Tv vlaanderen, welke stappen volgen

Alles over TV via satelliet
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Jack Daniels schreef:Een stevige bom geld? 268 euro voor de DB 600 vind ik niet meteen een stevige bom geld. En er zijn andere Linux ontvangers, maar van zodra je meerdere LNB's hebt of een draaibaar systeem, dan zit je algauw aan te kijken tegen hun opslagcapaciteit van 10.000 plaatsen voor radio en tv. En de enige Linux ontvanger met onbeperkte opslag capaciteit is en blijft de Dreambox. Tenzij je mij met technische gegevens van andere Linux ontvangers het tegendeel kan bewijzen. En zeg maar gerust dat Dreambox de Rolls Royce onder de (Linux) sat ontvangers is. En met zijn onmiskenbare gebruikersbasis en ontelbare fora en een berg aan software steekt hij met kop en schouders boven de andere Linux ontvangers uit.
Ik heb trouwens nog niet mogen lezen wat de voordelen zijn van andere Linux ontvangers t.o.v. een Dreambox. Misschien dat Dreambox ietsje duurder is, maar zoals al geschreven, met 268 euro voor een instapmodel betaal je je zeker niet blauw.
260€?,zoveel heb ik een jaar geleden nog niet betaald.
als je op andere ontvangers de dreambox software zet hebben ze dezelfde eigenschappen (ook onbeperkt aantal zenders,...)
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

silencer schreef: als je op andere ontvangers de dreambox software zet hebben ze dezelfde eigenschappen (ook onbeperkt aantal zenders,...)
Net alsof dat gaat zomaar vanzelf.

De IPbox en consoorten hebben zeker hun waarde maar zoals eerder gezegd heeft de Dreambox de grootste concentratie hobbyisten.
Ik heb ook al eens een bepaalde image maker zien vertrekken van een dreambox naar een DGstation en die kwam een jaar later terug met hangende pootjes. Dat zal ook wel een reden hebben.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Provider

alfadude schreef:
silencer schreef: als je op andere ontvangers de dreambox software zet hebben ze dezelfde eigenschappen (ook onbeperkt aantal zenders,...)

De IPbox en consoorten hebben zeker hun waarde maar zoals eerder gezegd heeft de Dreambox de grootste concentratie hobbyisten.
Ik heb ook al eens een bepaalde image maker zien vertrekken van een dreambox naar een DGstation en die kwam een jaar later terug met hangende pootjes. Dat zal ook wel een reden hebben.
Het grootste voordeel van IPBox is de prijs.

Ik heb nu juist een Cuberevo besteld (zelfde als de IPBox9000 rev2) voor 524€ (incl 2xDVB-S2, zonder harde schijf), als je dat vergelijkt met de DM8000 die dan 1000€ kost!!!
Hij kan ook in het netwerk en heeft ook custom images en binnenkort dus ook Enigma2 (weet alleen niet of we dat wel nodig hebben, we zullen wel zien)

Het dreambox platform is wel al wat volwassener volgens mij maar Dgstation/ABcom komen er ook wel.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

alfadude schreef:

doe wat research en je weet welke boxen geschikt zijn.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

TL@, waar heb jij die dan besteld ?

Enige wat ik van de cuberevo vind is ofwel met 1 tuner, ofwel met 1 DVB-s en 1 DVB-S2 tegen dezelfde prijs die jij hebt en het dus duurder dan de ipbox uitkomt als je een tuner bijkoopt...
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Provider

SplinterByte schreef:TL@, waar heb jij die dan besteld ?

Enige wat ik van de cuberevo vind is ofwel met 1 tuner, ofwel met 1 DVB-s en 1 DVB-S2 tegen dezelfde prijs die jij hebt en het dus duurder dan de ipbox uitkomt als je een tuner bijkoopt...
http://www.regiowebshop.nl/shop/linux-o ... zwart.html

http://www.ziezotec.nl/satelliet/compon ... -9000.html
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Ah, bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”