Nog geen teken van leven!
Ik heb alle documenten mooi afgeprint,getekend en ingescand. Vervolgens alles in pdf-formaat gemaild aan [email protected].
Dit alles op 7 oktober 2008.
En nog altijd geen enkel teken van leven...geen login-gegevens,niets!
Ik vraag me ernstig af of er wel iemand aanwezig is op hun "klantendienst".
Bellen heeft ook geen zin daar er toch altijd maar enkel muziek te horen valt aan hun kant van de telefoon.
Ik ben bang dat die aankoop van die Homeconnect-box een grote miskoop was....
Dit alles op 7 oktober 2008.
En nog altijd geen enkel teken van leven...geen login-gegevens,niets!
Ik vraag me ernstig af of er wel iemand aanwezig is op hun "klantendienst".
Bellen heeft ook geen zin daar er toch altijd maar enkel muziek te horen valt aan hun kant van de telefoon.
Ik ben bang dat die aankoop van die Homeconnect-box een grote miskoop was....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
zeker nu met deze dagen (weekend + brugdag +feestdag) , al is dommel de laatste tijd wel veel te laks , denk ik dat je veels teveel verwacht hoor
je moet hen een paar werkdagen toch minstens geven , in uw geval is er nog geen enkele werkdag of misschien 1 gepasseerd (ik denk meer naar het eerste)
ook niet vergeten dat belgacom nu 90 % van he twerk nog dient te doen (je omzetten in centrale en aansluiten etc etc)
snappie ?
je moet hen een paar werkdagen toch minstens geven , in uw geval is er nog geen enkele werkdag of misschien 1 gepasseerd (ik denk meer naar het eerste)
ook niet vergeten dat belgacom nu 90 % van he twerk nog dient te doen (je omzetten in centrale en aansluiten etc etc)
snappie ?
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
woops , nevermind (met mijn slaapkop )Maglor schreef:a3ke, 7 oktober is al meer dan een maand geleden he...
ik dacht dus vorige week vrijdag de 7de dat ie zen box had gekocht
excuses naar TS en mjah , spijtig genoeg is dommel ni echt bezig maar ik blijf erbij , als je geen problemen hebt of creert is dommel (y)
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Tussen 7 october en 11 november liggen toch wel al enkele werkdagen hoor.a3ke schreef:zeker nu met deze dagen (weekend + brugdag +feestdag) , al is dommel de laatste tijd wel veel te laks , denk ik dat je veels teveel verwacht hoor
je moet hen een paar werkdagen toch minstens geven , in uw geval is er nog geen enkele werkdag of misschien 1 gepasseerd (ik denk meer naar het eerste)
ook niet vergeten dat belgacom nu 90 % van he twerk nog dient te doen (je omzetten in centrale en aansluiten etc etc)
snappie ?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
.... Dommel probeert de relativiteit van het begrip tijd aan te tonen. Ongeveer een maand realtime komt overeen met ruwweg een dag helpdesk-time. OF ze tellen in HUN werkdagen, en da's zo ongeveer een dag per maand.
... zou ook verklaren waarom ik na maanden geen enkele respons op een paar eenvoudige vragen om informatie kreeg. Het is jammer, ik had me indertijd voorgenomen om de overstap tussen mijn huidige ISP naar CityConnect te doen wanneer het bij ons werd aangeboden, maar het feit dat de laatste 2 of 3 maanden ruwweg 70% van alle geposte topics op UB iets over de problemen bij Dommel behandelen is zelfs voor de grootste optimist net een beetje teveel.
... zou ook verklaren waarom ik na maanden geen enkele respons op een paar eenvoudige vragen om informatie kreeg. Het is jammer, ik had me indertijd voorgenomen om de overstap tussen mijn huidige ISP naar CityConnect te doen wanneer het bij ons werd aangeboden, maar het feit dat de laatste 2 of 3 maanden ruwweg 70% van alle geposte topics op UB iets over de problemen bij Dommel behandelen is zelfs voor de grootste optimist net een beetje teveel.
