homeconect blijft 4mbits
heb juist naar dommen gebeld en gevraagd
1 wanneer het andwoordaparaat geactiveerd word
andwoord is niet mogelijk zou er ook niet komen en zou worden werwijderd van de site
2 hoe zit het met 12 en 24 mbits
andwoord sorry meneer maar het blijft 4 mbits het is niet mogelijk om om te schakelen de mensen die van in het begin 12 mbits hebben gehad die hebben geluk de anderen zouden in de kou blijven staan (belgacom zou niet willen)
3 als ik cityconnect zou nemen kan ik dan wel 24 mbits krijgen
andwoord jazeker meneer waarom niet
4 als ik cityconnect 24 mbits kan krijgen waarom kun je dan bij homeconnect de beloofde 24 mbits niet activeren
andwoord ................mond vol tanden
ik heb gezegt dat de klanten er niet gelukkig mee zouden zijn en dat ze veel klanten zullen verliezen en dat er welicht klanten zullen zijn die stappen zullen ondernemen
bij mij werkt alles goed internet en telefoon maar de beloofde snelheid ontbreekt
op het tweede telnr ben ik al weken aan het wachten
grts Guido
1 wanneer het andwoordaparaat geactiveerd word
andwoord is niet mogelijk zou er ook niet komen en zou worden werwijderd van de site
2 hoe zit het met 12 en 24 mbits
andwoord sorry meneer maar het blijft 4 mbits het is niet mogelijk om om te schakelen de mensen die van in het begin 12 mbits hebben gehad die hebben geluk de anderen zouden in de kou blijven staan (belgacom zou niet willen)
3 als ik cityconnect zou nemen kan ik dan wel 24 mbits krijgen
andwoord jazeker meneer waarom niet
4 als ik cityconnect 24 mbits kan krijgen waarom kun je dan bij homeconnect de beloofde 24 mbits niet activeren
andwoord ................mond vol tanden
ik heb gezegt dat de klanten er niet gelukkig mee zouden zijn en dat ze veel klanten zullen verliezen en dat er welicht klanten zullen zijn die stappen zullen ondernemen
bij mij werkt alles goed internet en telefoon maar de beloofde snelheid ontbreekt
op het tweede telnr ben ik al weken aan het wachten
grts Guido
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
't is goed te lezen dat ze open kaart spelen en hun klanten niet langer aan het lijntje houden met beloftes die ze niet kunnen waarmaken... nu nog hun website aanpassen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Het was al vanaf het begin bekend dat een heel pak klanten nooit 12Mbit zouden krijgen he.
Antwoordapparaat niet mogelijk? Dat is vreemd, hoe doen de andere dat dan?
Als je in cityconnect gebied woont heeft dommel er alle belang bij om je over te schakelen trouwens. Cityconnect is een pak goedkoper dan Turboline DSL.
Antwoordapparaat niet mogelijk? Dat is vreemd, hoe doen de andere dat dan?
Als je in cityconnect gebied woont heeft dommel er alle belang bij om je over te schakelen trouwens. Cityconnect is een pak goedkoper dan Turboline DSL.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
uit hun promotie blijkt dit niet echt, niet moeilijk dat er veel met een snelheidskater zittengr4vity schreef:Het was al vanaf het begin bekend dat een heel pak klanten nooit 12Mbit zouden krijgen he.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Mijn centrale heeft dommel 24mbits.. ik heb gebeld en gevraagd of ze mij hier op wouden aansluiten.. hun antwoord 'je moet een jaar uitdoen op Belgacom lijn daarna, kan je pas op dommel netwerk met 24mbits'
&& 2de puntje ik zit opeens volgens hun op 1,7km en kan 'nooit' 9mbits krijgen terwijl dat ze me tot voor kort altijd zeiden dat ik op 1,3km zat...
2de tel nr is nog altijd niet inorde...
Ik vroeg of het normaal is dat ze me dan 4(!) maanden hebben voor gelogen... en daar wist hij geen antwoord op...
en heb gevraagd hoe ik mijn opzeg kan doen deden ze zelfs helemaal niet moeilijk over.. gewoon aangetekende brief sturen...
