
Ik heb dan gewoon de 4MB (400kb) van Scarlet en telefonie voor €29,95 in de maand. Alleen zie je dat je bijvoorbeeld bij Tele2 20MB kan hebben plus telefonie voor dat zelfde bedrag. Jammer genoeg is Tele2 in onze omgeving nog niet beschikbaar,

Kortom: Komt Scarlet ook met een snelheidsverhoging?

Met vriendelijke groet,

Jeremy
Beetje een vreemde denkpiste Jeremy. Wat is het verschil tussen een snelle T2 die je niet kan krijgen een de snelle versie van Scarlet die je niet kan krijgen?
aeonfast
Starter
Starter

Niet veel, maar het punt wat ik bedoel is, dat meedere providers hun snelheid gaan verhogen en Scarlet dat nog niet doet.
Meestal gaan de providers gelijk met elkaar op, maar Scarlet valt daar buiten.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

aeonfast schreef:Niet veel, maar het punt wat ik bedoel is, dat meedere providers hun snelheid gaan verhogen en Scarlet dat nog niet doet.
Meestal gaan de providers gelijk met elkaar op, maar Scarlet valt daar buiten.
Klopt niet: Scarlet biedt ook ADSL20, met theoretisch tot 20 Mbit snelheden aan, alleen is er maar een beperkt aantal personen op aansluitbaar...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Chewie
Member
Member

aeonfast schreef:...Ik heb dan gewoon de 4MB (400kb) van Scarlet en telefonie voor €29,95 in de maand. Alleen zie je dat je bijvoorbeeld bij Tele2 20MB kan hebben plus telefonie voor dat zelfde bedrag...
Hoe je aan die €29,95 per maand komt weet ik niet maar ik betaal €49,95 per maand bij scarlet (ADSL One6)
En Tele2 bied naar mijn weten geen 20mb aan :?
Proximus comfort pack: CPU:AMD64 dual core 2x2.2Ghz, RAM:3Gb, HD1:250Gb, HD2: 120Gb, HD3: 250Gb, video:Geforce 640GTX, OS: win 10
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik denk dat aeonfast het over de Nederlandse markt heeft...

Ziggo = NL provider
Tele2 biedt in NL ADSL20+Telefonie aan voor 29,95€... http://se.tele2.nl/ib/compleet.html
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
aeonfast
Starter
Starter

Oké,tja ik wist niet dat Scarlet waarschijnlijk word overgenomen en dat ze daarom niet de snelheid verhogen.
Ik hoop iedergeval dat ze binnenkort met de rest meegaan.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

aeonfast heeft wel op enkele punten gelijk. Toen ik Scarlet klant werd,(dit is nu zo een goede twee jaar geleden) was het Scarlet obbo 'Scarlet one ' HET produkt. Niemand hed een produkt die men daar kon mee vergelijken,Onbeperkt telefoneren,plus een volume van 50 GB (nu 100 GB) en een snelheid van 6 MBPS. (die ik bijna ook volledig haal) voor 50€.
Ter vergelijking
: een internet abbo bij Telenet kostte toen een goede 40€,( zonder telefoon)
-De snelheid was 10 MBPS.maar het volume was toen een 10 GB.
Nu is er veel veranderd,Telenet heeft nu zijn shakes (smartshake,42€,internet 30 GB,12 MBPS snelheid,onbeperkt bellen in de daluren) onbeperkt bellen overdag,is plus 5€.
Bij Scarlet is echter alleen het volume de hoogte ingegaan (100GB) de rest is allemaal hetzelfde gebleven.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jah, dat is het nadeel van in het begin goed te starten he. Als Telenet op een schaal van 100 met 5 begint, en Scarlet met 50, dan kan Telenet meer updates doorvoeren he, eerst naar 10, dan 20, om uiteindelijk bij 40 te stoppen, terwijl Scarlet nog vastzit op 60. Zie je mijn punt? Scarlet schakelt klanten over op 12 / 20 Mbps daar waar mogelijk met een volume van 100 GB, heel jaar lang 30 EUR, na het jaar 40 EUR.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Scarlet heeft last van een remmende voorsprong.
Sinds begin dit jaar is er ook sprake van een overname door Belgacom. Sindsdien ligt alles stil. En in 2008 is er véél veranderd, voor wie dat ondertussen al vergeten was.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia,dat van die snelheidsverhoging is hier niet van toepassing hoor,ik zit nog altijd op een 6 MBPS profiel, (500 meter v.d. centrale) als ik een e-mail stuur naar Scarlet over dit onderwerp krijg ik geen antwoord,als ik bel vallen ze ut de lucht,en kunnen ze mij absoluut geen verdere inlichtingen geven.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

fluppie schreef:Lord Utopia,dat van die snelheidsverhoging is hier niet van toepassing hoor,ik zit nog altijd op een 6 MBPS profiel, (500 meter v.d. centrale) als ik een e-mail stuur naar Scarlet over dit onderwerp krijg ik geen antwoord,als ik bel vallen ze ut de lucht,en kunnen ze mij absoluut geen verdere inlichtingen geven.
Tijd om over te schakelen dan, denk ik zo.
aeonfast
Starter
Starter

Ja, met die gedachtenspeling zat ik ook. Probleem is dat het altijd zo'n gedoe is om over te stappen. Maargoed, nogmaals ik hoop dat Scarlet ook de doorvoering gaat maken met name de snelheid.
DonRaveN
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Tis te zien hoe je het bekijkt hè, ik heb scarlet one 6 en betaal +- 50 euro/maand.
ik download aan +- 650 kb en upload aan 65kb. en bel 24/24 gratid naar vaste lijnen.
100gig in de maand is ideaal voor mij, de snelheid kan me nie echt schelen.
ieder zijn keus hè, ik blijf bij scarlet omwille van de hode download limiet :-)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:
fluppie schreef:Lord Utopia,dat van die snelheidsverhoging is hier niet van toepassing hoor,ik zit nog altijd op een 6 MBPS profiel, (500 meter v.d. centrale) als ik een e-mail stuur naar Scarlet over dit onderwerp krijg ik geen antwoord,als ik bel vallen ze ut de lucht,en kunnen ze mij absoluut geen verdere inlichtingen geven.
Tijd om over te schakelen dan, denk ik zo.
Neen dit doe ik voorlopig niet, dit omdat ik nog nooit problemen gehad heb met Scarlet,(twee keer uitgevallen,op twee jaar) ik kan de 6 mbps lijn ook voor de volle 100% gebruiken,en de tel. doet het ook zeer goed.
Ik wacht nu af wat Belgacom zal doen,messchien zit er na de overname van Scarlet wel een snelheidsverhoging in?? En de prijzen mogen de volgende drie jaren ook niet verhoogd worden.Ik verwacht ook dat Belgacom er alles zal aan doen om de Scarlet klanten in eigen stal te houden.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”