Ik vrees inderdaad dat deze gedachte wel eens waarheid zou kunnen worden. Ik zou na alle verhalen hier op Userbase.be niet teveel meer rekenen op Dommel. Best al een aangetekend briefje voorbereiden om je geld voor de box terug te eisen? En briefje om melding te maken van deze praktijken bij Test-Aankoop, Federale Overheid en de ombudsdienst. Je kan ook nog enkele maanden wachten en hier uw verhaal verder doen om dan geruststellende woordjes te krijgen van de Dommel-Fan Base die nog altijd bij hoog en laag beweren dat er niets aan de hand is en dat dit normaalste praktijken van de wereld zijn anno 2008.Packer schreef:Ik ben bang dat die aankoop van die Homeconnect-box een grote miskoop was....
p.s. bij Tik.be is er ondertussen een DUG (Dommel gebruikers groep). Daar ook best je verhaal doen en wat gegevens nalaten. Die mensen zullen je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Als alles goed gaat, zo laten en geen extra of nieuwe dingen bestellen want er komen meer en meer klachten.kaween schreef: ik had me indertijd voorgenomen om de overstap tussen mijn huidige ISP naar CityConnect te doen wanneer het bij ons werd aangeboden, maar het feit dat de laatste 2 of 3 maanden ruwweg 70% van alle geposte topics op UB iets over de problemen bij Dommel behandelen is zelfs voor de grootste optimist net een beetje teveel.
Vraag is of je verder wilt met dommel of niet.
Indien ja, probeer hun dan te bereiken via telefoon en blijf proberen tot je ze vast hebt. Vraag dat ze de activatiebrief opnieuw versturen & of dat uw contract eigenlijk wel is toegekomen.(ik neem aan van niet)
Indien neen, ik denk dat ze uw contract nog niet hebben ontvangen dus dat is geen probleem maar uw aankoopprijs van de homeconnect box zijt ge wel kwijt. Tenzij ge hem aan iemand kunt doorverkopen.
Succes!
Indien ja, probeer hun dan te bereiken via telefoon en blijf proberen tot je ze vast hebt. Vraag dat ze de activatiebrief opnieuw versturen & of dat uw contract eigenlijk wel is toegekomen.(ik neem aan van niet)
Indien neen, ik denk dat ze uw contract nog niet hebben ontvangen dus dat is geen probleem maar uw aankoopprijs van de homeconnect box zijt ge wel kwijt. Tenzij ge hem aan iemand kunt doorverkopen.
Succes!
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Lolz grapjasZambo schreef: p.s. bij Tik.be is er ondertussen een DUG (Dommel gebruikers groep). Daar ook best je verhaal doen en wat gegevens nalaten. Die mensen zullen je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.
TIK heeft geen enkel wettelijk karakter hoor.
Denk je dat Dommel verplicht is om met TIK samen te werken ?
Ze moeten voor te beginnen al niet hopen op een gratis pro abbo want dat zal er hoogstwaarschijnlijk deze keer niet inzitten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ketter ik ben dat echt beu aan het worden dat je telkens je de naam Tik hoort, dat je deze organisatie beschuldigd van iets wat jij denkt zo te zijn.ketter schreef:Lolz grapjasZambo schreef: p.s. bij Tik.be is er ondertussen een DUG (Dommel gebruikers groep). Daar ook best je verhaal doen en wat gegevens nalaten. Die mensen zullen je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.
TIK heeft geen enkel wettelijk karakter hoor.
Denk je dat Dommel verplicht is om met TIK samen te werken ?
Ze moeten voor te beginnen al niet hopen op een gratis pro abbo want dat zal er hoogstwaarschijnlijk deze keer niet inzitten.
Stop eens met leven in een fantasiewereld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
nonkie als ik dat moet doen dan stuikt U gelievde organisatie morgen in elkaar gelijk pudding.nonkie schreef:Wel bewijs het dan, of zeg dan welke isp en welk abo. En wie heeft dit gekregen?ketter schreef:Nonkie denkt U mischien dat ik dit zomaar verzin ?
Slaap zacht lieve dromer.
Maar wat wil je nonkie dat ik een kruistocht tegen TIK maak zoals bvb zambo en ceurrrix met zijn 35 logins bezig is tegen Dommel ?
Nee dank U
En meer zal ik er niet over zeggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Packer heb je ooit gebeld naar Dommel?Packer schreef:Ik heb alle documenten mooi afgeprint,getekend en ingescand. Vervolgens alles in pdf-formaat gemaild aan [email protected].
Dit alles op 7 oktober 2008.
