ik ben al 2 maand een zeer tevreden homeconnect gebruiker, alles werkte vanaf den beginne. Nu heb ik in men modem gezien dat ik geconnecteerd ben tegen 4.6mb en 512kbit upload maar heb zeer goede lijnwaarden dus zou mer moeten aankunnen, modem zegt 8mbit. Kan ik dommel vragen dit te verhogen of doen ze dit niet? of tegen betaling? Ik ging er vanuit dat ze je altijd de hoogst mogelijke snelheid geven die mogelijk is?
Thx
verhogen snelheid homeconnect
BGC doet het niet. Naar ik uit andere posts begrijp is deze snelheidsverhoging uitgesteld tot minstens het einde van het jaar. Hou er rekening mee dat eigenlijk amper de helft van de ADSL-abonnees daadwerkelijk 12mbit kan krijgen; en liever een stabiele 4 mbit dan een kwakkelende12mbit.
ik zit vlakbij de centrale en lijnwaarden zijn uitstekend dus beetje sneller moet wel gaan emanu schreef:BGC doet het niet. Naar ik uit andere posts begrijp is deze snelheidsverhoging uitgesteld tot minstens het einde van het jaar. Hou er rekening mee dat eigenlijk amper de helft van de ADSL-abonnees daadwerkelijk 12mbit kan krijgen; en liever een stabiele 4 mbit dan een kwakkelende12mbit.
als de snelheidsverhoging doorgaat, gebeurd dit dan automatisch of moet dat aangevraagd worden?