Bettina Is naar Dommel Gegaan In Diepenbeek!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Ok mensen , na lang zitten bellen aan de telefoon omwille van mijn betaalde internet dat ik na 3 maanden nog altijd niet heb gekregen en de 1000 tallen mails dat ik heb gestuurd , en nergens werd op geantwoord .... kon ik het niet meer aan en ben ik naar Diepenbeek gegaan op de steenweg 19/01.. Ik ben daar gaan aanbellen .. Niemand deed open .. Na 2 x Bellen niemand deed open .. Ik keek door de venster want er honge grote "plakkers" op de venster dus ik moest op mijn tenen gaan staan zodat ik door de venster kon kijken .. Wat zie ik ? Ik zie daar 2 mannen zitten rond de leeftijd 28 ( Ben niet zo zeker ) 1 Man was zijn gazet aan het lezen ( weekend krant ) En de andere zat daar maar te zitten. De mannen zien mij en ik doe teken doe open . Ze gaven mij een gebaar " De pot op" met hun twee handen . Ik geloofde mijn oren niet . Ik stond daar met mijn mond wijd open!!!! Ik keek nog eens en ze waren mij gewoon 4 kantig aan het uitlachen.. Wat een klantenservice .. Ik heb change gehad want 10 huizen verder zag ik staan ' Advocaten kantoor Noulens" Ik heb mijn geval daar uitéén gelegd .. En hij heeft mij advies gegeven. Mijn besluit . DOMMEL men deur uit . ( Ookal heb ik het eigenlijk nooit niet gehad ) Maar betalen doe ik niet meer .. En mijn geld zal ik terug krijgen !

Conclusie : Waarom nemen ze telefoontjes niet op ? Ze lezen gazetten en lachen de mensen 4 kantig uit :)
GOOO DOMMEL

Dus mensen .. Kzou zelf niet tot daar gaan het heeft INDERDAAD geen zin :eek:

Groetjes
Gebruikersavatar
UniCorn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 feb 2008, 13:55
Bedankt: 2 keer

wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

UniCorn schreef:wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..

Waarom zou ik het verzinnen ? Ben nog niet zo lang thuis .. Dit is echt allemaal gebeurd .. Zweer het op alle mensen die ik heel graag zie :idea:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... de heer Nulens (dacht niet dat het Noulens was, maar Nulens) heeft daar inderdaad in de nabijheid een zakenkantoor staan. Ben zelf redelijk thuis in Diepenbeek, dat klopt allersinds wel.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

kaween schreef:... de heer Nulens (dacht niet dat het Noulens was, maar Nulens) heeft daar inderdaad in de nabijheid zijn zakenkantoor staan. Ben zelf redelijk thuis in Diepenbeek, dat klopt allersinds wel.

Ja het klopt hoor , nulen of noulens kan .. Maar alles wat ik zeg is waar :)
apostasia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:02

wie zegt dat die 2 mannen de klantendienst van Dommel zijn?
iig, tis wel niet schoon om u daar zo te laten staan.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

apostasia schreef:wie zegt dat die 2 mannen de klantendienst van Dommel zijn?
iig, tis wel niet schoon om u daar zo te laten staan.

Ben er zeker van dat die mannen van daar zijn .. Ze voelden hun heel thuis .. en op de site staat zelf dat ze een klein bedrijfje zijn met hoeveel man dat weet ik niet , en ja inderdaad het was niet schoon om mij daar zo te laten staan heb daar een klein kwartiertje gestaan , khad beter mijn tent mee genomen:)
Gebruikersavatar
UniCorn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 feb 2008, 13:55
Bedankt: 2 keer

Dan zijn ze daar wel heel goed bezig bij Dommel :roll:

De klantendienst in Diepenbeek is nog erger dan hun "callcenter" dan :|
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

Sorry, ik geloof er niets van. Ook uw vorige verhaal geloof ik niet veel van. U hebt dommel zeker al kunnen bereiken via telefoon.

En dat de personen die bij dommel werken zulke gebaren maken geloof ik helemaal niets van. Dat is deftig personeel dat daar werkt.

