The new Userbase
-
- Premium Member
- Twitter: xtrshop
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 47 keer
- Contacteer:
Daarjuist was ik wat aan het zoeken met google en zag daar iets staan waar mijn naam in stond, een klik verder dit resultaat. Ik vind dat er redelijk goed uit zien.
<a href=http://indigo.dev.anigraphics.be/forum/viewtopic.php?t=975&start=60&sid=cbcec9f9e8218cd2596166cdbfcced3d > klik.
<a href=http://indigo.dev.anigraphics.be/forum/viewtopic.php?t=975&start=60&sid=cbcec9f9e8218cd2596166cdbfcced3d > klik.
lijkt alsof userbase een plantensite is.
Alsek eerlijk ben was de vorige site mooier , netter en overzichtelijker^^
Vooral het forum is echt lelijk geworden , is er toevallig geen thema dat overeenkomt met het vorige forum ?
Maar er zal wel een goei reden zijn om alles te veranderen veronderstel ik....
Vooral het forum is echt lelijk geworden , is er toevallig geen thema dat overeenkomt met het vorige forum ?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Aan die overzichtelijkheid probeer ik nog het eea te doen. Ik ga denk ik vooral de zaken eenvoudiger maken en terug dingen in kolommen plaatsen zoals ze vroeger stonden.Corleone schreef:Alsek eerlijk ben was de vorige site mooier , netter en overzichtelijker^^
Ja, er is zo'n thema (op het TIK-forum kan je dat kiezen dacht ik), maar ik zie dit, voor de uniformiteit en de onderhoudbaarheid van de site niet zitten. De grote reden is vooral dat we van phpBB2 naar phpBB3 zijn overgeschakeld, waarbij er voor de beheerders een heleboel tools worden aangeboden die we voorheen niet hadden, en ook voor jullie, als bezoekers zijn er verbeteringen aanwezig (vooral op gebied van personalisatie; het UCP (user control panel)).
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Alleen als ze geïnstalleerd en geactiveerd zijn.Corleone schreef:Maar de themas zijn toch vrij te veranderen in het user control panel ? Nu ja we zullen het wel gewoon worden zekers
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Krijg nu bij het dxAdsl topic de boodschap "u bent niet gemachtigd deze berichten te lezen"
Het algemene topic "Software" is niet "uitgeklapt"
Hoewel ik het er wel mooi vind uitzien, heb ik toch zoiets van "function over beauty". Ik zie liever de gewone ouderwetse layout omdat ik vind dat die er overzichtelijker uitzag.
Het algemene topic "Software" is niet "uitgeklapt"
Hoewel ik het er wel mooi vind uitzien, heb ik toch zoiets van "function over beauty". Ik zie liever de gewone ouderwetse layout omdat ik vind dat die er overzichtelijker uitzag.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ehm, help!
Heel het forum ligt door mekaar
En in de admin van het forum staat alles juist en hersynchroniseren helpt niet ... Wat is me dat
En in de admin van het forum staat alles juist en hersynchroniseren helpt niet ... Wat is me dat
ik denk dat je werk hebt, want T2 is ook verdwenen zo te zien.meon schreef:Ehm, help!
Nu dat zijn dingetjes die kunnen gebeuren eh. Niets om je kwalijk te nemen.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
phpBB3 (onze forumsoftware) houdt die 'parent/child'-relatie van fora blijkbaar op 2 manieren bij: eenmaal op de nette (doch trage) manier, eenmaal op een redundante (maar snelle) manier. Het is die 2e die f*ckedup is, en ik heb geen idee hoe ik dat in orde moet krijgen. Ik vind ook niks met googlen ...
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Klanten van de gedupeerde providers zijn altijd welkom op http://www.tik.be/forum
Nee serieus. @meon, zie PM.
Nee serieus. @meon, zie PM.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Brrr...
Enfin, ik denk dat het opgelost is. Is nog ergens iets gek met het subforum van ADSL2Fit, maar da's voorlopig niet erg...
Volgorde is wel om zeep, alles staat alfabetisch gerangschikt. Zullen daar vanavond wel eens naar kijken.
Enfin, ik denk dat het opgelost is. Is nog ergens iets gek met het subforum van ADSL2Fit, maar da's voorlopig niet erg...
Volgorde is wel om zeep, alles staat alfabetisch gerangschikt. Zullen daar vanavond wel eens naar kijken.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Je BBCode was fout: het is:Ofloo schreef:onderschrift werkt niet naar behoren, BBcode werkt niet en html ook niet
Code: Selecteer alles
[url=http://website/]link[/url]
Ik weet niet of dit vroeger ook werkte, dacht het niet ...
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Da's eigenlijk geen probleem; Jullie kijken allemaal naar UB_Epic (dit theme), en in het gebruikerspaneel (UCP) kunnen jullie (en ik) kiezen voor UB_Epic_DEV, welke m'n prul-versie is. Willen jullie een bleeding edge versie: die instellen, willen jullie niet elke nieuwe paginaklik een andere layout zien (bij wijze van spreken) blijf dan bij UB_Epic tot de nieuwe versie ervan stabiel isRobby schreef:Tip: voor je begint te knutselen aan het forum, maak eerst een kopie en test het daar op uit. Werkt alles daar naar behoren, kun je het live zetten.
Momenteel zijn ze nog gelijk trouwens, op 1 detail na .
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik denk dat Robby het niet over theming had, maar over dat accidentje van deze namiddag.
Normaal *zou* dat geen probleem mogen geweest zijn, maar na zo'n massale migratie speel je best op veilig.
In alle geval, het probleem van vanmiddag is blijkbaar opgelost?
Normaal *zou* dat geen probleem mogen geweest zijn, maar na zo'n massale migratie speel je best op veilig.
In alle geval, het probleem van vanmiddag is blijkbaar opgelost?
Al een idee hoe de volgorde terug normaal gezet kan worden? Momenteel vind ik het forum enorm onoverzichtelijk omdat alles door elkaar staat.meon schreef:Brrr...
- meon
- Administrator
- Contacteer:
De inhoud van dit topic is gelijkaardig geworden aan het "Userbase v2.0"-topic, ik stel voor om daar verder te gaan
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=21512
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=21512