En nog altijd geen enkel teken van leven...geen login-gegevens,niets!
Ik vraag me ernstig af of er wel iemand aanwezig is op hun "klantendienst".
Bellen heeft ook geen zin daar er toch altijd maar enkel muziek te horen valt aan hun kant van de telefoon.
Ik ben bang dat die aankoop van die Homeconnect-box een grote miskoop was....
Of Is je mail van Dommel niet per ongeluk in je spam terrecht gekomen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Typische argumentatie. Zo ken ik er nog, roddelen en als je dan vraagt kan je het bewijzen of vanwaar weet je het, dan klappen ze dicht.ketter schreef:nonkie als ik dat moet doen dan stuikt U gelievde organisatie morgen in elkaar gelijk pudding.nonkie schreef:Wel bewijs het dan, of zeg dan welke isp en welk abo. En wie heeft dit gekregen?ketter schreef:Nonkie denkt U mischien dat ik dit zomaar verzin ?
Slaap zacht lieve dromer.
Maar wat wil je nonkie dat ik een kruistocht tegen TIK maak zoals bvb zambo en ceurrrix met zijn 35 logins bezig is tegen Dommel ?
Nee dank U
En meer zal ik er niet over zeggen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hoe kunnen we het bewijzen? Als we het niet kunnen bewijzen is het waar?gr4vity schreef:Ik kan ketter wel ergens begrijpen, voor hem is het zeer moeilijk om bewijzen te vinden hier over. Het lijkt mij dan ook veel makkelijker dat iemand van TiK met tegen bewijzen komt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Dat is de omgekeerde wereld. Je beschuldigt iemand ergens van, en dan komt iemand die moderator is die persoon verdedigen en vervolgens nog spreken van "tegenbewijzen"? Wat zijn dat "tegenbewijzen"? Als ik het goed begrijp, zijn dat "elementen die je onschuld aantonen". Met alle respect, maar in dit land is iemand grondwettelijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is.Ik kan ketter wel ergens begrijpen, voor hem is het zeer moeilijk om bewijzen te vinden hier over. Het lijkt mij dan ook veel makkelijker dat iemand van TiK met tegen bewijzen komt
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
is dat nu een serieuze reactie? komaan zeggr4vity schreef:Ik kan ketter wel ergens begrijpen, voor hem is het zeer moeilijk om bewijzen te vinden hier over. Het lijkt mij dan ook veel makkelijker dat iemand van TiK met tegen bewijzen komt.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Bedankt Goendi.
Wat moeten we doen? Allemaal onze aanrekening van internet alsook de betaling inscannen en ter publicatie zetten? Zeg het maar.
Verdomme, wij doen dit allemaal gratis en voor niets.
Ik heb een gezin met vier kinderen. Ik werk voor een bedrijf in de weekends/feestdagen/verlofdagen/brugdagen. In de week heb ik nog een zaak te runnen. En nog maak ik nog wat tijd vrij om klanten bij te staan te verdedigen en verder te helpen, dit met andere die ook een gezin/werk/studies enz... hebben. En dan krijg je dergelijke beschuldigingen.
.
Wat moeten we doen? Allemaal onze aanrekening van internet alsook de betaling inscannen en ter publicatie zetten? Zeg het maar.
Verdomme, wij doen dit allemaal gratis en voor niets.
Ik heb een gezin met vier kinderen. Ik werk voor een bedrijf in de weekends/feestdagen/verlofdagen/brugdagen. In de week heb ik nog een zaak te runnen. En nog maak ik nog wat tijd vrij om klanten bij te staan te verdedigen en verder te helpen, dit met andere die ook een gezin/werk/studies enz... hebben. En dan krijg je dergelijke beschuldigingen.
.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Goendi ik kan zeker weten zeggen wie wat en waar maar ik wil liever geen bom onder TIK leggen zoals sommige dat bij bvb Dommel proberen te doen.
Ik ben niet zo iemand als bvb Ceurriux die voor alles op iedereen revenge
probeert te nemen
Ik ben niet zo iemand als bvb Ceurriux die voor alles op iedereen revenge
probeert te nemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
nonkie heb ik jou persoonlijk beschuldigd ?nonkie schreef:Bedankt Goendi.
Wat moeten we doen? Allemaal onze aanrekening van internet alsook de betaling inscannen en ter publicatie zetten? Zeg het maar.