En u wist al op voorhand dat men niet open doet bij dommel, dus is een beetje zinloos om daar dan voor de deur te gaan staan, niet?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Wentie schreef:Sorry, ik geloof er niets van. Ook uw vorige verhaal geloof ik niet veel van. U hebt dommel zeker al kunnen bereiken via telefoon.

En dat de personen die bij dommel werken zulke gebaren maken geloof ik helemaal niets van. Dat is deftig personeel dat daar werkt.

En u wist al op voorhand dat men niet open doet bij dommel, dus is een beetje zinloos om daar dan voor de deur te gaan staan, niet?


Het is aan hen dan om daarop te antwoorden en wees er maar zeker van dat ze hier ook op het forum lezen.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
apostasia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:02

Bettina schreef:Ben er zeker van dat die mannen van daar zijn .. Ze voelden hun heel thuis ..


met alle respect, maar zolang je het hun niet vraagt, kan het eender wie zijn.
heb zelf ook ooit zoiets meegemaakt, toen ik uiteindelijk teken begon te doen dat ik de ruit zou inslagen als ze de deur niet kwamen opendoen, komt 1 van die mannen naar buiten: zij waren de ververs en hadden absoluut niks met het bedrijf te maken.
schijn bedriegt..
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Bettina,

Ik had je de suggestie gegeven, te bellen. Niet naar ginder te stappen :-(

Dat jij telefonisch niet binnengeraakt, vind ik redelijk onwaarschijnlijk. Dan zou niemand van ons bij Dommel binnengeraken (en dat is niet zo)

Of Dommel zijn deuren nu opendoet of niet, is hun policy. Hebben wij als klant ons niet mee te bemoeien. Het zou zeker leuker zijn, als ze opendoen. Echter dat kun je niet afdwingen.

Waarom koos je voor die weg ? En niet voor een oplossing ? Door te bellen ! Op bv gunstiger tijdstippen. Jij hebt Dommel in die drie maanden nooit aan de lijn gehad. Nooit samen met hen naar een oplossing gezocht.

Dat is jouw keuze.
En jouw verhaal.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Wentie schreef:Sorry, ik geloof er niets van. Ook uw vorige verhaal geloof ik niet veel van. U hebt dommel zeker al kunnen bereiken via telefoon.

En dat de personen die bij dommel werken zulke gebaren maken geloof ik helemaal niets van. Dat is deftig personeel dat daar werkt.

En u wist al op voorhand dat men niet open doet bij dommel, dus is een beetje zinloos om daar dan voor de deur te gaan staan, niet?

Ma manneke toch , ... gaat zelf eens tot daar ? ga zelf eens kijken sorry ma ik denk als GIJ 3 maand betaald voor internet en je geraakt niet binnen tijdens telefoneren ! en ze blijven alleen facturen sturen .. Dat gij juist het zelfde zout doen , wat is mij dat voor zever , NU heb ik echt spijt dat ik het niet heb opgenomen bij mijn gsm!!!!
maja wie weet dat die zo gaan doen ..:s
Man Man , heel erg dat een snotbel mij niet geloofd . Slu!
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Gent32m schreef:Bettina,

Ik had je de suggestie gegeven, te bellen. Niet naar ginder te stappen :-(

Dat jij telefonisch niet binnengeraakt, vind ik redelijk onwaarschijnlijk. Dan zou niemand van ons bij Dommel binnengeraken (en dat is niet zo)

Of Dommel zijn deuren nu opendoet of niet, is hun policy. Hebben wij als klant ons niet mee te bemoeien. Het zou zeker leuker zijn, als ze opendoen. Echter dat kun je niet afdwingen.

Waarom koos je voor die weg ? En niet voor een oplossing ? Door te bellen ! Op bv gunstiger tijdstippen. Jij hebt Dommel in die drie maanden nooit aan de lijn gehad. Nooit samen met hen naar een oplossing gezocht.

Dat is jouw keuze.
En jouw verhaal.

ej seg , ik ga mij hier nie meer druk maken om het feit dat jullie mij niet geloven hoor!
NEEN ik geraak niet binnen!
NEEN ze deden de deur niet open!
JA ze deden zo een gebaar!

