waar iphone 3G kopen?
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Allereerst proficiat met je aankoop, je zal het je niet beklagen, want het is echt een goed toestel. Ik werk er nu al mee sinds de launch (2 dagen erna heb ik hem gekocht).
Nu zou ik persoonlijk nooit zoiets op afbetaling kopen. Indien ik het geld er niet voor had, kocht ik het gewoon niet en spaarde ik nog wat verder.
Het enige waar ik ooit voor heb geleend (en dat ik in de de toekomst niet meer zou doen) is mijn auto. Ik had tijdens mijn studententijd de kans om een goed autootje te kopen waar ik de voorgeschiedenis van kende, maar het budget was te hoog en ik ben de helft gaan lenen over 2 jaar gespreid.
Nu zou ik persoonlijk nooit zoiets op afbetaling kopen. Indien ik het geld er niet voor had, kocht ik het gewoon niet en spaarde ik nog wat verder.
Het enige waar ik ooit voor heb geleend (en dat ik in de de toekomst niet meer zou doen) is mijn auto. Ik had tijdens mijn studententijd de kans om een goed autootje te kopen waar ik de voorgeschiedenis van kende, maar het budget was te hoog en ik ben de helft gaan lenen over 2 jaar gespreid.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
bwa ieder zijn keuze hè. 25€ per maand afbetalen is de kop nie af hè.svenska schreef:Allereerst proficiat met je aankoop, je zal het je niet beklagen, want het is echt een goed toestel. Ik werk er nu al mee sinds de launch (2 dagen erna heb ik hem gekocht).
ben er nog wa mee aan't prutsen en deze week de handleiding es doorworstelen. m'n hele agenda staat er bijna in nu.
mss enkele stomme vraagjes:
toetsenbord is qwerty. hoe zet ik da in azerty?
heb nog geen extra software opgezet maar ben op internet al vanalles tegengekomen maar klopt het dat ik 'm dan moet jailbreaken? hoe doe ik dat? er staat firmware 2.1 op.
- svenska
- Elite Poster
Voor de toetsenbordindeling moet je de taal veranderen... Maar bijgevolg krijg je ook een Frans woordenboek... Daarom gebruik ik QWERTY, en dit stoort me totaal niet.
Voor de software: je hoeft helemaal niets te jailbreaken, gewoon de AppStore openen op je iPhone.
Voor de software: je hoeft helemaal niets te jailbreaken, gewoon de AppStore openen op je iPhone.
- darkzero
- Elite Poster
die qwerty laat ik dan ook maar gewoon staan. stoort idd nie echt.svenska schreef:Voor de toetsenbordindeling moet je de taal veranderen... Maar bijgevolg krijg je ook een Frans woordenboek... Daarom gebruik ik QWERTY, en dit stoort me totaal niet.
ik heb op nieuwsgroepen, via m'n pc dan, veel software gevonden (veel games). software van derden dus. hoe zet ik die dan op m'n iphone? importeren in itunes ofzo?
heb de iphone nog niet aan de pc aangesloten. in de winkel zeiden ze me dat ik eerst moest wachten tot da battarij plat was, dan 12u herladen zonder 'm aan te zetten en dan kon ik er achteraf gewoon mee werken. hoe lang duurt het laden nadien? maakt het uit als hij te lang aan de lader hangt?
- svenska
- Elite Poster
Indien je zo van die 3th party apps hebt gevonden op nieuwsgroepen: ja, dan moet je hem jailbreaken. Dit is uiteraard op eigen risico.
Ik doe dit niet, want ik wil hem origineel en stabiel houden, ik download enkel officiele (gratis en/of betalend) via de AppStore.
Batterij: idd eerst gebruiken tot hij leeg is, dan opladen (moet niet afstaan) voor 12u, en daarna mag je er mee doen wat je wil.
Opladen duurt zo'n uurtje, en let wel dat hij maar zo'n 2 dagen meegaat (ik steek hem zelf elke avond in zijn dock tijdens het slapen)
Ik doe dit niet, want ik wil hem origineel en stabiel houden, ik download enkel officiele (gratis en/of betalend) via de AppStore.
Batterij: idd eerst gebruiken tot hij leeg is, dan opladen (moet niet afstaan) voor 12u, en daarna mag je er mee doen wat je wil.
