260€?,zoveel heb ik een jaar geleden nog niet betaald.Jack Daniels schreef:Een stevige bom geld? 268 euro voor de DB 600 vind ik niet meteen een stevige bom geld. En er zijn andere Linux ontvangers, maar van zodra je meerdere LNB's hebt of een draaibaar systeem, dan zit je algauw aan te kijken tegen hun opslagcapaciteit van 10.000 plaatsen voor radio en tv. En de enige Linux ontvanger met onbeperkte opslag capaciteit is en blijft de Dreambox. Tenzij je mij met technische gegevens van andere Linux ontvangers het tegendeel kan bewijzen. En zeg maar gerust dat Dreambox de Rolls Royce onder de (Linux) sat ontvangers is. En met zijn onmiskenbare gebruikersbasis en ontelbare fora en een berg aan software steekt hij met kop en schouders boven de andere Linux ontvangers uit.
Ik heb trouwens nog niet mogen lezen wat de voordelen zijn van andere Linux ontvangers t.o.v. een Dreambox. Misschien dat Dreambox ietsje duurder is, maar zoals al geschreven, met 268 euro voor een instapmodel betaal je je zeker niet blauw.
als je op andere ontvangers de dreambox software zet hebben ze dezelfde eigenschappen (ook onbeperkt aantal zenders,...)