krijg sinds gisteren geen verbinding meer
naar helpdesk gebeld, daar zeiden ze dat mijn splitter kapot was. Ik dus een nieuwe kopen maarnog hetzelfde probleem: geen adsl signaal.
Iemand hier enig idee?
Help geen verbinding meer
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
't is je modem die kapot is.
Nee, serieus... kan je meer info geven? Heb je sync? Hoe komen ze er op de helpdesk op dat je splitter zou kapot zijn. Wat zijn je lijnwaarden? Kan je nog inloggen op je modem/router? Wireless?
Zonder info kan niemand zeggen wat er mis is.
Nee, serieus... kan je meer info geven? Heb je sync? Hoe komen ze er op de helpdesk op dat je splitter zou kapot zijn. Wat zijn je lijnwaarden? Kan je nog inloggen op je modem/router? Wireless?
Zonder info kan niemand zeggen wat er mis is.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Hier in Deurne bij Antwerpen zijn er ook problemen met de adsl verbinding.
Ik ben bij Dommel, maar op de website was er niks te vinden.
Ik heb gemerkt dat er in de buurt gewerkt wordt ( vdsl 2 waarschijnlijk ) en dacht bij Belgacom iets te vinden.
Maar hier weet men ook blijkbaar van niks.
Inderdaad down vanaf vrijdagavond.
Tot en met nu en ik verwacht niks van morgen.
Modem is okay, splitter ook en de rekening is betaald.![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik ben bij Dommel, maar op de website was er niks te vinden.
Ik heb gemerkt dat er in de buurt gewerkt wordt ( vdsl 2 waarschijnlijk ) en dacht bij Belgacom iets te vinden.
Maar hier weet men ook blijkbaar van niks.
Inderdaad down vanaf vrijdagavond.
Tot en met nu en ik verwacht niks van morgen.
Modem is okay, splitter ook en de rekening is betaald.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)