Opladen duurt zo'n uurtje, en let wel dat hij maar zo'n 2 dagen meegaat (ik steek hem zelf elke avond in zijn dock tijdens het slapen)
- svenska
- Elite Poster
Daarvoor zal je je op andere fora moeten richten eh
Jailbreaken is en blijft iets illegaal, gezien dit de algemene voorwaarden van de iPhone overtreed. En Userbase is dus niet echt de plaats om daar over te praten...
Ik zou het zelf begot niet weten hoe je het moet doen.
Moest je nog andere officiele vragen hebben, stel ze gerust
Jailbreaken is en blijft iets illegaal, gezien dit de algemene voorwaarden van de iPhone overtreed. En Userbase is dus niet echt de plaats om daar over te praten...
Ik zou het zelf begot niet weten hoe je het moet doen.
Moest je nog andere officiele vragen hebben, stel ze gerust
- darkzero
- Elite Poster
ok bedankt. ik wist niet dat dit illegaal was. ik dacht dat ik ermee kon doen wat ik wilde, aangzien ik de eigenaar van mijn iphone ben.
er zullen zowiezo nog andere vragen volgen hoor.
bedankt voor alle (ook toekomstige) hulp!
er zullen zowiezo nog andere vragen volgen hoor.
bedankt voor alle (ook toekomstige) hulp!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
de functies zijn duidelijk beschreven en voor zover ik weet werken ze allemaal. (wel overdreven over snelheid) Waarom zijn ze teleurgesteld?ljd schreef:Ik heb toch al gehoord van sommige mensen dat de Iphone voor zijn prijs toch wel een beetje teleurstelt. Zelf van hevige Apple fans.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
De vraag is natuurlijk hoeveel je van die "coole" features je na 14 dagen nog gebruikt. Ik blijf erbij dat 21.000 Bfr voor een telefoon veel geld is, ook al kan je er mee surfen (mits nogmaals een duur abonnement).ljd schreef:Ik heb toch al gehoord van sommige mensen dat de Iphone voor zijn prijs toch wel een beetje teleurstelt. Zelf van hevige Apple fans.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik heb nu de 2G versie toch ook al een tijd, en als ik nu zou overschakelen naar een andere gsm toestel zonder veel toeters en bellen, zou ik hem best wel missen!
Ik vind het geweldig om:
- foto's te laten zien op de iPhone (gesynced van iTunes of op een gallery)
- mail (exchange, gmail en eigen mailserver) te checken
- browsen op het internet (surfen naar de website van de pizzeria in de buurt, "klikken" op het telefoonnummer en bellen)
- iPod te gebruiken via de 3,5" jack in m'n auto
- videos (Family guy episodes geëncodeerd met super(c) te zien op het toilet of tjdens een kleine pauze
- de klein laten tekenen via Sketches
- spelen met de googlemaps of een route uit te stippelen
- youtube filmpjes te bezien vanuit de luie zetel
- op te zoeken welk weer het zal zijn volgende week
- ssh'en naar m'n server om daar te connecten op m'n screen en te leuteren op irc of apache te herstarten of whatever
En ja, dat kan je ook allemaal met een andere smartphone, maar ik betwijfel of de GUI daarvan zo naadloos op alles aansluit. Het is gewoon plezant om met een iPhone te werken
Zelf heb ik geen mobiel abbonement waar dataverkeer inzit, maar overal waar ik kom is wel een AP, een pak goedkoper en rete-snel!
Zéker geen spijt van en al zeker niet voor de prijs van 275€ die ik er een jaar geleden voor betaald heb
Ik vind het geweldig om:
- foto's te laten zien op de iPhone (gesynced van iTunes of op een gallery)
- mail (exchange, gmail en eigen mailserver) te checken
- browsen op het internet (surfen naar de website van de pizzeria in de buurt, "klikken" op het telefoonnummer en bellen)
- iPod te gebruiken via de 3,5" jack in m'n auto
- videos (Family guy episodes geëncodeerd met super(c) te zien op het toilet of tjdens een kleine pauze
- de klein laten tekenen via Sketches
- spelen met de googlemaps of een route uit te stippelen
- youtube filmpjes te bezien vanuit de luie zetel
- op te zoeken welk weer het zal zijn volgende week
- ssh'en naar m'n server om daar te connecten op m'n screen en te leuteren op irc of apache te herstarten of whatever
En ja, dat kan je ook allemaal met een andere smartphone, maar ik betwijfel of de GUI daarvan zo naadloos op alles aansluit. Het is gewoon plezant om met een iPhone te werken
Zelf heb ik geen mobiel abbonement waar dataverkeer inzit, maar overal waar ik kom is wel een AP, een pak goedkoper en rete-snel!