&& 2de puntje ik zit opeens volgens hun op 1,7km en kan 'nooit' 9mbits krijgen terwijl dat ze me tot voor kort altijd zeiden dat ik op 1,3km zat...
2de tel nr is nog altijd niet inorde...
Ik vroeg of het normaal is dat ze me dan 4(!) maanden hebben voor gelogen... en daar wist hij geen antwoord op...
en heb gevraagd hoe ik mijn opzeg kan doen deden ze zelfs helemaal niet moeilijk over.. gewoon aangetekende brief sturen...
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Toch wel straf dat dit vandaag de dag nog allemaal mogelijk is hé.
Ik ga binnenkort auto's verkopen, hun snelheid zal 500km/h zijn en ze verbruiken slechts 2l/100km. En na enkele maanden zeg ik, ja sorry dat is niet mogelijk tzal 20l zijn ipv 2l.
Tlicht aan de fabrikant van de motor ikke niks mee te maken. (kwetet slecht voorbeeld maar denk wel dat iedereen weet wat ik bedoel)
En dat ze aan de overheid of bij de bevoegde instanties hier niets willen of kunnen aan doen dat begrijp ik gewoon niet.
Tis gewoon puur Valse reclame.
Als telenet een reclameboodschap maakt waarin ze vergelijken met belgacom dan vliegen ze erop gelijk aasgieren en word het meteen verboden. Als Dommel zijn klanten bedriegd met valse informatie en aanbiedingen dan word dat als normaal beschouwd.
Waar is de logica naartoe?
Ik ga binnenkort auto's verkopen, hun snelheid zal 500km/h zijn en ze verbruiken slechts 2l/100km. En na enkele maanden zeg ik, ja sorry dat is niet mogelijk tzal 20l zijn ipv 2l.
Tlicht aan de fabrikant van de motor ikke niks mee te maken. (kwetet slecht voorbeeld maar denk wel dat iedereen weet wat ik bedoel)
En dat ze aan de overheid of bij de bevoegde instanties hier niets willen of kunnen aan doen dat begrijp ik gewoon niet.
Tis gewoon puur Valse reclame.
Als telenet een reclameboodschap maakt waarin ze vergelijken met belgacom dan vliegen ze erop gelijk aasgieren en word het meteen verboden. Als Dommel zijn klanten bedriegd met valse informatie en aanbiedingen dan word dat als normaal beschouwd.
Waar is de logica naartoe?
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Volgens mij (wild guess) kan hun facturatieprogramma het niet aan dat ze je op cityconnect zetten en netconnect blijven aanrekenen voor een jaar.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Zij zullen zelf een jaar abonnement bij belgacom hebben.Goztow schreef:Volgens mij (wild guess) kan hun facturatieprogramma het niet aan dat ze je op cityconnect zetten en netconnect blijven aanrekenen voor een jaar.
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
als dit waar is verbreek ik mijn contract...
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
GunSmoke007,GunSmoke007 schreef:Als telenet een reclameboodschap maakt waarin ze vergelijken met belgacom dan vliegen ze erop gelijk aasgieren en word het meteen verboden. Als Dommel zijn klanten bedriegd met valse informatie en aanbiedingen dan word dat als normaal beschouwd.
Waar is de logica naartoe?
Ik snap je frustratie. Als dit bericht klopt. Is dit zeker een jammere zaak voor ons homeconnectors. Zeker voor de mensen die in hoofdzaak naar Dommel Homeconnect zijn overgeschakeld voor de 12 Mbps aan snelheid. En niet zozeer voor het onbeperkt downloaden of gratis bellen.
Echter, probeer dit plaatje ook eens ruimer te zien. Misschien dacht Dommel dat Belgacom die 12 Mbps wel ging opleveren. En doen ze dit nu blijkbaar niet. Zo ja, kan Dommel dit probleem niet bij het BIPT (of een andere instantie) aankaarten ? Ofwel laat Dommel dit zo (om de verstandhouding met Belgacom, hun ADSL-lijn-beheerder niet te verstoren). Moeilijke zaak...