Geloof je het niet ? Pech .. En al die gebruikers van Dommel die NU NOG content zijn van hun .. Khoop daget zelfde mee maakt .. Dan weet ge hoe da voelt!

Eerst denke ze hier dat ik een cloon van die ceurix
Dan geloven ze mijn verhaal niet .
JA , pech .. doe wat jullie niet laten kunt , ik heb dit gewoon vermeld omdat het zo gebeurt is , mensen die nog nadenken of ze dommel willen of niet hun eigen beslissing . Ik weet er het mijne van .

Bye
P.s: suggestie van te bellen .. Ik schijt (sorry vr de woorden ) geen geld hoor , daar facturen betalen , daar telefoonrekeningen betalen . Nee Sorry .. belt gij dan maar iedere dag tot dage binne geraakt eens zien wanneer gij zult opgeve .. Ik geef u een kleine maand ? Awel ik heb geduld gehad en ik heb 3 maand gebeld .. En niet meer!
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Weetgraag schreef:
Het is aan hen dan om daarop te antwoorden en wees er maar zeker van dat ze hier ook op het forum lezen.

Greetz
Weetgraag :wink:


Dat laatste wil ik zeker geloven , alleen spijtig dat ze nooit niet over gaan tot het eerste

Ze moeten dat zelfs nog niet , als ze maar iets oplossen
The eternal and true pessimist :D
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

Bettina schreef:Ma manneke toch , ... gaat zelf eens tot daar ? ga zelf eens kijken sorry ma ik denk als GIJ 3 maand betaald voor internet en je geraakt niet binnen tijdens telefoneren


Maar ik weet (net zoals jij) dat ze er niet open doen, ze zullen daarvoor wel een grondige reden hebben. Dus ik doe de moeite niet om daar heen te rijden.

Als ik bel ben ik meestal na de eerste keer al binnen.
Ik ben klant sinds July, en ik heb al een paar keer gebelt met vraagjes en iedere keer binnen geraakt.

Dus misschien bel je naar een verkeerde nr, dat er daarom niet wordt opgenomen. of misschien bel je voor 9u en na 18u, want ik vind het zeer vreemd dat u nooit binnen raakt.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Wentie schreef:
Bettina schreef:Ma manneke toch , ... gaat zelf eens tot daar ? ga zelf eens kijken sorry ma ik denk als GIJ 3 maand betaald voor internet en je geraakt niet binnen tijdens telefoneren


Maar ik weet (net zoals jij) dat ze er niet open doen, ze zullen daarvoor wel een grondige reden hebben. Dus ik doe de moeite niet om daar heen te rijden.

Als ik bel ben ik meestal na de eerste keer al binnen.
Ik ben klant sinds July, en ik heb al een paar keer gebelt met vraagjes en iedere keer binnen geraakt.

Dus misschien bel je naar een verkeerde nr, dat er daarom niet wordt opgenomen. of misschien bel je voor 9u en na 18u, want ik vind het zeer vreemd dat u nooit binnen raakt.

Nee pieke , zal ik u eens iets zeggen , ze richten zich alleen tot de eerste klanten waar ze helemaal geen problemen bij gehad hebben , de klanten met problemen die laten ze aan hun lot over , das mijn conclusie ( DENK IK ) ma hoe ze het zien dat ik het ben of een klant bij problemen weet ik niet het kan zoveel zijn . Maar ik ben nog nooit binnen geraakt . Heb in de auto rond 4 nog eens probeert te bellen + rond half 6 toen ik thuis was , en nu stop ik er bij . I give up
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Bettina,

Je hoeft je hier niet zo druk in te maken. Is nergens goed voor :wink:

Ik vind het gewoon raar, dat jij op al die tijd geen enkele, maar dan ook geen enkele keer bent binnengeraakt. Daarmee zeg ik niet dat je liegt ofzo. Helemaal niet.

Ik vind het gewoon raar. Omdat anderen al zo vaak zijn binnengeraakt. En als je binnengeraakt (op de helpdesk) wordt je geholpen.

