Eindejaarspromo's belgacom: ADSL Go+TV voor 20,09

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
zeratul
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Dit is toch wel sterk:
http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... romo2see=3
Internet + TV voor 20,09 all in gedurende 1 jaar.
Bij telenet kost dit (funkyshake) 40+12,7=52,7 !!

Ik was aan het wachten op een telenet promo om hd tv te nemen maar nu zou ik voor minder geld dan ik vandaag betaal (EDPNet adsl) gratis tv en modem bijkrijgen...
Toch voor een jaar, en daarna zien we dan wel weer verder.

Is Belgacom HD echt veel slechter (beeldkwaliteit) dan Telenet HD ?
Ik heb sinds kort een 52 inch fullhd Philips LCD (maar nog geen kabelTV)
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Site laadt hier niet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Lees zeker de wettelijke info.

Je moet al over een telefoonlijn classic beschikken en indien je dit niet hebt is het maar voor 6 maanden.
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Als je een pak bestelt (Go + TV) is het maar voor zes maanden...

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... ttv_go_eoy
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
zeratul
Plus Member
Plus Member

nonkie schreef: Je moet al over een telefoonlijn classic beschikken en indien je dit niet hebt is het maar voor 6 maanden.
Erover beschikken of er een nemen.

De vraag is nu of discovery line onder classic valt. Ik veronderstel van niet.
In alle geval moet je geen telefoonlijn nemen, dus de keuze is
20,09 euro internet + tv 6 maand en daarna 50 euro 6 maand -> gemiddeld 35 euro per maand gedurende 1 jaar
20,09 +18,4 euro internet + tv + telefoon 12 maand dus 38,5 euro gedurende 1 jaar.

Het is en blijft wel heel sterk.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Voor dit pack moet je géén telefoonlijn hebben.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ze zeggen dat BGCTV in HD juist veel beter is dan Telenet HD.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

De promotie die ik zie, is '6 maand aan 10€/maand met of zonder vaste lijn' ?

Even Zambo z'n plaats innemen:

Leuk dat ze dat zomaar mogen van het BIPT, alsook het overnemen van een belangrijke concurrent, het aanbieden van VDSL2 zonder openstelling voor alternatieve ISPs, en de verplichte openstelling van ADSL2+ al 4 maanden laten aanslepen. Wat een ferme waakhond is het BIPT toch! :roll:
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Maglor schreef:Voor dit pack moet je géén telefoonlijn hebben.
da klopt, maar het gaat hier wel over de promoties van belgacom betreffende het pack.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

nogChoco schreef: Leuk dat ze dat zomaar mogen van het BIPT, alsook het overnemen van een belangrijke concurrent, het aanbieden van VDSL2 zonder openstelling voor alternatieve ISPs, en de verplichte openstelling van ADSL2+ al 4 maanden laten aanslepen. Wat een ferme waakhond is het BIPT toch! :roll:
Afbeelding

(je weet wel, dat clipje waarvoor iedereen in het buitenland plat moest gaan voor België)
zeratul
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:Ze zeggen dat BGCTV in HD juist veel beter is dan Telenet HD.
Tiens, ik hoorde alleen het tegendeel tot dusver. Maar ik ken wel weinig niemand die belgacom tv in hd heeft.

Bron ? discussie-url ?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Zamba schreef:
Maglor schreef:Voor dit pack moet je géén telefoonlijn hebben.
da klopt, maar het gaat hier wel over de promoties van belgacom betreffende het pack.

Weet ik ook wel. Het was een reactie op wat nonkie zei...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

nonkie schreef:Lees zeker de wettelijke info.

Je moet al over een telefoonlijn classic beschikken en indien je dit niet hebt is het maar voor 6 maanden.
nonkie je vergeet het belangrijkste, het moet ook nog beschikbaar zijn waar je woont. :wink:
En dat is nog steeds een heel groot probleem bij BelgacomTv.
moldevia
Starter
Starter

je moet wel even kijken of hd bij jouw beschikbaar is

http://www.belgacomtv.be/index.jsp#modu ... c4a1e971d7
Zamba
Pro Member
Pro Member

ketter schreef:

nonkie je vergeet het belangrijkste, het moet ook nog beschikbaar zijn waar je woont. :wink:
klopt niet. :x
een grote meerderheid kan belgacom tv krijgen hoor.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Zamba schreef:
ketter schreef:

Wijzig dit maar in een grote meerderheid kan Belgacomtv NIET krijgen
:evil: :evil: :evil:
"Carpe Diem"
Zamba
Pro Member
Pro Member

Weetgraag schreef:
Zamba schreef:
ketter schreef:

weet je, weetgraag, je moet niet zeggen omdat gij het niet krijgen dat niemand het kan krijgen hé.
zeratul
Plus Member
Plus Member

ik kan het in elk geval krijgen op 2 televisies in HD.
Maar de vraag die ik mij stel: is die HD van belgacom veel slechter dan de HD van Telenet ?
het is in beide gevallen 720p, daar ben ik al achter. Maar wat met compressiealgoritme (MPEG4 ? H264 ? MPEG2?) en bitrate?
Zamba
Pro Member
Pro Member

60% zit op vdsl2 en kan dus hd tv krijgen
en nog een aantal op adsl2+ aan te sluiten
das toch een mooi aantal.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Zamba schreef:60% zit op vdsl2 en kan dus hd tv krijgen
Ik betaal voor snelheden die ik niet kan krijgen en daar gaat het om,
dus eer ze grote reclame beginnen maken en hoog van de toren blazen moet men eerst zorgen dat hun infrastuctuur in orde is.
Ik ben altijd pro BGC geweest maar grote beloftes die ze maken kunnen ze dan voor 40% niet waarmaken en dat vind ik heel veel.
En kom nu niet af met de woorden "ga dan bij Telenet".
Ik moest hier indertijd ook een jaar langer wachten dan anderen,
en nee ik woon niet in een kleine gemeente want de ene helft van de gemeente kan het wel krijgen.

Greetz
Weetgraag :evil:
"Carpe Diem"
Zamba
Pro Member
Pro Member

Weetgraag schreef:
Zamba schreef:60% zit op vdsl2 en kan dus hd tv krijgen
Ik betaal voor snelheden die ik niet kan krijgen en daar gaat het om,
dus eer ze grote reclame beginnen maken en hoog van de toren blazen moet men eerst zorgen dat hun infrastuctuur in orde is.
Ik ben altijd pro BGC geweest maar grote beloftes die ze maken kunnen ze dan voor 40% niet waarmaken en dat vind ik heel veel.
En kom nu niet af met de woorden "ga dan bij Telenet".
Ik moest hier indertijd ook een jaar langer wachten dan anderen,
en nee ik woon niet in een kleine gemeente want de ene helft van de gemeente kan het wel krijgen.

Greetz
Weetgraag :evil:
reeds 60% op vdsl2. dat is al veel hoor. weinige landen ter wereld die dat kunnen zeggen.
Voor 40% inderdaad niet, maar een groot deel daarvan kan belgacom tv via adsl2+ krijgen.

en nu stop ik hier, mijn weekend begint. :beerchug:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Zamba ik sluit me aan bij weetgraag.
Ik ken ook iemand heel goed die al vele jaren in Hasselt in de belgacom winkel werkt en hij zegt het zelf dat het voor heel veel mensen niet te verkrijgen is.
Dus zever er maar op los want jullie cijfers kloppen van geen kanten.
Je weet toch ook dat Telenet niet 1 maar 25 lengtes voorstaat op Belgacom op gebied van internet en ja hoor ook op Tv. :wink:
Zamba
Pro Member
Pro Member

ketter schreef:Zamba ik sluit me aan bij weetgraag.
Ik ken ook iemand heel goed die al vele jaren in Hasselt in de belgacom winkel werkt en hij zegt het zelf dat het voor heel veel mensen niet te verkrijgen is.
Je weet toch ook dat Telenet niet 1 maar 25 lengtes voorstaat op Belgacom op gebied van internet en ja hoor ook op Tv. :wink:
cijfers zijn officiel die belgacom heeft bekend gemaakt in de pers en ze kloppen wel hoor. en ik ben zeker van mijn zaak en dat is mijn voor mij het voornaamste, ondanks wat die persoon van de TB Hasselt vertelt.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Zamba schreef:
ketter schreef:Zamba ik sluit me aan bij weetgraag.
cijfers zijn officiel die belgacom heeft bekend gemaakt in de pers en ze kloppen wel hoor. en ik ben zeker van mijn zaak en dat is mijn voor mij het voornaamste, ondanks wat die persoon van de TB Hasselt vertelt.
Blablablaa 60% vdsl de rest 40% Adsl2+ , niet vergeten dat er ook nog veel mensen geen Adsl2+ kunnen krijgen en geen Vdsl... als het tegenslaat kan je geen enkele van deze 2 mogeijkheden hebben
das dan 0,00000 Btv.
Bekend gemaakt door belgacom aan de pers, ze zullen er wel 10% bij gedaan hebben zeker :twisted:
Voor mij hoeft het al niet meer hoor, ik heb belgacom al vaarwel gezegd!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Anthony
Plus Member
Plus Member

Weetgraag schreef:

Ik weet niet wat uw definitie van een grote meerderheid is, maar 15% zou ik nu toch geen grote meerderheid durven noemen. Ik kan goed begrijpen dat het frustrerend is dat je niet aansluitbaar bent, maar je moet dat nu ook niet gaan extrapolleren op gans Vlaanderen he. ;).

