Raar probleempje hier:
Mijn vriendin heeft een Samsung gsm en een prepaid Base kaartje.
Nu belt haar gsm de laatste dagen af en toe zonder dat zij het weet naar mijn nummer.
In haar toestel is ook niets terug te vinden van die oproep.
Vannacht om 3u werd ik nog wakker gebeld Ik neem op en er is enkel stilte te horen.
Vanmorgen om kwart na 7 nogmaals... Weer stilte.
Haar gsm ligt gewoon op haar nachtkastje en ze doet echt niets met dat toestel want uiteraard slaapt ze zelf.
Er is vannacht 90 cent van haar tegoed afgegaan. Reacties van andere mensen in haar adresboek zijn er nog niet.
Vraag is dus: hoe kan dit?
GSM belt uit zichzelf naar nummers
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dat denk jij... wie weet wat doet ze allemaal met die trilfunctiesvenska schreef:Haar gsm ligt gewoon op haar nachtkastje en ze doet echt niets met dat toestel want uiteraard slaapt ze zelf.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Owla, nieuwe wending in dit verhaal!
2 minuten terug telefoon van haar, weer stilte, maar nu bleef ik eens wat langer wachten... Plots "Tuut... U hebt 1 nieuw voicemail - bericht"... Dan eventjes een bericht van mijn vriendin van zaterdagnamiddag. Dan verbrak de lijn.
Bij mijn vriendin op haar gsm direct: 29 cent van haar belkrediet...
Waar slaat dit op?? Zij heeft dus elke keer betaald voor zolang ik aan de lijn met dat voicemailsysteem hang
2 minuten terug telefoon van haar, weer stilte, maar nu bleef ik eens wat langer wachten... Plots "Tuut... U hebt 1 nieuw voicemail - bericht"... Dan eventjes een bericht van mijn vriendin van zaterdagnamiddag. Dan verbrak de lijn.
Bij mijn vriendin op haar gsm direct: 29 cent van haar belkrediet...
Waar slaat dit op?? Zij heeft dus elke keer betaald voor zolang ik aan de lijn met dat voicemailsysteem hang
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
En wat moet ik hier mee misschien?? Ik weet wel wat een voicemail doet, en neen, ik zit niet in het buitenland, ook zij niet.Teebee schreef:http://www.base.be/base/nl/home/private/services/calling/voicemail/page.aspx/1176
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Hetzelfde is mij ook overkomen. Vorige week vrijdag kreeg ik 's morgens telefoon vanuit Spanje. Dat kon ik zien aan het +34 nummer. Persoon zit niet in mijn adresboek. Hij belde mij op want hij had de dag voordien rond 11 uur 's avonds een oproep van mijn nummer gekregen maar hij was te laat om te reageren. Gelukkig spreek ik Spaans want anders had ik er totaal niks van begrepen, maar ik zat die donderdagavond om 11 uur met een paar collega's van de avondles (Spaans) een pint te drinken. En ik heb toen zeker niemand opgebeld, laat staan iemand waarvan zijn nummer niet in mijn telefoonboek staat. Ik vind het een rare bedoening in elk geval. Ik ben Mobistar klant.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Misschien proberen de operatoren zo hun dalende inkomsten te compenseren?gr4vity schreef:Dat is wel funnest. Ik heb de indruk dat GSM's meer en meer het doelwit worden van dergelijke problemen (die al dan niet hun oorzaak hebben binnen de operator).
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV