In de loop van de namiddag kan er af en toe downtime optreden.
We gaan maintenance uitvoeren aan de site en de server.
Userbase Maintenance
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik heb het net even gemerkt
Eerst "Could not connect to database" en dan "Connection refused"
Eerst "Could not connect to database" en dan "Connection refused"
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Eindelijk de langverwachte nieuwe versie van de site?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
---------Ik denk het niet, maar kan ook mis zijn. Moet je er dan niet (veel) langer uitliggen?----------
glad I was wrong
glad I was wrong
Laatst gewijzigd door t-town 22 nov 2008, 22:40, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Misschien liggen we er straks wel lang uit...Ik denk het niet, maar kan ook mis zijn. Moet je er dan niet (veel) langer uitliggen?
Keep refreshing... of toch niet?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Hij bedoelde phpBB3... nu zolang jullie maar niet overschakelen op die irritante layout van TIK ben ik al best tevreden zoals het nu is.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik vind 'm ook irritant maar ik heb geen zin om er iets aan te doen.r2504 schreef:Hij bedoelde phpBB3... nu zolang jullie maar niet overschakelen op die irritante layout van TIK ben ik al best tevreden zoals het nu is.
-
- Deel van't meubilair
Gelukkig ben ik niet alléén... wat mij betreft is dit geen vooruitgang.localhost schreef:Ik vind 'm ook irritant maar ik heb geen zin om er iets aan te doen.
En waarom staat die BBCode hier af ?
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
BBcode staat bij ons aan.Sub Zero schreef:BBCode af? Hier of bij Tik? Ik zie op ons forum niks mis met de BBCoder2504 schreef:En waarom staat die BBCode hier af ?
Maar hier staan de verkorte links niet aan en bij ons wel. Ik bedoel, intra-forum links, dus met de base-url http://www.userbase.be/forum/
Bij ons worden die allemaal automagisch omgezet naar relatieve links.
-
- Deel van't meubilair
Als ik je quote krijg ik rechts van de editbox waarin ik deze reply typ de melding "BBCode is OFF", terwijl dit in andere topics wel in orde is. Is dit soms topic gevoelig ? De quote is trouwens "unprocessed", ik (of ben ik de enige ?) zie dus gewoon de BBCode staan, ipv. een mooie quote-box.localhost schreef:BBcode staat bij ons aan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Het is weer even wennen, maar ik denk dat we het wel zullen overleven ;-)
Buiten de kleine probleempjes hier en daar (het inloggen niet niet echt van een leien dakje, maar blijkbaar ben ik niet de enigste die daar problemen mee heeft), wou ik toch 1 punt aanhalen, met name over de 'Laatste forumposts' op de hoofdpagina.
Op Userbase 'oude stijl' waren hier de topics te zien waarop het laatst gereageerd was. Ik vond dit altijd zeer handig om bepaalde draadjes te volgen en te zien wat er hot was. Bij Userbase 'nieuwe stijl' is dit concept een beetje veranderd in die zin dat indien een bepaalde topic zeer actief is (veel posts op korte tijd) dat deze meerdere keren bij de 'Laatste forumposts' komt te staan (elke post in dat draadje neemt 1 plaats in), waardoor er minder plaats is voor de andere topics. Voor mij maakt dit het geheel toch wat minder transparant.
Enfin, keep up the good work !
Opmerking : BBCode staat inderdaad Off ;-)
Buiten de kleine probleempjes hier en daar (het inloggen niet niet echt van een leien dakje, maar blijkbaar ben ik niet de enigste die daar problemen mee heeft), wou ik toch 1 punt aanhalen, met name over de 'Laatste forumposts' op de hoofdpagina.
Op Userbase 'oude stijl' waren hier de topics te zien waarop het laatst gereageerd was. Ik vond dit altijd zeer handig om bepaalde draadjes te volgen en te zien wat er hot was. Bij Userbase 'nieuwe stijl' is dit concept een beetje veranderd in die zin dat indien een bepaalde topic zeer actief is (veel posts op korte tijd) dat deze meerdere keren bij de 'Laatste forumposts' komt te staan (elke post in dat draadje neemt 1 plaats in), waardoor er minder plaats is voor de andere topics. Voor mij maakt dit het geheel toch wat minder transparant.
Enfin, keep up the good work !
Opmerking : BBCode staat inderdaad Off ;-)
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Daarvoor dient http://www.userbase.be/forum/search.php ... d=newpostsUzzi schreef:Buiten de kleine probleempjes hier en daar (het inloggen niet niet echt van een leien dakje, maar blijkbaar ben ik niet de enigste die daar problemen mee heeft), wou ik toch 1 punt aanhalen, met name over de 'Laatste forumposts' op de hoofdpagina.
En dat bestond op de oude site ook al, ik gebruikte niet anders.
Met van phpBB2 naar phpBB3 te gaan is daarin zelfs een dikke bug opgelost, namelijk dat ongelezen topics als gelezen stonden als je de site sloot en weer opende.
EDIT: yay! verkorte urls werken nu wel. Maar bbcode staat nog altijd af.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
BBCode lijkt enkel in dit forum niet te werken. Kan dat per forum verschillend zijn?localhost schreef:EDIT: yay! verkorte urls werken nu wel. Maar bbcode staat nog altijd af.
Alhoewel... Bij mij staat het hier nu uit...
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Fixed itUzzi schreef:Op Userbase 'oude stijl' waren hier de topics te zien waarop het laatst gereageerd was. Ik vond dit altijd zeer handig om bepaalde draadjes te volgen en te zien wat er hot was. Bij Userbase 'nieuwe stijl' is dit concept een beetje veranderd in die zin dat indien een bepaalde topic zeer actief is (veel posts op korte tijd) dat deze meerdere keren bij de 'Laatste forumposts' komt te staan (elke post in dat draadje neemt 1 plaats in), waardoor er minder plaats is voor de andere topics. Voor mij maakt dit het geheel toch wat minder transparant.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
bij mij staat alles plots in het engels.
Heb ook een nieuw wachtwoord moeten aanvragen.
Heb ook een nieuw wachtwoord moeten aanvragen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Bij iedereen staat het in het Engels, was niet de bedoeling.
Ik ga een massale update doen die iedereen naar het Nederlands zet.
Sommige dingen zijn (nog) niet vertaald trouwens.
Ik ga een massale update doen die iedereen naar het Nederlands zet.
Sommige dingen zijn (nog) niet vertaald trouwens.