Op die manier zijn al veel problemen met Dommel opgelost geraakt. Maar jij geraakt dus via de telefoon (op drie maanden tijd) geen enkele keer binnen.

Dat is gewoon straf !
Ofwel heb je heel erg brute pech.

Om terug te komen op mijn eerdere vraag:
a) Hoeveel keer heb je in totaal geprobeerd (+-) om naar Dommel te bellen.
b) Hoe lang liet je rinkelen ?
c) Welke uren belde je meestal ? (eens andere uren geprobeerd)
d) Kun je eventueel vanop je werk of iemand die je kent, die gratis naar vaste lijnen kan bellen, niet eens proberen.

Je had vele opties. Echter als je op de helpdesk niet binnengeraakt, kan niemand hier je helpen. Dan is het idd bye bye Dommel (voor jou)
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Prototype
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 mar 2008, 22:33

Bettina schreef:Eerst denke ze hier dat ik een cloon van die ceurix
Dan geloven ze mijn verhaal niet .
JA , pech .. doe wat jullie niet laten kunt , ik heb dit gewoon vermeld omdat het zo gebeurt is , mensen die nog nadenken of ze dommel willen of niet hun eigen beslissing . Ik weet er het mijne van .

Bye

Hier op het forum zitten een aantal arrogante persoontjes. Zeker als het over dommel gaat.
Ik geloof u wel! En ben er zeker van dat er nog een aantal personen je verhaal geloven. Stop met bellen naar dommel! Schrijf nog een laatste aangetekende brief naar hen; je opzeg brief.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ik snap niet dat tegenwoordig je niet meer binnenkomt bij dommel.

Men maat heeft al 2x gebeld in de laatste week, en allebei de keren binnen de 2 minuten iemand aan de lijn.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Niet dat ik hier een mening wil geven of wat dan ook ...
Maar ik hab een dik uurtje geleden ook even gebeld en was op 10min geholpen. Dat viel dus ook nog mee.

... en ik ben nu niet dadelijk een klant die nog nooit problemen gehad heeft. Ze vroegen mij trouwens of ik nog een probleem had buiten hetgeen waarvoor ik belde. Nog een ticket van enkele wekene geleden besproken ed.
Heel hulpvaardig vandaag.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

was al eerder gemeld, Dommel doet idd niet open voor z'n klanten. zegt veel natuurlijk...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bettina schreef:
kaween schreef:... de heer Nulens (dacht niet dat het Noulens was, maar Nulens) heeft daar inderdaad in de nabijheid zijn zakenkantoor staan. Ben zelf redelijk thuis in Diepenbeek, dat klopt allersinds wel.

Ja het klopt hoor , nulen of noulens kan .. Maar alles wat ik zeg is waar :)


Het zal wel advocatenkantoor nouwkens zijn :wink: .
Dat ze niet opendoen lijkt me begrijpelijk , je bereikt ze nu al amper per telefoon als je alles hier leest . Als ze dit voor iedereen gaan doen , dan kun je die telefonische helpdesk wel helemaal gaan vergeten :lol: .
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Bettina, straffe uitspraken die je hier brengt. Kan je die ook ergens mee staven? (In tijden van GSM-met-camera zou je verwachten dat deze 'scoop' toch van enige bewijslast voorzien zou zijn).

We hebben hier op het forum namelijk veel last van mensen die elk kleinste probleempje met Dommel (of andere providers) opblazen tot ongekende proporties zonder dat daar concrete aanwijzingen voor zijn dat die verhalen op waarheid berusten. Je bent nu een week geregistreerd, je hebt (nog) geen 'credibility' opgebouwd waar ik me op kan baseren. Geen aanval op jou of je verhaal, enkel een vaststelling, hoop dat je dat snapt :)

Ik hoop maar dat je je verhaal niet verzonnen hebt op basis van deze foto ...
Afbeelding
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Er hangt ook een briefke aan de deur als k me niet vergis , staat misschien op " u wordt niet ontvangen zonder afspraak" . Als er voor mijn venster ene staat aandacht te trekken , gaat die er ook héél lang staan 8) .
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Mooi huisje :lol:
Bijlagen
schedom.gif
(55.3 KiB) 213 keer gedownload
Live life to the Max
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

regeri schreef:Mooi huisje :lol:



Kunt ge er nog ne hamer van 5 kg bijtekenen , en da briefke vervangen door " de bel doet het niet , gebruik de hamer" :lol: .
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Yogi schreef:ik snap niet dat tegenwoordig je niet meer binnenkomt bij dommel.