Zéker geen spijt van en al zeker niet voor de prijs van 275€ die ik er een jaar geleden voor betaald heb
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Je hebt hem nodig? Das echt wel een sterke uitspraak. Er zijn andere modellen die 200 euro goedkoper zijn en die ook doen wat jij wil. Je moet maar eens richting Sony Ericsson kijken. Enfin, hij is dus al aangekocht...darkzero schreef:zoals ik al zei, ik had 'm nodig. en ik voel 25€ per maand en 24€ kosten minder dan ineens 525€ neer te leggen. maakt mij niet uit wat een ander ervan denkt. ik heb nu eenmaal voor alles in m'n leven zelf gewerkt en betaald, niet zoals die meeste studentjes die op 25ste nog thuis wonen en van papa en mama alles krijgen (brommer, auto, gsm, ...)
ik ben tevreden over m'n aankoop!
Ik ben persoonlijk wel een apple fan, maar van de iPhone ben ik niet zo heel tevreden. Hoe hoger de firmware versienummer hoe meer vastlopers en 'ambetantigheden' ik ervaar. Deze middag nog, ik krijg een melding van een event in mijn kalender en hij trilt alleen kort hoewel het geluid wel aan staat. Pas na in de settings even het geluidsvolume aan te passen maakt hij weer kabaal. Ik heb ook soms dat ik een inkomend gesprek niet kan opnemen. Die slider om een gesprek te aanvaarden gaat tot het einde en schuift dan doodleuk terug zonder op te nemen. Een collega zijn iphone hangt soms eens. Hij krijgt hem niet meer uit de standby stand tot hij hem in z'n dock steekt. Dan komt hij miraculeus tot leven. Edge stopt soms ook plots met werken (ik heb nog de 2G versie). Ik kan zo nog een paar voorbeelden geven, maar om een lang verhaal kort te maken, ik begin het zo stilletjes aan beu te geraken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Sub Zero,
Wanneer ik van versie 1.4 naar 2.1 gegaan ben had ik net dezelfde problemen. De 2.2 versie die ik er gisteren heb opgezet is super. Het is dag en nacht verschil qua snelheid en stabiliteit !
Void
Wanneer ik van versie 1.4 naar 2.1 gegaan ben had ik net dezelfde problemen. De 2.2 versie die ik er gisteren heb opgezet is super. Het is dag en nacht verschil qua snelheid en stabiliteit !
Void
- darkzero
- Elite Poster
niet dus. rede: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 662#268662Sub Zero schreef:Er zijn andere modellen die 200 euro goedkoper zijn en die ook doen wat jij wil. Je moet maar eens richting Sony Ericsson kijken. Enfin, hij is dus al aangekocht...
ik ben totaal geen apple fan, verre van zelfs. zeker op macs heb ik het niet (heb er verplicht op moeten werken en walg er nog van)Sub Zero schreef:Ik ben persoonlijk wel een apple fan, maar van de iPhone ben ik niet zo heel tevreden.
van de iphone ben ik (tot nu toe) dan wel weer heel tevreden, ook zo van m'n oude ipod (zonder video): niet kapot te krijgen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
- darkzero
- Elite Poster
net ook de 2.2 geinstalleerd. ben vooral blij da'k nu eindelijk die woordeboek kan afzetten bij het typen!
en ondertussen ook gejailbreaked
nog een vraagje: bij m'n contactpersonen heb ik hun verjaardagen ingevuld. deze verschijnen blijkbaar niet in de agenda. is dit normaal? is er toevallig een applicatie, verjaardagskalender ofzo, waar ik dit wel kan zien want nu heb ik geen overzicht meer...
en ondertussen ook gejailbreaked
nog een vraagje: bij m'n contactpersonen heb ik hun verjaardagen ingevuld. deze verschijnen blijkbaar niet in de agenda. is dit normaal? is er toevallig een applicatie, verjaardagskalender ofzo, waar ik dit wel kan zien want nu heb ik geen overzicht meer...
