![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/353266515.png)
wat moet ik daar nu mee, in de diepste oerwouden van madagascar halen ze nog een hogere snelheid bij wijze van spreken
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Als ze er dus zin in hebbensvenska schreef: Ze moeten trouwens ook niet verplicht 20Mbit leveren, ze doen dit enkel als het technisch mogelijk is.
Met edpnet zou je wsl hetzelfde probleem gehad hebben. Ze gebruiken de scarlet lijnen.maria schreef:gaat niet meer, ben al drie maand klant en dit is de eerste keer dat ik mijn snelheid meetmaar als ik dat had geweten dan had ik edpnet genomen. tja, te laat nu
Die kan je in je modem vinden. Ik weet niet welk merk/type van modem je hebt, maar zover dat ik weet gaat het bij ze allemaal.maria schreef:hoe meet ik syncwaarden? want ik heb hier echt wel traag internet hoor.
Dat is het, als die 5.3 waarde van de noise margin je download is dan zit je onder de 6 wat niet goed is en krijg je normaal disconnects of een onstabiele verbinding. De attenuation ziet er goed uit.maria schreef:is het dit?
Data Rate(Kbps)
9729 1021
Noise margin (dB)
5.3 12.4
Output power (dBm)
12.4 19.3
Attenuation (dB)
38.5 17.1
Proximusboyke heeft zijn contract vervroegd kunnen beëindigen omdat hij ook zo een povere snelheid had.maria schreef:alles is nieuw, de modem is nieuw, de splitter is nieuw. er is een technieker van scarlet geweest (55 euro moeten betalen) en die zei dat alles ok was.
Wat zeiden ze, speelt mevrouw ping pong?maria schreef:met de binnenbekabeling bedoel je daar de kabels van belgacom mee, want die liggen daar al heel langoud huis. nonkie ik heb eergisteren nog een mail gestuurd naar scarlet en gezegd dat mijn ping veel te hoog was (54 ms naar scarlet.be) en ze sturen een mail terug dat ze niet weten wat ik daarmee bedoel
Code: Selecteer alles
Bezig met het traceren van de route naar www.scarlet.be [193.74.71.30]
via maximaal 30 hops:
1 3 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 12 ms 10 ms 10 ms ip-81-11-201-254.dsl.scarlet.be [81.11.201.254]
3 14 ms 11 ms 11 ms 195.95.29.85
4 17 ms 12 ms 13 ms gig5-0-0-205.vil-pe08.mpl.scarlet.be [193.74.71.
252]
5 13 ms 14 ms 14 ms www.scarlet.be [193.74.71.30]
De trace is voltooid.
Ga naar start, kies uitvoeren. Typ "cmd" , er opent een zwart venster (opdrachtpromp) typ hierin 'tracert www.scarlet.be" en druk op enter.maria schreef:leg dat eens wat uitgebreider uit
Sorry, omdat AnD de trace had gevraagd wou ik hem laten antwoorden. En ik moest ook even weg.maria schreef:ik hoor geen reactie, is het zo slecht?
Die ziet er inderdaad goed uit.nonkie schreef:Sorry, omdat AnD de trace had gevraagd wou ik hem laten antwoorden. En ik moest ook even weg.maria schreef:ik hoor geen reactie, is het zo slecht?
De trace ziet er goed uit hoor. Daar is niets mis mee.
Heb je nog steeds zo een lage snelheden?
Je zit dus duidelijk op een ADSL2+ profiel... (9.7Mbit down en 1Mbit up)Data Rate(Kbps)
9729 1021
Probeer dan eens rechtstreeks met een kabel te connecteren met de router. En meet dan je snelheid nog eens.maria schreef:mijn pc is nog maar een maand geleden geformateerd. ik heb een belkin modem/router voor adsl2+ en een draadloze netwerkkaart van dlink.
En wat gaf de snelheidstest rechtstreeks aan de router?nonkie schreef:Oke, geen probleem. Laat maar iets weten dan.maria schreef:dat kan pas zondag, mijn dochter heeft de laptop mee.
Okido!maria schreef:nonkie ik zou heel graag willen maar mijn dochter is zondag niet naar huis gekomen, ze is bij een vriend blijven slapenen s'maandags komt ze niet naar huis dan is ze op haar studio ,en nu is de laptop dus op haar studio en kan ik dus wachten tot woensdag, dan komt ze normaal thuis eten.