Men maat heeft al 2x gebeld in de laatste week, en allebei de keren binnen de 2 minuten iemand aan de lijn.

Ja da weet ik nu ondertussen al da jullie er wel in geraken
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Haha ja die Bettie belt zelfs naar een BTW nummer dus dat zegt toch ook wel wat.

Ik heb toevallig dinsdag even gebeld en was ook meteen binnen.. dus dan is er toch echt iets mis met uw telefoon als je zegt dat je niet binnengeraakt.

Of ze belt nog steeds naar het BTW nummer :P

Wat een onzin toch allemaal.

Heb wel gelachen om dit verhaal zeg wat een soapserie.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Prototype schreef:
Bettina schreef:Eerst denke ze hier dat ik een cloon van die ceurix
Dan geloven ze mijn verhaal niet .
JA , pech .. doe wat jullie niet laten kunt , ik heb dit gewoon vermeld omdat het zo gebeurt is , mensen die nog nadenken of ze dommel willen of niet hun eigen beslissing . Ik weet er het mijne van .

Bye

Hier op het forum zitten een aantal arrogante persoontjes. Zeker als het over dommel gaat.
Ik geloof u wel! En ben er zeker van dat er nog een aantal personen je verhaal geloven. Stop met bellen naar dommel! Schrijf nog een laatste aangetekende brief naar hen; je opzeg brief.

Dank u ben blij dat ge mij geloofd . Ja ik stop met bellen. & mijn opzeg brief moet ik alleen nog posten . Nu hopen dat ze hem nog ontvangen
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

macamba schreef:Haha ja die Bettie belt zelfs naar een BTW nummer dus dat zegt toch ook wel wat.

Ik heb toevallig dinsdag even gebeld en was ook meteen binnen.. dus dan is er toch echt iets mis met uw telefoon als je zegt dat je niet binnengeraakt.

Of ze belt nog steeds naar het BTW nummer :P

Wat een onzin toch allemaal.

Heb wel gelachen om dit verhaal zeg wat een soapserie.

Ale lacht dan maar verder ... Dan hebde ook nog es gelache ! Hope you enjoy my topic
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Het is wel vreemd hé??? Dat ze hier van 18u00 tot 21u30 op internet zit? Volgens mij is ze een lastercampagne bezig. Of zit ze bij ???? En als je diene zijn naam in de zoekfunctie zet: dan kan je er ook heel wat lezen.
Tja...internet kan heel vreemd zijn he...

voorbeeld: http://www.sociosite.org/pictures/chat_03.gif
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

meon schreef:Bettina, straffe uitspraken die je hier brengt. Kan je die ook ergens mee staven? (In tijden van GSM-met-camera zou je verwachten dat deze 'scoop' toch van enige bewijslast voorzien zou zijn).

We hebben hier op het forum namelijk veel last van mensen die elk kleinste probleempje met Dommel (of andere providers) opblazen tot ongekende proporties zonder dat daar concrete aanwijzingen voor zijn dat die verhalen op waarheid berusten. Je bent nu een week geregistreerd, je hebt (nog) geen 'credibility' opgebouwd waar ik me op kan baseren. Geen aanval op jou of je verhaal, enkel een vaststelling, hoop dat je dat snapt :)

Ik hoop maar dat je je verhaal niet verzonnen hebt op basis van deze foto ...
Afbeelding

