Help geen verbinding meer

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Frank1234
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2007, 21:10

krijg sinds gisteren geen verbinding meer
naar helpdesk gebeld, daar zeiden ze dat mijn splitter kapot was. Ik dus een nieuwe kopen maarnog hetzelfde probleem: geen adsl signaal.
Iemand hier enig idee?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

't is je modem die kapot is.



Nee, serieus... kan je meer info geven? Heb je sync? Hoe komen ze er op de helpdesk op dat je splitter zou kapot zijn. Wat zijn je lijnwaarden? Kan je nog inloggen op je modem/router? Wireless?

Zonder info kan niemand zeggen wat er mis is.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
daxer
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 dec 2007, 13:44

Hier in Deurne bij Antwerpen zijn er ook problemen met de adsl verbinding.
Ik ben bij Dommel, maar op de website was er niks te vinden.
Ik heb gemerkt dat er in de buurt gewerkt wordt ( vdsl 2 waarschijnlijk ) en dacht bij Belgacom iets te vinden.
Maar hier weet men ook blijkbaar van niks.
Inderdaad down vanaf vrijdagavond.
Tot en met nu en ik verwacht niks van morgen.
Modem is okay, splitter ook en de rekening is betaald. ;)
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Hoor eens bij buren die Skynet hebben of zij ook problemen hebben want skynet en dommel zitten op dezelfde lijnen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”