Sinds gisteren heb ik volgende probleem met mijn digicorder:
Ik start hem op, kijk beetje naar de voetbal, hoor de commentator iets zeggen, maar heb het niet begrepen, FlexView is handig, spoel gewoon terug en luister opnieuw... dit wilde dus niet lukken.
Soit, ik dan maar gewoon verder gekeken. Echter, begint het beeld plots zo groenachtig te worden, dan plots donkerder, alsof de helderheid van het TV-toestel word teruggeschroefd. Langzaam maar zeker verergert dit en uiteindelijk is er geen bal meer te zien van de voetbal... Dat is dan via de digicorder (digitaal dus). Echter als ik mijn tv zap naar de voetbal op de analoge manier is het beeld gewoon normaal... Dus geen probleem door mijn TV lijkt me?? Iemand enig idee hoe dit zo plots komt? Want voorheen heb ik hier nooit last van gehad...
Alvast dank
Telenet Digicorder Vraagje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Al eens geprobeerd om de digicorder volledig uit te zetten?
Dus niet in standby maar volledig uit: m.a.w. stekker uit het stopcontact trekken, even wachten, stekker opnieuw insteken en dan wachten.
Dus niet in standby maar volledig uit: m.a.w. stekker uit het stopcontact trekken, even wachten, stekker opnieuw insteken en dan wachten.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Yep, dat heb ik geprobeerd, zelfs al meerdere malen en zelfs al eens voor enkele uren de stekker eruit gehaald...
Helpt niks, lijkt zelfs te zijn verergerd, nu begint hij al groenachtig/donkerder te worden zodra hij aan het opstarten is...
Helpt niks, lijkt zelfs te zijn verergerd, nu begint hij al groenachtig/donkerder te worden zodra hij aan het opstarten is...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Hoog tijd om binnen te doen en hopen dat je nog garantie hebt (of huur je hem).
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Okidoki. Ik heb hem gekocht, helemaal in de beginne, kort na release digital TV, december 2006/januari 2007 ongeveer. Zou dat veel kosten als buiten garantie is??r2504 schreef:Hoog tijd om binnen te doen en hopen dat je nog garantie hebt (of huur je hem).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
December 2006? Dan zou je nog net binnen de garantieperiode zitten.zotteken schreef:Okidoki. Ik heb hem gekocht, helemaal in de beginne, kort na release digital TV, december 2006/januari 2007 ongeveer. Zou dat veel kosten als buiten garantie is??r2504 schreef:Hoog tijd om binnen te doen en hopen dat je nog garantie hebt (of huur je hem).
Hou er wel rekening mee dat je in principe na de eerste 6 maanden moet aantonen dat het een fabricagefout is.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dat was zelfs de periode dat het ding nog niet eens kon opnemenon4bam schreef:December 2006?
Telenet doet hier niet moeilijk over (waarschijnlijk beseffen ze zelf wat voor rommel het is).on4bam schreef:Hou er wel rekening mee dat je in principe na de eerste 6 maanden moet aantonen dat het een fabricagefout is.