Die 85% staat in de kwartaalcijfers van Belgacom. En liegen daarover zou -zeker in deze crisistijden- gewoon zelfmoord zijn.
Anthony
Plus Member
Plus Member

Patje schreef: Blablablaa 60% vdsl de rest 40% Adsl2+ , niet vergeten dat er ook nog veel mensen geen Adsl2+ kunnen krijgen en geen Vdsl... als het tegenslaat kan je geen enkele van deze 2 mogeijkheden hebben
das dan 0,00000 Btv.
Bekend gemaakt door belgacom aan de pers, ze zullen er wel 10% bij gedaan hebben zeker :twisted:
Het is te hopen voor Telenet dat de cijfers van Belgacom wel degelijk kloppen, want als ze met zo'n zogenaamd lage dekking al 400.000 klanten halen, voorspelt dat weinig goeds moest Belgacom ooit een optimale dekking hebben.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Belgacom heeft de Scarlet ziekte nu al te pakken (en ze hebben nog niet eens betaald)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anthony schreef:Het is te hopen voor Telenet dat de cijfers van Belgacom wel degelijk kloppen, want als ze met zo'n zogenaamd lage dekking al 400.000 klanten halen, voorspelt dat weinig goeds moest Belgacom ooit een optimale dekking hebben.
Persoonlijk vind ik dat BGC het enorm goed doet, of TN eigenlijk slecht... TN moet louter iemand overtuigen om een extra bakje te zetten, om BGC-TV te nemen moet je heel het idee van TV uit je antenne-kabel vergeten.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Anthony schreef:
Patje schreef: Blablablaa 60% vdsl de rest 40% Adsl2+ , niet vergeten dat er ook nog veel mensen geen Adsl2+ kunnen krijgen en geen Vdsl... als het tegenslaat kan je geen enkele van deze 2 mogeijkheden hebben
das dan 0,00000 Btv.
Het is te hopen voor Telenet dat de cijfers van Belgacom wel degelijk kloppen, want als ze met zo'n zogenaamd lage dekking al 400.000 klanten halen, voorspelt dat weinig goeds moest Belgacom ooit een optimale dekking hebben.
Je vergeet dat Belgacom over gans Belgie slaat en dat Telenet over een deel van dit land slaat. Dus is het BTV niet zo'n succes verhaal dan men ons wil doen geloven

Dus de (promo) cijfers van Belgacom dienen met een vat zout geinterperteerd te worden.
Zamba
Pro Member
Pro Member

Anthony schreef:
Weetgraag schreef:

Ik weet niet wat uw definitie van een grote meerderheid is, maar 15% zou ik nu toch geen grote meerderheid durven noemen. Ik kan goed begrijpen dat het frustrerend is dat je niet aansluitbaar bent, maar je moet dat nu ook niet gaan extrapolleren op gans Vlaanderen he. ;).

Die 85% staat in de kwartaalcijfers van Belgacom. En liegen daarover zou -zeker in deze crisistijden- gewoon zelfmoord zijn.
sorry Weetgraag, cijfers zijn cijfers en daar kan je niet onderuit.

85% klopt inderdaad. en het is inderdaad frusterend als je tot die 15% behoort. Dat is inderdaad een kleine minderheid van de bevolking maar er wordt aan gewerkt door belgacom. maar ja iemand moet de laatste zijn hé, men kan niet overal tegelijk de aanpassingen doen hé. Investeringen worden nu eenmaal gespreid uitgevoerd.
Zamba
Pro Member
Pro Member

Zambo schreef:
Anthony schreef:
das dan 0,00000 Btv.
Je vergeet dat Belgacom over gans Belgie slaat en dat Telenet over een deel van dit land slaat. Dus is het BTV niet zo'n succes verhaal dan men ons wil doen geloven

Dus de (promo) cijfers van Belgacom dienen met een vat zout geinterperteerd te worden.
zambo, belgacom tv is wel een succes. op 3,5 jaar tijd 465.000 klanten hebben en ze zijn begonnen van nul.
allemaal klanten die voorheen via de kabel keken.
Dit verdient gewoonweg een dikke PROFICIAT.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Zamba schreef:
Anthony schreef:
Weetgraag schreef:

