Blijkbaar heeft tele2 een uitbreiding gedaan van de ip adressen.
Ik zit nu op de 94.x.x.x range en blijkbaar heeft de newsserver hier geen toegang op.
Dus wachten totdat ze deze range hebben toegevoegd zeker?? Of zijn we de news... kwijt.
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
zelfde foutmelding.320i schreef:94.xxx adressen zijn T2 belgie.
newsserver = tele2 NL
kan je is proberen (ter test) of je aan de news.versatel.nl raakt?
Hopelijk niet... anders zal het een pay server worden.The Conquer schreef:Kan toch niet zijn dat ze ons weken zonder nieuws gaan laten zitten?
Euhm , als gij iets vind op usenet dat ik niet op Rapidshare vind betaal ik u nen bak bierThe Conquer schreef:Hmmm, da's een heel andere discussie...
Ben er echter van overtuigd dat je op Rapidshare belange niet hetzelfde aanbod hebt als op usenet...
Om dan nog maar te zwijgen over de omslachtige werking, snelheid,...
Als je niets nuttig te vertellen hebt kan je beter uit deze post blijven...Corleone schreef:
www.google.be
Blijkbaar weet jij ons meer te zeggen... Weet je al wat meer over dit porbleem?320i schreef:ik kan je zeggen dat ze er bij ons mee bezig zijn om snel tot een oplossing te komen. Ze bekijken uiteraard ook wat de meest interessante oplossing is hiervoor.
Intussen kan ik mij enkel namens Tele2 excuseren voor dit ongemak.
vachen schreef:Nu al 24 dagen, wanneer komt er een oplossing??
Dikke min voor Tele2. Dit was de eerste keer dat ik bij tele2 ben, nu ook de laatste keer hoor!!
Grtz Vachen
Ja da's wel een extra kost van minstens 2 euromikrij schreef:Je kan nog wel een payserver erbij nemen maar dat is ook weer een maandelijkse extra kost en daar zit ik niet op te wachten dus 320i: als je meer weet, kan je ons dan aub informeren.
Bedankt,
Mikrij
Zijn er ook starters met zinnige uitspraken?mikrij schreef:Zeer interessant om het downloaden ongelimiteerd te maken maar je heb er zo weinig aan als er geen nieuwsserver in de lucht is.
Nu ga ik even lezen wat er staat in de post van conquerer, de quote van jouw opmerking en dan zijn vraag.filipi schreef:Ik denk dat er hier een paar het eerste leerjaar gemist hebben.
Leer lezen wat er staat, dan zie je dat die laatste vraag niets met mijn reply te maken heeft.
"Sommigen zullen het nooit leren" is ook hier toepasbaar.
Tot zover mijn bijdrage hier in deze draad.
de nieuwsserver is nog altijd geen betalende dienst hé... en het duurt lang, akkoord, maar dit ligt niet bij mij - anders had ik al lang een oplossing aangeboden.The Conquer schreef:Vind je nu zelf niet dat dit veel te lang aansleept? Ondertussen al 6 weken.
En Tele2 dan maar reklame maken met het unlimited internet... Belachelijk.
Gelukkig bestaan er nog andere servers.
Yep, en zoals 320i aangeeft, het is een gratis dienst, akkoord mooi meegenomen en voor sommigen waarschijnlijk net het element dat de doorslag geeft om voor Tele2 te kiezen, maar een gegeven paard kijk je niet in de mond.The Conquer schreef:Vind je nu zelf niet dat dit veel te lang aansleept? Ondertussen al 6 weken.
En Tele2 dan maar reklame maken met het unlimited internet... Belachelijk.
Gelukkig bestaan er nog andere servers.