Telenet, hoeveel zenders gaan ze nog afpakken

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

monopolie schreef:De mensen zullen het zo beu worden dat ze uiteindelijk allemaal een schotel zullen plaatsen. :nana:


eigenlijk heb ik spijt dat ik dat niet gedaan heb, het lijkt allemaal teveel 'werk' voor de gewone mens denk ik.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Mate schreef:
monopolie schreef:De mensen zullen het zo beu worden dat ze uiteindelijk allemaal een schotel zullen plaatsen. :nana:


eigenlijk heb ik spijt dat ik dat niet gedaan heb, het lijkt allemaal teveel 'werk' voor de gewone mens denk ik.


daarstraks naar analoge tv gekeken (geen epg,...): zo saai (en zo extreem weinig zenders!).

'werk': het probleem is dat je er zelf voor instaat denk dat dat het grootste probleem is (naast het zicht).En de keuze en vooral de gemakzucht,desintresse van mensen (kabeltv werkt gewoon, waarom moeite doen?).

Het is best leuk om een +30 aantal NGC zenders te hebben :)
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Heeft er iemand een idee waar ik de regionale zender AVS kan vinden in het digitaal aanbod van telenet.

Ik heb een paar dagen geleden mijn ouders voorzien van een digicorder maar heb mij rot gezocht achter AVS ... staat die er wel tussen ?

Digirecorder geinstalleerd in Zone Gent.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Xplod schreef:Heeft er iemand een idee waar ik de regionale zender AVS kan vinden in het digitaal aanbod van telenet.


Je hebt toch de TV-Gids... daarin staan alle zenders die je hebt. (normaal staan de regionale zenders ergens tussen 10 en 20 denk ik)

Heb je trouwens de juiste netwerk ID en regiocode ingegeven bij de installatie ?
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Ik ben minstens 3 maal door de gids gelopen en heb hem niet zien staan .... zelfs niet tijdens de persoonlijke zender/nummer-verplaatsing.

Snap het niet.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Xplod schreef:Ik ben minstens 3 maal door de gids gelopen en heb hem niet zien staan


Welk netwerk ID en regio code heb je ingegeven ?

Is dit ex-INDI gebied, of Telenet ?
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

r2504 schreef:
Xplod schreef:Ik ben minstens 3 maal door de gids gelopen en heb hem niet zien staan


Welk netwerk ID en regio code heb je ingegeven ?

Is dit ex-INDI gebied, of Telenet ?


???

Telenet postcode 9041

Ik heb geen netwerk ID en regiocode ingegeven ..... gewoon aangesloten .. laten updaten .... telenet heeft dan nog de flexview geactiveerd ... that's all.
Laatst gewijzigd door Xplod 18 nov 2008, 09:03, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Xplod schreef:Ik heb geen netwerk ID en regiocode ingegeven ..... gewoon aangesloten .. laten updaten .... telenet heeft dan nog de flexview geactiveerd ... that's all.


De allereerste keer komt hij normaal een aantal parameters vragen. (netwerk, regio, QAM, frequentie)

Blijkbaar heeft het toestel dus reeds opgestaan... doe anders eens een full reset, dan krijg je die vragen opnieuw.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

ik mis nog een topic: sattv: hoe veel zenders gaan er nog bijkomen?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

silencer schreef:ik mis nog een topic: sattv: hoe veel zenders gaan er nog bijkomen?


LOL: de nagel op de kop Silencer. Het wordt meer en meer interessant zeker met het Freesat gebeuren vanuit Engeland. De "Five" kanalen zijn ondertussen ook al deels gratis te bekijken en er komen er nog een paar bij. Ik ben ook heel content dat ik een paar jaar geleden de overstap naar satelliet ontvangst heb gemaakt. Enige wat veel mensen tegenhoudt is het "werk" dat ze hebben om alles te installeren, maar dat is sterk overroepen.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@Xplod, Doe even wat r2504 aanbeveelt want AVS zit zeker op het digitale aanbod in 9041.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”