Telenetlimieten van het jaar 2004
-
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
Via archive.org kun je oude pagina's van 2004 terugvinden waarop die info staat. Zie bijvoorbeeld deze pagina.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik dacht 10GB(8 down, 2up)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Redelijk moeilijk. Voorwaarden bestaan soms naast mekaar (nieuwe klanten/oude klanten), producten krijgen andere naam met andere voorwaarden (spreken we dan wel over evolutie van hetzelfde product), worden in bundels gebracht, krijgen niet-vergelijkbare opties mee, ...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... de Belgacom MP3'smeon schreef:krijgen niet-vergelijkbare opties mee, ...
Telenet is dan weer sterk in z'n virtuele service
In het algemeen heb je natuurlijk wel steeds een budget, standaard en high-end product, maar dan nog blijft het moeilijk (gewoon al snelheid versus volume, da's een persoonlijk iets).[/quote]meon schreef:(spreken we dan wel over evolutie van hetzelfde product)
Iedere provider heeft een (light/)standaard/premium abo, dus je kan het op die manier vergelijken. De tijdelijke acties zijn inderdaad een probleem en worden vaak gehanteerd (om echte concurrentie te omzeilen), maar misschien is dat op te vangen door een minimumperiode van geldigheid (per kwartaal?) in te stellen.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik heb dat grafiekske ergens op een van mijn usb-sticks staan. Maar welke...nogChoco schreef:'t Zou misschien wel interessant kunnen zijn om een voorwaarden-grafiekske bij te houden voor iedere ISP, waarop veranderingen qua prijs, snelheid, volume, ... tegenover de tijd geplaatst worden zoals bij Tweakers.
Op http://tik.be/forum is daar ook een topic over. Ik zal eens zoeken.
EDIT: gevonden en sticky gezet:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=5&t=3963
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
thx, dat zocht ik!localhost schreef:Ik heb dat grafiekske ergens op een van mijn usb-sticks staan. Maar welke...nogChoco schreef:'t Zou misschien wel interessant kunnen zijn om een voorwaarden-grafiekske bij te houden voor iedere ISP, waarop veranderingen qua prijs, snelheid, volume, ... tegenover de tijd geplaatst worden zoals bij Tweakers.
Op http://tik.be/forum is daar ook een topic over. Ik zal eens zoeken.
EDIT: gevonden en sticky gezet:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=5&t=3963
topic mag op slot wat mij betreft.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Hoezo, wil je mijn grafiekjes niet meer?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- brooklyn
- Elite Poster
Ze waren prehistorisch in den tijd, nu nog altijd helaas
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user