één ding vind ik alvast wel, als 100% zeker is dat Belgacom de 12 Mbps belofte niet kan/wil nakomen aan Dommel. Dan moet Dommel dit van hun website halen. En ze Homeconnect voortaan als 4,6 Mbps en niet langer als 12 Mbps afficheren. Zodat er niet langer misleidende reklame bestaat.
De komende dagen moet dus:
1) Die 12 Mbps van de website worden gehaald (als dit bericht klopt)
2) Of het blijft erop staan, onze hoop op 12 Mbps in leven latend.
één ding is wel duidelijk, het internet landschap in Belgie gaat traag vooruit. Alvast bedankt Dommel om ons als eerste unlimited aan te bieden. Dat stuk van de deal hebben we al. Het andere wordt misschien een Sinterklaas geschenk, ... voor volgend jaar ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Wel ben ik al blij dat mijn Internet werkt Voor derest ben ik zo geen pietje precies. En men telefoon werkt ook behalve naar andere Dommelgebruikers. Derest gebruik ik eerlijk gezegd niet echt.
Alleen spijtig van die 12mbit. dat had ik wel graag gewild. Misschien op het einde van mijn contract terug naar belgacom als ze daartegen andere limieten hebben
Alleen spijtig van die 12mbit. dat had ik wel graag gewild. Misschien op het einde van mijn contract terug naar belgacom als ze daartegen andere limieten hebben
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
En dan lappen ze je hoogstwaarschijnlijk een schadevergoeding aan je laars (tenzij je een ingebrekestelling gaat proberen en er in slaagt dit aan te tonen)icekiller2k6 schreef: en heb gevraagd hoe ik mijn opzeg kan doen deden ze zelfs helemaal niet moeilijk over.. gewoon aangetekende brief sturen...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
berichten als deze interesseren me bovenmatig, dus heb ik ook even naar dommel gebeld, en het klopt inderdaad dat de Voicemailbox is afgeschaft. Dat iedereen die nu op een profiel van 4.6 Mb zit dat ook blijft is volgens het service center niet juist.
Er zal voor het einde van het jaar een upgrade plaats vinden van mensen die dicht genoeg bij de centrale zitten, men wilde geen afstand noemen. Al de rest zal wel op een 4.6 Mb profiel blijven zitten.
Dit had te maken met de richtlijnen van de leverancier, BGC in dit geval wat ook bevestigd word door de service desk medewerker.
Daarnaast was ik de activatiecode kwijt gespeeld en wilde wel terug, na controle van wat gegevens, telefoon, kon ik deze direct krijgen van hun. De brief werd ook nog eens opgestuurd.
groeten Peter
Er zal voor het einde van het jaar een upgrade plaats vinden van mensen die dicht genoeg bij de centrale zitten, men wilde geen afstand noemen. Al de rest zal wel op een 4.6 Mb profiel blijven zitten.
Dit had te maken met de richtlijnen van de leverancier, BGC in dit geval wat ook bevestigd word door de service desk medewerker.
Daarnaast was ik de activatiecode kwijt gespeeld en wilde wel terug, na controle van wat gegevens, telefoon, kon ik deze direct krijgen van hun. De brief werd ook nog eens opgestuurd.
groeten Peter
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ze kunnen natuurlijk altijd zeggen dat de snelheden maximaal zijn, staat ook duidelijk op de website. Dus in gebreke stelling gaat niet altijd werken.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Dat was wel een tricky vraag van je.guidooke schreef:als ik cityconnect 24 mbits kan krijgen waarom kun je dan bij homeconnect de beloofde 24 mbits niet activeren
Volgens mij komt dit doordat cityconnect (voor +- 90%) op de architectuur van Dommel werkt, en Homeconnect (voor +- 90%) op de infrastructuur van Belgacom.
De precieze technische specificaties, van beide pakketten ken ik niet. Daar kunnen enkel de gespecialiseerde mensen bij Dommel zich over uit spreken. Mensen die niet noodzakelijkgewijs aan de helpdesk zitten.
Misschien zou Dommel bv een homeconnect abbo op de markt kunnen brengen, die op hun CityConnect architectuur loopt. Zoiets is denk ik wel mogelijk.
