Heeft er nog iemand problemen met Scarlet ADSL Unlimited !

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
marc001
Starter
Starter

Zit al 4 dagen met een download snelheid van 707 bytes /sec (geen Kb, maar wel bytes /sec). Voorheen was mijn download snelheid ongeveer 355Kb /sec. Reeds 2x gemeld aan scarlet, nog geen verbetering. Indien dit nog lang duurt, gooi ik Scarlet met z'n Kl*t*n buiten.

Mijn vraag is: zijn er nog users met dezelfde problemen ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Waarschijnlijk wel :)

Bekende netwerkproblemen he, tijdens de piekuren, alhoewel het nu al na 23 uur is. IS dit de eerste keer dat je dit merkt of niet?
marc001
Starter
Starter

reeds 4 dagen continue zelfde download snelheid, op gelijk welk uur v/d dag. :cry:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

marc001 schreef:reeds 4 dagen continue zelfde download snelheid, op gelijk welk uur v/d dag. :cry:
Ah, misschien eens een andere modem/router gebruiken, bekabeling nakijken.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Marc, ik denk ook dat er iets anders aan de hand is. Als dit op bepaalde uren van de dag moest voorvallen dan ligt de fout of overbelasting meestal aan de kant van de isp. Maar u hebt dit constant.
Heb je iets gewijzigd aan je netwerkopstelling?
Kan je ook eens laten weten hoe je netwerkopstelling is?
Afbeelding
marc001
Starter
Starter

Nee niets gewijzigd,

opstelling: Alcatel Speedtouch home pstn -> SMC7008ABR (8 port router) -> lan connectie naar pc.

Maar ik werk zelf bij een computerfirma, maandag zal ik eens testen met een nieuwe adsl modem/router + andere kabels. :cry:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Als werknemer van een computerwinkel heb je toch zeker al eens een pingtest gedaan naar uw modem?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

marc001 schreef:Nee niets gewijzigd,

opstelling: Alcatel Speedtouch home pstn -> SMC7008ABR (8 port router) -> lan connectie naar pc.

Maar ik werk zelf bij een computerfirma, maandag zal ik eens testen met een nieuwe adsl modem/router + andere kabels. :cry:
Dat is heel goed. Vergeet de filter ook niet. En je pc ook niet uitsluiten van het probleem. Of heb je het bij meerdere pc's?
Afbeelding
marc001
Starter
Starter

Maandag heeft m'n vrouw nog eens gebeld naar scarlet en wonder bij wonder, zonder iets te testen of te wijzigen, werkte alles terug normaal.

Denk toch dat ik zal overstappen naar telenet.
voor volgende reden:
- minder downtime
- Snelheid
stefke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Ben al lang klant van scarlet.. buiten mijn verhoopte pogingen om een hoger profiel te krijgen nog maar zelden last gead van enig snelheidsverlies.

Tweemaal hebben ze mijn modem moeten vervangen, maar al bij al viel zelfs dat nog mee...

Dus waarom overschakelen naar telenet daar zijn er nog veel meer problemen... of dommel das zeker een betere :twisted:

Als je hier ziet hoeveel er bericthen zijn over scharlet lijkt het mij wel echt goed mee te vallen...

Natruurlijk hoop ik op een hoger profiel, zoals de meeste scarlet klanten. maar ik heb er hoop in, daar ze hier in de gemeente toch nu op het moment veel met orange buizen bezig zijn. Zelfs de kastjes die langs de straten staan worden vernieuwd.. dus er is hoop.
Chewie
Member
Member

Heb ook eens gebeld naar Scarlet en in de loop van januari zou ik overgezet worden naar One20. Ben is benieuwd :roll:
Proximus comfort pack: CPU:AMD64 dual core 2x2.2Ghz, RAM:3Gb, HD1:250Gb, HD2: 120Gb, HD3: 250Gb, video:Geforce 640GTX, OS: win 10
Yanman.be
Member
Member

Kheb het vandaag ook weer aan mijn been: Altijd in de spits...Zouden er zoveel klanten op hun netwerk zitten dat het volzit?
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”