nomaal gezien kreeg ik bij het ontvangen van een nieuw bericht via OE6 een icoontje in de statusbalk (rechts onder) om mij hiervan te verwittigen.Blijkbaar gebeurt dit nu niet meer.
Waar kan dit ingesteld worden (aanvinken veronderstel ik) > heb al gekeken in OE6 bij extra - opties maar blijkt er niet tussen te staan ?
Bedankt op voorhand
nieuw bericht-icoon OE6
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm,
Heb ik oons gekeken, gebruik die OE wel niet vaak. Bij Outlook kan je het blijkbaar uitzetten in een advanced tab. Maar hier in OE blijkbaar niet.
Dus ik vermoed dat ofwel je het icoon niet meer ziet omdat het bvb weggestoken zit in de systray van xp..(die auto icons kan verbergen..) of omdat je kijkt naar je systray op het moment dat je maar 1 mail ontvangt en dat die bij binnenkomen en dus selectie onmiddel naar de status 'read' gaat.
Anders zie ik het niet direct.
Heb ik oons gekeken, gebruik die OE wel niet vaak. Bij Outlook kan je het blijkbaar uitzetten in een advanced tab. Maar hier in OE blijkbaar niet.
Dus ik vermoed dat ofwel je het icoon niet meer ziet omdat het bvb weggestoken zit in de systray van xp..(die auto icons kan verbergen..) of omdat je kijkt naar je systray op het moment dat je maar 1 mail ontvangt en dat die bij binnenkomen en dus selectie onmiddel naar de status 'read' gaat.
Anders zie ik het niet direct.
I love it when a plan comes together!
Bedankt voor de moeite maar het icoontje is ook niet verborgen onder de veschuifbare werkbalk...
Overweeg nu Outlook te gebruiken ipv. OE of misschien OE ne keer opnieuw installeren ?
Overweeg nu Outlook te gebruiken ipv. OE of misschien OE ne keer opnieuw installeren ?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, een reparatie dat icoontje terugbrengen? Nuja, in principe wel, net als nen uninstall,reinstall ook wel meestal helpt.. maar denk dat ge dan toch best eens zoekt naar de reden van mogelijke verdwijning als er voor de rest niks ontbreekt of raar functioneert aan OE...
Dat icoontje verdwijnt immers niet zo maar eh
, enfin ja.. tenminste als er geen simpele manier is omdat aan/uit te zetten (toch niet gevonden).
Dat icoontje verdwijnt immers niet zo maar eh
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
probleempje is opgelost.
Sub Zero > heb bij software Internet Explorer niet gevonden (wel beveiligings-updates maar niet IE zelf)
Maakt IE (én OE6) geen deel uit van XP zelf en kan IE en OE6 dan bijgevolg niet afzonderlijk worden verwijderd ???
Na nog wat google-en heb ik in Holland volgende opdracht gevonden : sfc /scannow
(http://www.ptcc.nl/frame_bestanden/tips ... tellen.htm)
Wat er nu juist fout was of wat deze opdrachtregel precies heeft gedaan weet ik niet maar mijn icooneke verschijnt nu terug wanneer ik een nieuw bericht heb gekregen in mijne OE6.
In ieder geval nog bedankt voor de suggesties
Sub Zero > heb bij software Internet Explorer niet gevonden (wel beveiligings-updates maar niet IE zelf)
Maakt IE (én OE6) geen deel uit van XP zelf en kan IE en OE6 dan bijgevolg niet afzonderlijk worden verwijderd ???
Na nog wat google-en heb ik in Holland volgende opdracht gevonden : sfc /scannow
(http://www.ptcc.nl/frame_bestanden/tips ... tellen.htm)
Wat er nu juist fout was of wat deze opdrachtregel precies heeft gedaan weet ik niet maar mijn icooneke verschijnt nu terug wanneer ik een nieuw bericht heb gekregen in mijne OE6.
In ieder geval nog bedankt voor de suggesties
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, dus je hebt een soort repair uitgevoerd. Blijkbaar was er toch een file beschadigt door het een of het ander.
IE maakt idd deel uit van WinXp, maar je kan die er mits de nodig hulp uithalen en indien je hem update, dan vind je die updates voor IE ook in het software panel terug.
Wat betreft die sfc: System File Checker van windows, die gaat alle system files controleren en beschadigde files herstellen (dacht overwritten met die van de cdrom) om ze te herstellen. Zo kan je op sommige win98 machines uw corrupte winsock herstellen
.
IE maakt idd deel uit van WinXp, maar je kan die er mits de nodig hulp uithalen en indien je hem update, dan vind je die updates voor IE ook in het software panel terug.
Wat betreft die sfc: System File Checker van windows, die gaat alle system files controleren en beschadigde files herstellen (dacht overwritten met die van de cdrom) om ze te herstellen. Zo kan je op sommige win98 machines uw corrupte winsock herstellen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)