Verdomme, wij doen dit allemaal gratis en voor niets.
Ik heb een gezin met vier kinderen. Ik werk voor een bedrijf in de weekends/feestdagen/verlofdagen/brugdagen. In de week heb ik nog een zaak te runnen. En nog maak ik nog wat tijd vrij om klanten bij te staan te verdedigen en verder te helpen, dit met andere die ook een gezin/werk/studies enz... hebben. En dan krijg je dergelijke beschuldigingen.
.
Nee toch.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Met die redenering kom je ook nergens eh. Als je A zegt moet je B zeggen, en anders zwijg je best helemaal. Waarom? Omdat het anders wordt geklasseerd als laster (er zijn effectief beperkingen aan vrije meningsuiting indien je derden schaadt). Het is bovendien aan niemand om andermans gedrag te kopieren. Het is niet omdat er mensen zijn die een uitgesproken mening over Dommel er op nahouden, en die te pas en te onpas ventileren, dat het aan anderen buiten Dommel zelf is om daar op in te gaan. Dommel is een merk, een bedrijf en als de verantwoordelijken van dat bedrijf vinden dat hun naam geschaadt wordt kunnen ze nog steeds de gepaste stappen ondernemen. En voor de duidelijkheid, iedereen weet welke stappen ceurrix heeft ondervonden, en niemand zal dat Dommel kwalijk nemen. Spreken is zilver, zwijgen is goud. En in dit geval zwijg je gewoon best, individuen zoals ceurrix praten zichzelf wel aan de galg.
- patrickc
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
- Locatie: Ekeren 2030
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Als ge braaf zijt, met 2 woorden kan spreken en het lef hebt om u hier achteraf te komen verontschuldigen, mag je bij mij de rekeningen komen inkijken van mijn 2 adsl verbindingen. Die betaal ik zelf en krijg ik niet kado. Als dat allemaal teveel gevraagd spreek dan enkel over dingen waar je verstand van hebt.ketter schreef:Lolz grapjasZambo schreef: p.s. bij Tik.be is er ondertussen een DUG (Dommel gebruikers groep). Daar ook best je verhaal doen en wat gegevens nalaten. Die mensen zullen je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.
TIK heeft geen enkel wettelijk karakter hoor.
Denk je dat Dommel verplicht is om met TIK samen te werken ?
Ze moeten voor te beginnen al niet hopen op een gratis pro abbo want dat zal er hoogstwaarschijnlijk deze keer niet inzitten.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
- patrickc
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
- Locatie: Ekeren 2030
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Ik heb de handschoen geworpen, neen ze aan! Ik nodig jullie uit om mijn rekeningen te komen inkijken. En dan ga ik eigenlijk al veel te ver. Wie mensen beschuldigd moet de bewijzen leveren. Niet omgekeerd. Als moderator zou jij minstens de regels van fatsoen mogen doen naleven...gr4vity schreef:Ik kan ketter wel ergens begrijpen, voor hem is het zeer moeilijk om bewijzen te vinden hier over. Het lijkt mij dan ook veel makkelijker dat iemand van TiK met tegen bewijzen komt.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
- patrickc
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
- Locatie: Ekeren 2030
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Doe dat dan of zwijg anders. Je roddelt zonder bewijzen te leveren.ketter schreef:Goendi ik kan zeker weten zeggen wie wat en waar maar ik wil liever geen bom onder TIK leggen zoals sommige dat bij bvb Dommel proberen te doen.
Ik ben niet zo iemand als bvb Ceurriux die voor alles op iedereen revenge
probeert te nemen
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
Als ik mijn betalingsbewijzen van Dommel en Telenet inscan, ga jij je dan verontschuldigen? Anders alvast een kopie van de e-mail die'k vandaag (ja, vandaag!) gehad heb van Dommel dat ze mijn betaling ontvangen hebben... Scan ik dan morgen de rekening van onze digitale tv in?
Edit: guilty until proven innocent!
Edit: guilty until proven innocent!