85% klopt inderdaad. en het is inderdaad frusterend als je tot die 15% behoort. Dat is inderdaad een kleine minderheid van de bevolking maar er wordt aan gewerkt door belgacom. maar ja iemand moet de laatste zijn hé, men kan niet overal tegelijk de aanpassingen doen hé. Investeringen worden nu eenmaal gespreid uitgevoerd.
Sorry Zamba, maar bij gaat het zoals al vermeld dat ik betaal voor een aangepast abo die niet de snelheid geeft die in het abo aangegeven staat. Ik herinner me de opstart van die snelheidsverhogingen en niemand wist wat hij moest doen, de ene moest bellen en bij de andere ging het automatisch, toen ik belde verzekerde men mij dat op 01/08/2008 de verhoging automatisch ging komen. Ik geloof dat we nu 2 maanden verder zijn en nog niks, nee ik blijf bij mijn standpunt, "als je het niet aankunt blijf er af" dus zorg eerst dat je infrastructuur aangepast is eer je hoog van de toren blaast en ik denk dat een bedrijf (probeert) streeft naar een efficientie van 100% en dat dit niet altijd mogelijk is besef ik maar heel goed maar maak dan geen loze beloften.

Ik ben ook altijd PRO belgacom geweest en als ze gelijk hebben zal ik het ook zeggen maar mensen doen betalen voor wat ze niet kunnen krijgen is er voor mij teveel aan.

Greetz
Weetgraag :!:
"Carpe Diem"
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

BGB (en eigenlijk elke provider) verschuilen zich voor de snelheid altijd achter "De downloadsnelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale, van uw computerinstallatie en van uw binnenbekabeling."
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

manu schreef:BGB (en eigenlijk elke provider) verschuilen zich voor de snelheid altijd achter "De downloadsnelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale, van uw computerinstallatie en van uw binnenbekabeling."
Dit is hier niet van toepassing, 3,5 km van de centrale.
ADSL 2+ en VDSL is hier niet beschikbaar dus de centrales zijn niet aangepast.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
zeratul
Plus Member
Plus Member

Maar kan er iemand bij voorkeur objectief iets zeggen over de beeldkwaliteit van Belgacom HD en Telenet HD in de veronderstelling dat de verbindingskwaliteit optimaal is. dis vlakbij centrales en alle megabits zijn beschikbaar (want ik weet dat het hier zo is!!)

Beide zijn 720p en dus "maar" HD-ready dat weet ik al.
Welke compressie bij Telenet, welke bij Belgacom ?
Welke bitrate bij Telenet, welke bij Belgacom ? Voor hd zenders en andere zenders ? Bitrate van video on demand ?
Kwaliteit van opnames op harde schijf ? Hoeveel uren ?

Dat zijn het soort dingen die ik graag eens vergeleken had gezien.
Zamba
Pro Member
Pro Member

Weetgraag schreef:
Zamba schreef:
Anthony schreef:
Weetgraag schreef:

Sorry Zamba, maar bij gaat het zoals al vermeld dat ik betaal voor een aangepast abo die niet de snelheid geeft die in het abo aangegeven staat. Ik herinner me de opstart van die snelheidsverhogingen en niemand wist wat hij moest doen, de ene moest bellen en bij de andere ging het automatisch, toen ik belde verzekerde men mij dat op 01/08/2008 de verhoging automatisch ging komen. Ik geloof dat we nu 2 maanden verder zijn en nog niks, nee ik blijf bij mijn standpunt, "als je het niet aankunt blijf er af" dus zorg eerst dat je infrastructuur aangepast is eer je hoog van de toren blaast en ik denk dat een bedrijf (probeert) streeft naar een efficientie van 100% en dat dit niet altijd mogelijk is besef ik maar heel goed maar maak dan geen loze beloften.

Ik ben ook altijd PRO belgacom geweest en als ze gelijk hebben zal ik het ook zeggen maar mensen doen betalen voor wat ze niet kunnen krijgen is er voor mij teveel aan.