Echter momenteel heeft Dommel andere (meer belangrijke) zorgen. De tickets beantwoorden, producten opleveren, etc. Ik zie dit dus nog niet meteen gebeuren. Maar zo een kans zit er zeker wel in.
Enfin, toch spijtig nieuws dit. Surfen aan 8 Mbps (of 12) ik had het wel leuk gevonden. Dan zal het maar 4,6 Mpbs blijven. Op zich niet zo erg. Ik heb mijn unlimited nog.
Ik ga dit nieuws alvast nog eens navragen, bij een kameraad van me (die bij Belgacom werkt).
Edit: Ik lees zonet, dat antpeks dit bericht bij Dommel gechecked heeft. En het blijkt dus niet te kloppen.. Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat van eerst dat jaar nog uitdoen op Belgacom-infrastructuur kan ik wel begrijpen. Voor zover ik weet (en dus gelezen heb hier op het forum), huurt Dommel de lijnen van Belgacom voor een jaar lang, en moeten ze ook betalen voor die lijnen een heel jaar lang. Als ze u dan gaan overschakelen op een CityConnect DSLAM, moeten ze én betalen voor de cityconnect-connectie (ookal is die van hun, ze moeten daar toch ook kosten op betalen aan Belgacom?) én voor wholesale ADSL.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Bedankt antpeks, om dit recht te zetten.antpeks schreef:Er zal voor het einde van het jaar een upgrade plaats vinden van mensen die dicht genoeg bij de centrale zitten, men wilde geen afstand noemen. Al de rest zal wel op een 4.6 Mb profiel blijven zitten.
P.S. Er zijn de laatste tijd meer en meer mensen die leugens over Dommel op userbase zitten te vertellen. Dit zou wel eens aangepakt mogen worden.. Zambo en ceurrix zijn dan de eerste om op zulke 'leugens' te springen...
Oh ja, klopt het dat Belgacom (bv via homeconnect) je enkel aan een 12, 8 of 4,6 Mpbs profiel kan aansluiten. En niets tussenin (bv 6 of 10).
Of is dat ook een fabeltje ?
Laatst gewijzigd door Gent32m 21 nov 2008, 13:56, in totaal 1 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
effe voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat onze threadstarter liegt he.
ik heb gewoon graag bevestiging, uiteindelijk zit ik op minder dan 800 m van de centrale, kan dxadsl wel hier adsl2 leveren, en dus dacht ik dat dommel dat ook zou moeten kunnen.
Ik kreeg dus de bevestiging dat ik voor het einde van het jaar overgezet word, ik ben benieuwd. nu vrees ik dat einde van het jaar met een korrel zout genomen moet worden zo realistisch ben ik ook wel.
En dat ik een ander verhaal krijg dan Guidooke ach de servicedesk zegt wel vaker iets dat niet klopt ik heb wel de indruk dat ze daar niet echt een communicatie beleid hebben bij dommel.
Peter
ik heb gewoon graag bevestiging, uiteindelijk zit ik op minder dan 800 m van de centrale, kan dxadsl wel hier adsl2 leveren, en dus dacht ik dat dommel dat ook zou moeten kunnen.
Ik kreeg dus de bevestiging dat ik voor het einde van het jaar overgezet word, ik ben benieuwd. nu vrees ik dat einde van het jaar met een korrel zout genomen moet worden zo realistisch ben ik ook wel.
En dat ik een ander verhaal krijg dan Guidooke ach de servicedesk zegt wel vaker iets dat niet klopt ik heb wel de indruk dat ze daar niet echt een communicatie beleid hebben bij dommel.
Peter
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ervan uitgaande dat zowel Antpeks als Guidooke de waarheid vertellen over de inhoud van hun gesprek met Dommel, kan ik hieruit alleen maar concluderen dat Dommel weer warm en koud tegelijkertijd aan het blazen is. Tegen persoon A zeggen ze X en tegen persoon B Y.Gent32m schreef:Ik lees zonet, dat antpeks dit bericht bij Dommel gechecked heeft. En het blijkt dus niet te kloppen.. Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
Niets nieuws onder de zon dus.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
niets met logisch..Lord Utopia schreef:Dat van eerst dat jaar nog uitdoen op Belgacom-infrastructuur kan ik wel begrijpen. Voor zover ik weet (en dus gelezen heb hier op het forum), huurt Dommel de lijnen van Belgacom voor een jaar lang, en moeten ze ook betalen voor die lijnen een heel jaar lang. Als ze u dan gaan overschakelen op een CityConnect DSLAM, moeten ze én betalen voor de cityconnect-connectie (ookal is die van hun, ze moeten daar toch ook kosten op betalen aan Belgacom?) én voor wholesale ADSL.