- darkzero
- Elite Poster
een verjaardagskalender die de data van de contactpersonen overneemt heb ik ondertussen gevonden: iHappyDays en dit werkt perfect!
nog enkele handige gratis apps uit de apple app store: WiFinder, Translator, Flashlight, iTalk en MySpace
nog iemand enkele tips voor handige progs? (liefst gratis uiteraard!)
nog enkele handige gratis apps uit de apple app store: WiFinder, Translator, Flashlight, iTalk en MySpace
nog iemand enkele tips voor handige progs? (liefst gratis uiteraard!)
- darkzero
- Elite Poster
bedankt voor de tip! ga het direct es testen.
nog gratis apps uit de app store: RulerPlus, AroundMe, Boxman Plus, CannonGame en Virtual Pool Mobile Lite
uit Cydia/Installer: Cycorder, BossPrefs, Finder, Searcher en vWallpaper
nog gratis apps uit de app store: RulerPlus, AroundMe, Boxman Plus, CannonGame en Virtual Pool Mobile Lite
uit Cydia/Installer: Cycorder, BossPrefs, Finder, Searcher en vWallpaper
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Beter met SBsettingsdarkzero schreef:... BossPrefs, ...
Geeft geen icoon op je springboard. Gewoon sliden bovenaan in de taakbalk en je venster verschijnt.
kan je ten alle tijde de app gebruiken, zonder dat je eerst terug naar je springboard moet.
- selder
- Moderator
Ha, de coolste iPhone app van vandaag is Veency ... VNC voor uw iPhone, maar dan in de omgekeerde richting haha, zo cool!
- Bijlagen
-
- veency.jpg
- (32.82 KiB) 47 keer gedownload
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- darkzero
- Elite Poster
nog een vraagje. ik heb hier nog een oud bluetooth headset liggen. is het mogelijk om via bluetooth naar de ipod te luisteren? zou handig zijn om op het werk (fabriek) te gebruiken. anders hangt de kabel van de hoofdtelefoon nogal in de weg.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Bleutooth werkt enkel maar voor voice en is op zich nog steeds zeer beperktdarkzero schreef:nog een vraagje. ik heb hier nog een oud bluetooth headset liggen. is het mogelijk om via bluetooth naar de ipod te luisteren? zou handig zijn om op het werk (fabriek) te gebruiken. anders hangt de kabel van de hoofdtelefoon nogal in de weg.
Google maar eens op Sweettooth voor een gedetaileerdere uitleg
The eternal and true pessimist
- darkzero
- Elite Poster
sweettooth staat er hier al lang op en ik wacht tot die mannen er iets op gaan vinden.
ik had gehoopt dat het al op een andere manier mogelijk was.
ik heb het al eens getest met de methode van de voicemail (voicemail bellen, dan naar ipod en dan hoor je het geluid v ipod door voicemail) maar dit sluit af zodra voicemail gedaan is. niet bruikbaar dus maar wel een bewijs dat het mogelijk zou moeten zijn in de toekomst...
ik had gehoopt dat het al op een andere manier mogelijk was.
ik heb het al eens getest met de methode van de voicemail (voicemail bellen, dan naar ipod en dan hoor je het geluid v ipod door voicemail) maar dit sluit af zodra voicemail gedaan is. niet bruikbaar dus maar wel een bewijs dat het mogelijk zou moeten zijn in de toekomst...
Correctie, al ooit van A2DP gehoord? http://nl.wikipedia.org/wiki/A2DPa3ke schreef:
Bleutooth werkt enkel maar voor voice en is op zich nog steeds zeer beperkt
- selder
- Moderator
Ik dacht dat iPods en iPhones dat niet ondersteunde?gr4vity schreef:Correctie, al ooit van A2DP gehoord? http://nl.wikipedia.org/wiki/A2DPa3ke schreef:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
correct dus ik snap gr4vity ook ni op da vlakselder schreef:Ik dacht dat iPods en iPhones dat niet ondersteunde?gr4vity schreef:Correctie, al ooit van A2DP gehoord? http://nl.wikipedia.org/wiki/A2DPa3ke schreef:
The eternal and true pessimist