Greetz
sorry de snelheden die belgacom opgeeft, zijn maximale snelheden en deze hangen af van de technische achtergrond.
dus wat jou betreft, is er geen probleem. je zit nog op adsl op dit moment en daar moet je je bij neerleggen.

en eerst je infrastructuur volledig aanpassen is niet realistisch, dan lopen alle klanten weg en belgacom heeft ervoor gekozen om alles in fases te doen en dit is ook het meest realistische.

en tenslotte belgacom maakt geen loze beloften hoor, dan is weer zo een fabeltje. jij bent gewoonweg niet tevreden op belgacom omdat jouw regio waar je woont bij de laatste zit om aangepast te worden. maar dat is geen reden om niet tevreden zijn. het is nu eenmaal zo.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

zeratul schreef:Beide zijn 720p en dus "maar" HD-ready dat weet ik al.
Ben er niet zeker van, maar dacht dat TN ook 1080i gebruikte.
zeratul schreef:Welke compressie bij Telenet, welke bij Belgacom ?
BGCTV gebruikt MPEG4, Telenet MPEG2 voor SD zenders, en MPEG4 voor HD zenders.
zeratul schreef:Welke bitrate bij Telenet, welke bij Belgacom ?
Telenet heeft een variabele bitrate (BGCTV vermoedelijk ook), maar in het algemeen ligt ze hoger dan deze van BGCTV. Zeker voor de Vlaamse zenders piekt men bij TN tot 8 Mbits.
zeratul schreef: Voor hd zenders en andere zenders ? Bitrate van video on demand ? Kwaliteit van opnames op harde schijf ? Hoeveel uren ?
Nogmaals, dit is allemaal enorm moeilijk omdat het variabel is. Wat de harde schijf betreft, deze is bij TN 320 GB... bij BGC is dit nog steeds 80 GB (of is die ook al groter ondertussen ?). Voor SD opnames op m'n SD Digicorder is het ongeveer 1% (van 160 GB) per uur... dus 1.6 GB/uur, of met andere woorden 100 uur (op een HD Digicorder zou dat dan 200 u SD betekenen).
zeratul schreef:Dat zijn het soort dingen die ik graag eens vergeleken had gezien.
Ga eens naar beide winkel, en vraag eens of je zelf wat mag zappen en kijken.
Anthony
Plus Member
Plus Member

Zambo schreef:
Anthony schreef:
das dan 0,00000 Btv.

Het doet helemaal niet terzake of Belgacom heel België bestrijkt of niet, want ik maakte helemaal geen vergelijking met Telenet. Ik gaf enkel aan dat ALS Belgacom TV zogezegd slechts bij een minderheid verkrijgbaar is, maar toch al 400.000 klanten heeft, Telenet wel met een probleem zit zodra de dekking optimaal is.
Trouwens als ik die logica volg (en dat doe ik voor alle duidelijkheid niet), is het helemaal niet zo dat Telenet op een kleiner gebied werkt. Telenet bereikt 60% van België, en als ik sommigen hier mag geloven bereikt Belgacom veel minder dan 50%.

Of Belgacom een succesverhaal is, is een heel andere discussie. Uiteraard liggen de absolute digitale cijfers in Vlaanderen een stuk hoger bij Telenet. Maar vergeet niet dat Telenet van een 100% monopolie komt en dat elke nieuwe Vlaamse Belgacom- of TVV-klant een (potentiële) verloren klant is. Telenet verliest op dit moment alleen maar (analoge) tv-klanten, terwijl Belgacom er alleen maar wint. Als je in het achterhoofd houdt dat Belgacom met 0% gestart is en nu 400.000 klanten heeft, waarbij de packs ook nog eens nieuwe internetklanten aantrekken, kan je toch niet zeggen dat ze het slecht doen...
Anthony
Plus Member
Plus Member

Weetgraag schreef:

Greetz
Dus met andere woorden... zorg eerst dat je 100% dekking hebt voor je een nieuwe technologie lanceert? Als je elke innovatie, elke vooruitgang wil vermijden, is dat inderdaad de ideale tactiek...
Anthony
Plus Member
Plus Member

Nogmaals, dit is allemaal enorm moeilijk omdat het variabel is. Wat de harde schijf betreft, deze is bij TN 320 GB... bij BGC is dit nog steeds 80 GB (of is die ook al groter ondertussen ?). Voor SD opnames op m'n SD Digicorder is het ongeveer 1% (van 160 GB) per uur... dus 1.6 GB/uur, of met andere woorden 100 uur (op een HD Digicorder zou dat dan 200 u SD betekenen).
De nieuwe Belgacom-decoders zijn 180 GB.

Maar wat de vergelijking betreft: ik kan enkel vergelijken tussen Belgacom, Indi en de satelliet... Eerlijk gezegd zie ik het verschil nauwelijks tot niet, al ben ik ook geen specialist. Anderen zien dan weer wel een verschil, de ene vindt Belgacom beter, de andere Indi / Telenet. Misschien heeft je televisie zelf er ook wel iets mee te maken?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”