verhogen snelheid homeconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
no name
Member
Member

ik ben al 2 maand een zeer tevreden homeconnect gebruiker, alles werkte vanaf den beginne. Nu heb ik in men modem gezien dat ik geconnecteerd ben tegen 4.6mb en 512kbit upload maar heb zeer goede lijnwaarden dus zou mer moeten aankunnen, modem zegt 8mbit. Kan ik dommel vragen dit te verhogen of doen ze dit niet? of tegen betaling? Ik ging er vanuit dat ze je altijd de hoogst mogelijke snelheid geven die mogelijk is?

Thx
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

BGC doet het niet. Naar ik uit andere posts begrijp is deze snelheidsverhoging uitgesteld tot minstens het einde van het jaar. Hou er rekening mee dat eigenlijk amper de helft van de ADSL-abonnees daadwerkelijk 12mbit kan krijgen; en liever een stabiele 4 mbit dan een kwakkelende12mbit.
no name
Member
Member

manu schreef:BGC doet het niet. Naar ik uit andere posts begrijp is deze snelheidsverhoging uitgesteld tot minstens het einde van het jaar. Hou er rekening mee dat eigenlijk amper de helft van de ADSL-abonnees daadwerkelijk 12mbit kan krijgen; en liever een stabiele 4 mbit dan een kwakkelende12mbit.
ik zit vlakbij de centrale en lijnwaarden zijn uitstekend dus beetje sneller moet wel gaan e :wink:

als de snelheidsverhoging doorgaat, gebeurd dit dan automatisch of moet dat aangevraagd worden?
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Je centrale is ADSL en geen ADSL2+, dus met andere woorden zal je op 4,6Mbit blijven. Belgacom bied geen 8Mbit profiel aan (of toch niet in wholesale aan dommel).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
logion
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dat is ook wat de dommel helpdesk mij vertelt over m'n centrale : (
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”