ik heb voordat ik een contract nam via e-mail & telefonisch gevraagd of ik automatisch op ADSL2+ van dommel zou geraken zeiden ze 'ja' enkel dat er misschien opnieuw een activatie kost van 50euro aan verbonden was (kan ik mee leven..) maar om nu te zeggen dat ik tot volgend jaar 'vast zit' aan 4,6mbits is belachelijk...
Betekend dus dat ze 4 maanden gelogen hebben over het feit dat ze me zouden 'overzetten' naar adsl2+ van dommel????
niets logisch aan dus.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Antpeks,
correct. Het kan ook zijn dat die Dommel medewerker niet voldoende geinformeerd is. En dit zo aan ons Guidooke heeft verteld...
Goh ja, waarheid en onwaarheid...
Wie zal het zeggen...
Ik blijf ondertussen geduldig wachten...
8 Mpbs zou mooi zijn, als Sinterklaas of eindejaarsgeschenk.
Ik steek alvast een kaarsje aan voor mijn raam vannacht
Edit: Uzzi, je was me voor
correct. Het kan ook zijn dat die Dommel medewerker niet voldoende geinformeerd is. En dit zo aan ons Guidooke heeft verteld...
Goh ja, waarheid en onwaarheid...
Wie zal het zeggen...
Ik blijf ondertussen geduldig wachten...
8 Mpbs zou mooi zijn, als Sinterklaas of eindejaarsgeschenk.
Ik steek alvast een kaarsje aan voor mijn raam vannacht
Edit: Uzzi, je was me voor
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Ja, het is 9 ipv 8Gent32m schreef:...
Oh ja, klopt het dat Belgacom (bv via homeconnect) je enkel aan een 12, 8 of 4,6 Mpbs profiel kan aansluiten. En niets tussenin (bv 6 of 10).
Of is dat ook een fabeltje ?
12 - 9 - 4,6 - 3,3 - 2,2 - 1,1Gent32m schreef:Oh ja, klopt het dat Belgacom (bv via homeconnect) je enkel aan een 12, 8 of 4,6 Mpbs profiel kan aansluiten. En niets tussenin (bv 6 of 10).
Of is dat ook een fabeltje ?
Op deze snelheden kunnen ze je zetten.
Maar het kost voor Dommel ook geld natuurlijk om zulke dingen voor de klant aan te passen bij BGC.
Gent32m schreef:
Ik lees zonet, dat antpeks dit bericht bij Dommel gechecked heeft. En het blijkt dus niet te kloppen.. Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
als julie denken dat ik leugens sta te verkopen dan doe eens de moeite om zelf te bellen naar dommel
ik heb gezegd wat die medewerker mij verteld
ik ben op dit moment zeer tevreden over dommel en mijn internet en telefoon werken zeer goed
maar als ze mij 12 beloven moetten ze zich daar ook aan houden vind ik
ik heb ook tegen die medewerker gezegd dat ze dan veel klanten zullen kwijtraken en dat ik dit op het forum zal plaatsen
en hem gevraagd om dit even door te geven aan MR Dom
grts
Ik lees zonet, dat antpeks dit bericht bij Dommel gechecked heeft. En het blijkt dus niet te kloppen.. Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
als julie denken dat ik leugens sta te verkopen dan doe eens de moeite om zelf te bellen naar dommel
ik heb gezegd wat die medewerker mij verteld
ik ben op dit moment zeer tevreden over dommel en mijn internet en telefoon werken zeer goed
maar als ze mij 12 beloven moetten ze zich daar ook aan houden vind ik
ik heb ook tegen die medewerker gezegd dat ze dan veel klanten zullen kwijtraken en dat ik dit op het forum zal plaatsen
en hem gevraagd om dit even door te geven aan MR Dom
grts
- Asuske
- Member
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 02 dec 2007, 12:14
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
guidooke schreef:als julie denken dat ik leugens sta te verkopen dan doe eens de moeite om zelf te bellen naar dommel
ik heb gezegd wat die medewerker mij verteld
ik ben op dit moment zeer tevreden over dommel en mijn internet en telefoon werken zeer goed
maar als ze mij 12 beloven moetten ze zich daar ook aan houden vind ik
ik heb ook tegen die medewerker gezegd dat ze dan veel klanten zullen kwijtraken en dat ik dit op het forum zal plaatsen
en hem gevraagd om dit even door te geven aan MR Dom
grts
Doe geen moeite dat gaat bij Dommel oor in oor uit.Hun product is goed (wat ik heb,netconnect) maar daar houd het dan ook echt wel mee op.
