Daar heb je volledig gelijk in.
Mogen ze nu nog eens een nieuwe naam en alles er rond uitwerken.
= dubbele factuur sturen
Belastingbetaler betaalt toch, maar dat is uiteraard voor de VRT een klein detail. Profiteurs hebben geen schaamtegevoel.
Zie maar eens naar Tony "Comme Chez Soi" Mary en zijn vrolijke "spiritloze" graaibende.
Nieuwe VRT-hitradio heet ‘MNM’ ---> Hoax???
Doe jij in je leven eigenlijk nog iets anders dan continu klagen en zagen over de VRT, VRM, Roularta, Belgacom, Mobistar en politiekers?monopolie schreef:Daar heb je volledig gelijk in.
Mogen ze nu nog eens een nieuwe naam en alles er rond uitwerken.
= dubbele factuur sturen
Belastingbetaler betaalt toch, maar dat is uiteraard voor de VRT een klein detail. Profiteurs hebben geen schaamtegevoel.
Zie maar eens naar Tony "Comme Chez Soi" Mary en zijn vrolijke "spiritloze" graaibende.
Als er in mijn leven iets fout loopt, ben ik tenminste man genoeg om te beseffen dat het wel eens mijn eigen schuld zou kunnen zijn, en dan probeer ik er ook iets aan te doen. Met zagen en klagen bereik je niks en zo maak je zeker ook nergens vrienden.
Daar is 'm weer hoor, KK aka de strontvlieg van userbase. Nog maar een berichtje posten en daar is 'm alweer om een hele hoop off topic kots op userbase neer te kwakken. Het verwondert me dat dit allemaal zo lang blijft duren alvorens de kots van dit gefrustreerde sujet definitief wordt opgeruimd.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Zippit please. Ook al ligt het hart op de tong, zippit.
Both of you. Jullie kunnen verwijten naar mekaar blijven smijten, dat komt nooit meer goed, maar doe dat aub niet hier. Ik heb geen zin om modder te gaan kuisen...
Both of you. Jullie kunnen verwijten naar mekaar blijven smijten, dat komt nooit meer goed, maar doe dat aub niet hier. Ik heb geen zin om modder te gaan kuisen...
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik vind dat het steeds meer op een grap begint te lijken en dat is het volgens mij ook. Een grote opgezette promotiestunt.
In de eerste aflevering van Peter Live zat hij blijkbaar toch constant met N&M's rond te lopen, dus weten ze zelf toch goed genoeg dat de link snel gelegd is. En als het een marketing bureau is dat er achter zit, dan zouden ze het idd moeten weten dat er prul van zou komen om die naam te gebruiken.
Bij Dave Peters hadden ze het eens over een Amerikaanse radioshow in de tijd dat er nog geen TV bestond. Het was een luisterspel over een zogezegde invasie van aliens op aarde. Ze hadden toen niet gezegd dat het om een luisterpel ging en heel veel mensen geraakten in paniek en zetten uit schrik de radio af waardoor ze het einde niet hoorde waarin dus gezegd werd dat het op een grap/luisterspel ging.
Nadien zei Dave dat het toch iets is dat heel veel mensen dit geloofden en hij zei toen "Zouden de mensen in deze tijd het ook nog geloven als hen zo iets groots zou wijsgemaakt worden via de media?"
Volgens mij was dit laatste toch een teken aan de wand. (Topic Titel)
In de eerste aflevering van Peter Live zat hij blijkbaar toch constant met N&M's rond te lopen, dus weten ze zelf toch goed genoeg dat de link snel gelegd is. En als het een marketing bureau is dat er achter zit, dan zouden ze het idd moeten weten dat er prul van zou komen om die naam te gebruiken.
Bij Dave Peters hadden ze het eens over een Amerikaanse radioshow in de tijd dat er nog geen TV bestond. Het was een luisterspel over een zogezegde invasie van aliens op aarde. Ze hadden toen niet gezegd dat het om een luisterpel ging en heel veel mensen geraakten in paniek en zetten uit schrik de radio af waardoor ze het einde niet hoorde waarin dus gezegd werd dat het op een grap/luisterspel ging.
Nadien zei Dave dat het toch iets is dat heel veel mensen dit geloofden en hij zei toen "Zouden de mensen in deze tijd het ook nog geloven als hen zo iets groots zou wijsgemaakt worden via de media?"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
War of the worlds van Orson Wells. Eerst een luisterspel daarna ook een film.Braindamage schreef:
De grap zou kunnen zijn dat Donna gewoon verder gaat. Iets wat in be.radio al van de eerste dag geschreven werd, nl. dat alles een stunt van Peter VDV was.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
meon schreef:Zippit please. Ook al ligt het hart op de tong, zippit.
Verwijten naar mekaar? Ik ken niet eens die strontvlieg. Mochten jullie een killfile hebben, ik stampte dat om aandacht smekende en continu off topic postende misbaksel er in.
Het zou anders geen slecht gedacht zijn om het voor de verandering wel eens te doen. Zelfmoderatie is allemaal goed en wel, maar dat kan enkel maar met mensen die zich op een volwassen manier kunnen gedragen.meon schreef:Ik heb geen zin om modder te gaan kuisen...
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
zou leuk zijn, krijg ik nog eens gelijk... alhoewel de overtuiging van in 't begin weg isBraindamage schreef:Ik vind dat het steeds meer op een grap begint te lijken en dat is het volgens mij ook. Een grote opgezette promotiestunt.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Helaas pindakaas (om meon te quoten)Braindamage schreef:Ik vind dat het steeds meer op een grap begint te lijken en dat is het volgens mij ook. Een grote opgezette promotiestunt.
MNM schreef:Mars en VRT bereiken akkoord over gebruik van 'MNM' (10/12/2008)
Voedselfabrikant Mars Belgium NV en de VRT hebben vandaag een akkoord bereikt over het gebruik door de VRT van 'MNM' als naam voor het nieuwe radionet van de openbare omroep.
Eind oktober maakte de VRT in het Eén-programma 'Peter live' bekend dat het nieuwe radionet dat vanaf 5 januari 2009 radio Donna opvolgt, 'MNM' (Muziek en Meer) zou heten. Naar aanleiding van die mededeling nam Mars, eigenaar van onder meer de bekende M&M's®-merken, contact op met de openbare omroep. Sindsdien zijn er enkele gesprekken geweest tussen de VRT en Mars over het gebruik van de naam 'MNM'.
De contacten hebben plaatsgevonden in een sfeer van respect voor elkaars bedrijf en merken. Ze hebben vandaag geleid tot de ondertekening van een overeenkomst die een aantal duidelijke afspraken bevat i.v.m. het gebruik van de naam 'MNM' door de VRT.
Mars en de VRT zijn tevreden gezamenlijk te kunnen communiceren dat er een overeenkomst werd bereikt, doch wensen over de inhoud verder geen verklaringen af te leggen.
(c) 2008 door MNM-webredactie
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]