Surf ik daarnet naar http://www.edpnet.be en kom ik plots op een pagina van Inticonet uit. Zijn ze overgenomen of zo ? Als ik op de desbetreffende website naar Products en vervolgens Colocation surf, dan zie ik daar wel onder 'Points of Presence Worldwide' :
SN 01 EDPnet Sint-Niklaas staan.
Helaas schijnt de nederlandstalige versie van de website niet te werken (bij mij althans)
Update : voor EDPnet, moet je nu surfen naar http://www.edpnet.net
Dit vond ik op hun nieuwe webstek :
" 23/11/2008
EDPnet introduceert nieuwe website
EDPnet heeft op 24 november 2008 de nieuwe website voorgesteld! Aarzel niet om uw opmerkingen door te sturen"
Inticonet ? EDPnet overgenomen of zo ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Edpnet is lang opgeslorpt in inticonet ( al meer dan een jaar ). Alleen blijven ze dsl verkopen onder de naam EDPnet, maar het backbone netwerk ( en andere diensten ) vallen onder Inticonet.
- EDPnet
- ISP Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Rechtzetting: EDPnet is zeker niet overgenomen door Inticonet. Vandaag werd alles in gereedheid gebracht (DNS aanpassing, server, ...) om morgen de nieuwe website van EDPnet te kunnen lanceren. Blijkbaar is er door de werkzaamheden een fout geslopen op DNS- of serverniveau. Dit wordt op dit moment nagegekeken door onze admins.
EDPnet is nooit "opgeslorpt" door inticonet of enige andere firma, en dit staat ook niet te gebeuren. EDPnet is een onafhankelijke internetdienstenleverancier. De verwarring in websites in een zeer spijtig foutje, dat spoedig opgelost zal zijn.
In de loop van morgen (maandag) voormiddag wordt onze nieuwe website klaar gezet, en wij hopen u dan als bezoekers te ontvangen.
Onze excuses voor de verwarring.
Het EDPnet Team
EDPnet is nooit "opgeslorpt" door inticonet of enige andere firma, en dit staat ook niet te gebeuren. EDPnet is een onafhankelijke internetdienstenleverancier. De verwarring in websites in een zeer spijtig foutje, dat spoedig opgelost zal zijn.
In de loop van morgen (maandag) voormiddag wordt onze nieuwe website klaar gezet, en wij hopen u dan als bezoekers te ontvangen.
Onze excuses voor de verwarring.
Het EDPnet Team
internet, fiber & telephony
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
't Moest natuurlijk weer lukken dat ik net tijdens een update naar de EDPnet-website surfte
De nieuwe website mag alvast gezien worden.
De nieuwe website mag alvast gezien worden.
Pluk de dag
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik krijg dit
Object is unavailable
The object you requested is not currently available.
Possible reasons for this are:
* The id or name of the object was misspelled, try changing it.
* The object is no longer available on the site.
-.-
Object is unavailable
The object you requested is not currently available.
Possible reasons for this are:
* The id or name of the object was misspelled, try changing it.
* The object is no longer available on the site.
-.-
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Frisse nieuwe site. I like that.
eZ Publish als CMS zo te zien. Hebben jullie dit in eigen beheer opgezet?
De CMS-marketplace is tegenwoordig zo enorm dat dergelijke 'kleine' CMS'en bij bedrijven nogal eens uit de boot vallen qua keuze, maar als ik zie wat jullie er mee hebben gedaan denk ik dat dat onterecht is!
eZ Publish als CMS zo te zien. Hebben jullie dit in eigen beheer opgezet?
De CMS-marketplace is tegenwoordig zo enorm dat dergelijke 'kleine' CMS'en bij bedrijven nogal eens uit de boot vallen qua keuze, maar als ik zie wat jullie er mee hebben gedaan denk ik dat dat onterecht is!
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
/me zwaait mee met cloinkcloink schreef:/me zwaait wel eens boos met no-www, http://edpnet.be/ werkt niet!
@meon: ik zie dit staan in de source: <meta name="generator" content="eZ Publish" />
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.