Lol nee , ik heb het gebouw gezien ... En aan de oprit stond ne sjieke back en nog 2 autos aan den andere kant hangt ne grote plastieke poster zo een net precies waarom op staat dommel .. en nog iets onder geschreven ... Het gebouw ziet er groter uit dan op de foto want ik dacht niet dat het groter ging zijn . Heb wel ff zitten zoeken.
Neen , dat ge dat nog maar denkt dat ik alles heb gebasseerd op die foto .
Khad beter ne foto getrokken want ik was het nog ant peize vr de mense te trekke bij menne gsm hoe daze hun gazet aant leze waren , ma durfde nie .. Ik wilde niet in fout zijn want ik denk zelfs niet dat dit mag , maja daar niet van . Ik wil iedereen nog eens bedanken om de hulp dat het misschien aan mij lag . Maar ik heb gewoon geen netwerk . Dus zoals ze hier zeggen ik stop met bellen en zet alles stop.
Alles geklaard
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

dopke schreef:Er hangt ook een briefke aan de deur als k me niet vergis , staat misschien op " u wordt niet ontvangen zonder afspraak" . Als er voor mijn venster ene staat aandacht te trekken , gaat die er ook héél lang staan 8) .

Dat stond er inderdaad ook op de deur een briefke zelf getijpt bij plakband. met de nummer nog eens er op . Ze hadden misschien ook kunne vragen hebben. Ah mevrouw had u een afspraak? Endan had ik neen gezegd , maar zelfs dat deden ze niet. Ik stond daar voor " Den hond zijn 2 kloten"
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Jippe schreef:Het is wel vreemd hé??? Dat ze hier van 18u00 tot 21u30 op internet zit? Volgens mij is ze een lastercampagne bezig. Of zit ze bij ???? En als je diene zijn naam in de zoekfunctie zet: dan kan je er ook heel wat lezen.
Tja...internet kan heel vreemd zijn he...

voorbeeld: http://www.sociosite.org/pictures/chat_03.gif

Ma hooow jong , gelle zijt nie normaal
eerst ne cloon van ceurix
dan mijn verhaal ni geloven
dan een laster campagne .
Ik zit bij mijn pa die woont hier nie wijd van af men ouders zijn gescheiden ! Kmoet internet hebben voor school en dergelijke ik ben ne student . Zonder internet kan ik nie . :s Djesus ..
Ej wete wa ...
MODERATOR. WIST DEES ALLEMAAL A U B
Want jullie mensen echt ... :s kan het niet geloven.
Bye the way leert gij u klok mar es leze bij mijn wete is half 10 nog eens ni gepasseerd
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

allez dan, dan is het van 17u tot 20u47 (tijden op forum zijn anders)

Maar wat ik niet begrijp is: 3 maanden geen internet en nu pas lid van de site en dan zo bruusk reageren? dat vraagt om ongeloof, en trouwens 'diene ene is toch uwen pa niet?' Want die opende toch een eerdere topic met zijn naam? Zoals ik al zei... internet: je weet niet wie aan de andere kant is.
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Jippe schreef:allez dan, dan is het van 17u tot 20u47 (tijden op forum zijn anders)

Maar wat ik niet begrijp is: 3 maanden geen internet en nu pas lid van de site en dan zo bruusk reageren? dat vraagt om ongeloof, en trouwens 'diene ene is toch uwen pa niet?' Want die opende toch een eerdere topic met zijn naam? Zoals ik al zei... internet: je weet niet wie aan de andere kant is.