het is BGC die hen dat beloofd en blijkbaar ook niet kan waarmaken, lees maar eens de reacties op hun subforum.guidooke schreef:maar als ze mij 12 beloven moetten ze zich daar ook aan houden vind ik
Maar heb je ook gelezen wat er onderaan de HomeConnectpagina staat?
( 1 ) de voorgestelde snelheden zijn theoretisch maximaal haalbare snelheden in ideale omstandigheden. de effectieve snelheid zal veel afhangen van de kwaliteit van de gebruikte modem, splitter, binnenbekabeling en de afstand tot de dichtsbijzijnde wijkcentrale. om te weten hoever u verwijderd bent van de lokale wijkcentrale kan u best een check uitvoeren op basis van uw telefoonnummer en adres bovenaan deze pagina.
( 2 ) de downloadsnelheid van 24,0 mbps en de uploadsnelheid van 3,0 mbps zijn momenteel enkel mogelijk in en rond een aantal grotere steden en stadskernen. Als u wilt nagaan of homeconnect adsl2+ beschikbaar is voor u gaat u dommel.com >> internet toegang >> welke dommel.com internetaansluiting is beschikbaar op mijn telefoonlijn?
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
En wat met de klanten die hier voor ingetekend hebben ?xenne schreef:'t is goed te lezen dat ze open kaart spelen en hun klanten niet langer aan het lijntje houden met beloftes die ze niet kunnen waarmaken... nu nog hun website aanpassen
Dat was de reden van mijn overstap!!!!
Weeral genaaid door dommel voor de zoveelste keer en het huidige werkt dan nog niet ook niet !
Wat geen fabelke is,is het feit dat er een hoop mensen al maanden betalen voor een minstens 12 mbps product,Gent32m schreef:
P.S. Er zijn de laatste tijd meer en meer mensen die leugens over Dommel op userbase zitten te vertellen. Dit zou wel eens aangepakt mogen worden.. Zambo en ceurrix zijn dan de eerste om op zulke 'leugens' te springen...
Of is dat ook een fabeltje ?
daar tot nu toe niet veel van gezien hebben
en ze zich er moeten bij neerleggen tot......? ?
Laatst gewijzigd door ceurrrix 21 nov 2008, 19:05, in totaal 3 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
in uw ogen is dommel Heilig, en ga je er dus maar van uit dat guidooke hier leugens komt vertellen... zware beschuldigingenGent32m schreef:Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je hebt volledig gelijk. je kan dan wel opzeggen zonder kosten door ze in gebreke te stellen, in theorie dan toch. in praktijk zullen ze wel facturen blijven sturen zeker?Sniffie schreef:En wat met de klanten die hier voor ingetekend hebben ?xenne schreef:'t is goed te lezen dat ze open kaart spelen en hun klanten niet langer aan het lijntje houden met beloftes die ze niet kunnen waarmaken... nu nog hun website aanpassen
Dat was de reden van mijn overstap!!!!
Weeral genaaid door dommel voor de zoveelste keer en het huidige werkt dan nog niet ook niet !