Code: Selecteer alles
Delivered-To: [email protected]
Received: by 10.141.45.1 with SMTP id x1cs569763rvj;
Fri, 10 Oct 2008 21:45:34 -0700 (PDT)
Received: by 10.67.26.7 with SMTP id d7mr456173ugj.44.1223700331331;
Fri, 10 Oct 2008 21:45:31 -0700 (PDT)
Return-Path: <[email protected]>
Received: from elke.schedom-europe.net (elke.schedom-europe.net [193.109.184.66])
by mx.google.com with SMTP id s1si353753uge.12.2008.10.10.21.45.30;
Fri, 10 Oct 2008 21:45:31 -0700 (PDT)
Received-SPF: neutral (google.com: 193.109.184.66 is neither permitted nor denied by best guess record for domain of [email protected]) client-ip=193.109.184.66;
Authentication-Results: mx.google.com; spf=neutral (google.com: 193.109.184.66 is neither permitted nor denied by best guess record for domain of [email protected]) [email protected]
Received: (qmail 22487 invoked by uid 0); 11 Oct 2008 04:45:29 -0000
Date: 11 Oct 2008 04:45:29 -0000
Message-ID: <[email protected]>
To: [achternaam] nicolas <[email protected]>
Subject: final invoice #130162
From: schedom nv/sa <[email protected]>
Content-Type: text/html
X-Priority: 1
Disposition-Notification-To: [email protected]
X-Confirm-Reading-To: [email protected]
X-pmrqc: 1
Return-receipt-to: [email protected]
Errors-To: [email protected]
<html><body>
<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=2><a name="english"></a><hr>U vindt een nederlandse versie van deze email <a href="#dutch">hier</a>.<hr><br />
Dear [achternaam],nicolas<br />
<br />
We have received your payment for proforma invoice 140731. Thank You!<br />
All services included in this proforma invoice will be activated or prolongated within the next 3 workingdays.<br />
Please note that activations of internetaccess products can take up to 10 workingdays.<br />
<br />
A printer-friendly version of this final invoice is available <a href="https://crm.schedom-europe.net/include/pdf/hetlijktmijveiligerditteveranderen.pdf">here</a>. (acrobat reader required)<br />
You can print this invoice and include it in your accounting.<br />
This is the only communication regarding this invoice you will receive.<br />
<br />
Thank you for your confidence in our company & products!<br />
<br />
schedom nv/sa - order department<br />
[email protected]<br />
sint lambertusstraat 87<br />
3401 landen<br />
belgium<br />
t + f = +32 70 224 305<br />
<br />
<br />
<a name="dutch"></a><hr>You can find the english version of this email <a href="#english">here</a>.<hr><br />
Geachte [achternaam],nicolas<br />
<br />
We hebben uw betaling voor proforma invoice 140731 ontvangen. Dank U!<br />
Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.<br />
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.<br />
<br />
Een print-vriendelijke versie van deze definitieve faktuur vindt u <a href="https://crm.schedom-europe.net/include/pdf/hetlijktmijveiligerditteveranderen.pdf">hier</a>. (vereist acrobat reader)<br />
U kan deze faktuur afdrukken en aan uw boekhouding toevoegen.<br />
Dit is de enige communicatie die u mbt deze faktuur zal ontvangen.<br />
<br />
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!<br />
<br />
schedom nv/sa - order department<br />
[email protected]<br />
sint lambertusstraat 87<br />
3401 landen<br />
belgium<br />
t + f = +32 70 224 305<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=1></font><br />
</body></html>
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Hmm, ik vermoed dat er hier (hopelijk) sprake is van een misverstandje van mijn collega moderator, want dat klopt inderdaad niet echt. Het is bij ons nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en niet andersom hé.
Enfin, dit topic gaat weeral over TiK omwille van een sneer van Ketter ... goe bezig.
Bij deze dus een slotje op het topic, onze excuses aan de threadstarter.
@Ketter, als je een probleem hebt met TiK, gelieve dat dan ook op de TiK fora uit te vechten. Wil je een bemiddelling, dan mag je altijd jouw bewijzen in PM sturen, ik beloof je een discrete behandeling.
Grtz,
Sasuke
Enfin, dit topic gaat weeral over TiK omwille van een sneer van Ketter ... goe bezig.
Bij deze dus een slotje op het topic, onze excuses aan de threadstarter.
@Ketter, als je een probleem hebt met TiK, gelieve dat dan ook op de TiK fora uit te vechten. Wil je een bemiddelling, dan mag je altijd jouw bewijzen in PM sturen, ik beloof je een discrete behandeling.
Grtz,
Sasuke