Configuratie scherm

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Gast

Als ik configuratie scherm neem dan is dat maar 10 cm breed waar ik de iconen op zie , en ik krijg dat niet groter, als ik dan software neem , dan geeft hij geen enkele icoon, wat loopt er mis op kan ik dat instellen
Het is op mijn desktop met 2000 pro OS
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member

Heb je de juist video drivers komt het probleem voor bij andere toepassingen, wat zijn je system specs?
Gast

nee ik heb het alleen het configuratie scherm, ik had map optie,s genomen en dan op de knop alle map optie,s herstellen en toen moet het gebeurd zijn , maar ik kom er niet meer uit
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Guest kan je eens een screenshotje nemen door, wanneer het config scherm openstaat en wanneer je na op software te hebben geklikt, op de toets "Print Screen" op je toetsenbord, sla dat op in een afbeelding en post die hier even. Als regged member kan je files uploaden.

Zo is het immers niet zo héél duidelijk. Kan zijn dat je éénvoudig weg je screen niet maximized en panels achter elkaar zitten ofzo.. of het kan zijn dat er andere zaken aan de hand zijn. Kan ook te maken hebben met de bureaublad instellingen.. omgeving enzo.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”