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Yep,en het liefst via een gedeactiveerde verbinding.xenne schreef:je hebt volledig gelijk. je kan dan wel opzeggen zonder kosten door ze in gebreke te stellen, in theorie dan toch. in praktijk zullen ze wel facturen blijven sturen zeker?Sniffie schreef:En wat met de klanten die hier voor ingetekend hebben ?xenne schreef:'t is goed te lezen dat ze open kaart spelen en hun klanten niet langer aan het lijntje houden met beloftes die ze niet kunnen waarmaken... nu nog hun website aanpassen
Dat was de reden van mijn overstap!!!!
Weeral genaaid door dommel voor de zoveelste keer en het huidige werkt dan nog niet ook niet !
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoi, ik heb deze woorden ondertussen al ingetrokken. Vermoedelijk weet niet iedere helpdesker bij Dommel het allemaal zo goed. En wij weten het zelf ook zeker nietxenne schreef:in uw ogen is dommel Heilig, en ga je er dus maar van uit dat guidooke hier leugens komt vertellen... zware beschuldigingenGent32m schreef:Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
Goh ja.. 't is weekend mannen.
Enjoy ! Ciao
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Altijd dezelfden die het niet goed weten,Gent32m schreef:Hoi, ik heb deze woorden ondertussen al ingetrokken. Vermoedelijk weet niet iedere helpdesker bij Dommel het allemaal zo goed. En wij weten het zelf ook zeker nietxenne schreef:in uw ogen is dommel Heilig, en ga je er dus maar van uit dat guidooke hier leugens komt vertellen... zware beschuldigingenGent32m schreef:Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
en hun woorden terugtrekken als het kwaad geschied is
Laatst gewijzigd door ceurrrix 21 nov 2008, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ze zitten daar met 2 man en ne paardekop.Gent32m schreef:Vermoedelijk weet niet iedere helpdesker bij Dommel het allemaal zo goed.
Je roze bril speelt je parten...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
ik denk niet dat jij echt zo onschuldig bent zoals je laat uitschijnen hoor hierceurrrix schreef:Altijd dezelfden die het niet goed weten,Gent32m schreef:Hoi, ik heb deze woorden ondertussen al ingetrokken. Vermoedelijk weet niet iedere helpdesker bij Dommel het allemaal zo goed. En wij weten het zelf ook zeker nietxenne schreef:in uw ogen is dommel Heilig, en ga je er dus maar van uit dat guidooke hier leugens komt vertellen... zware beschuldigingenGent32m schreef:Shame on you, guidooke Maar goh, 't is vrijdag (en weekend), we zullen het je voor één keer vergeven. Misschien zat je nog met de wodka van donderdagnacht tussen je oren
en hun woorden terugtrekken als het kwaad geschied is
ik denk dat het grote deel het zelfs niet meer kan schelen hoeveel accounts ge hebt om over elke ISP op verscheidene fora te komen zeuren & leugens te komen verkondigen ...
er is een reden waarom je indertijd gebanned werd eh
Die snelheidsverhoging had wel tengoede gekomen van de VOIP kwaliteit zeker omdat VOIP bij Dommel geen voorrang heeft op de download.
Ik heb nu effectief een 3.8MBit lijntje en de telefoongesprekken zijn niet altijd van goede kwaliteit.
Ik heb nu effectief een 3.8MBit lijntje en de telefoongesprekken zijn niet altijd van goede kwaliteit.
ik zit sinds de 18de november op 12mbits lijn............ oeps vergeten t is gold shake sinds dan
En zoals er hier al gemeld werd maken ze er geen probleem van als je voor het jaarcontract opzegd alee bij mij toch niet.
krijg wel nog mails voor te betalen maar heb ze al een vriendelijke mail gestuurd dat het email adres vanaf de 18de niet meer gebruikt word.
Dus afwachten wat ze gaan doen... ik vermoed niet veel ze moeten in de eerste plaats maar maken dat alles deftig werkt.
En zoals er hier al gemeld werd maken ze er geen probleem van als je voor het jaarcontract opzegd alee bij mij toch niet.
krijg wel nog mails voor te betalen maar heb ze al een vriendelijke mail gestuurd dat het email adres vanaf de 18de niet meer gebruikt word.
Dus afwachten wat ze gaan doen... ik vermoed niet veel ze moeten in de eerste plaats maar maken dat alles deftig werkt.