ok luister , die ceurix heeft een topic onder mijn naam geplaatst waar ik niet achter heb gevraagd had het nog eens niet door , want zoals je kunt zien heb ik op die topic heel laat gereageerd . Ik ben via deze site terrecht gekomen omdat mijn vriend heeft gezegd dat ik eens moest bellen naar test aankoop en mijn geval eens uitleggen , toen zag ik forum staan en ik zag dat er nog mensen waren met problemen. Dus het eerste wat ik dacht was , Oh nee hier heb ik iet aan de hand ... Ik ben niet de enige .. Ik snap dat jullie mijn verhaal niet geloven... Maar ik vertel de waarheid... Pak nu dat dommel morgen ineens een mail stuurt u kunt inloggen op u account en ik heb internet. Ok heel goed , het eerste wat ik doe is die maand betalen direct! Waarom ik zo bruusk reageer , omdat ik het gewoon niet fijn vind dat mensen mijn verhaal niet geloven terwijl ik hier 100% de waarheid spreek. Ik heb hier geen topic geopent zodat mensen mij op mijn snuit kunnen hangen , ge liegt! en nog vanal .. En ik kan mij gewoon niet verdedigen.. echt niet .. Terwijl ik het gewoon niet uit mijn duim zuig . :-(
Ik weet gewoon niet meer wat doen . Ik wou gewoon dat ik ook een tevreden klant was . En dat ik geen andere mensen moet lastig vallen door op hun internet te zitten. Natuurlijk heeft mijn pa daar geen probleem bij , zoveel te meer dak bij hem zit zoveel te liever. Maja ik ga hier niet heel mijn privee leven uitleggen. Maar het is gewoon niet fijn. Een vrindin van mij is mee gegaan naar diepenbeek .. Terwijl ik haar nog zei in de auto " die gaan nie open doen eh" Omdat ik hier een topic heb gelezen waarin staat dat er nog al iemand voor de deur stond voor niets. Maar wou het echt zelf proberen... En ja inderdaad ze doen niet open . Ik had mij beter gevoeld als ik die mannen niet heb zien zitten. Maar die zaten daar gewoon te lachen. Ik voelde mij beschaamd aan die deur. Maja geloven jullie maar wat jullie willen. Ik heb het gezien . ( Terwijl ik het zelf nog ni kan geloven dat die zo een gebaar deden ) Maar mensen laat het gewoon . Mijn hobby bestaat niet uit het verdedigen voor de verhalen dat ik volgens jullie verzonnen heb. Heb dit gewoon gepost omdat ik vond dat jullie dit moesten weten.
Groetjes
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Gent32m schreef:Bettina,

Je hoeft je hier niet zo druk in te maken. Is nergens goed voor :wink:

Ik vind het gewoon raar, dat jij op al die tijd geen enkele, maar dan ook geen enkele keer bent binnengeraakt. Daarmee zeg ik niet dat je liegt ofzo. Helemaal niet.

Ik vind het gewoon raar. Omdat anderen al zo vaak zijn binnengeraakt. En als je binnengeraakt (op de helpdesk) wordt je geholpen.

Op die manier zijn al veel problemen met Dommel opgelost geraakt. Maar jij geraakt dus via de telefoon (op drie maanden tijd) geen enkele keer binnen.

Dat is gewoon straf !
Ofwel heb je heel erg brute pech.

Om terug te komen op mijn eerdere vraag:
a) Hoeveel keer heb je in totaal geprobeerd (+-) om naar Dommel te bellen.
b) Hoe lang liet je rinkelen ?
c) Welke uren belde je meestal ? (eens andere uren geprobeerd)
d) Kun je eventueel vanop je werk of iemand die je kent, die gratis naar vaste lijnen kan bellen, niet eens proberen.

Je had vele opties. Echter als je op de helpdesk niet binnengeraakt, kan niemand hier je helpen. Dan is het idd bye bye Dommel (voor jou)

Hai pffff , laat het gewoon zijn . Kheb gewoon erg brute pech. Het zal niet opgelost geraken. Laat het gewoon ben het moe hier
DJG
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2008, 20:55

Bettina schreef:
UniCorn schreef:wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..

Waarom zou ik het verzinnen ? Ben nog niet zo lang thuis .. Dit is echt allemaal gebeurd .. Zweer het op alle mensen die ik heel graag zie :idea:



Euhm Jongedame
even ter bewijs dat je liegt over dat advocatenbureau, mijn Vader is Daar 1 van de Advocaten in dat kantoor. Het was gesloten vandaag !!! Ik weet het omdat ik degene ben die de deuren heb gesloten en ben samen met mijn vader vertrokken in de ochtend. Hiermee trek ik dus de conclusie dat je gewoon probeert de mensen te beliegen. Het kan zijn dat je niet liegt over dommel maar dan moet je zeker niet zeveren over advocaten enzo.
Stel dat andere mensen erachter komen ... ik denk dat je moet stoppen met zomaar ietste vertellen om gewoon eens intresant te doen en dat je de feiten moet aanhalen zonder te zeveren
De zever is er teveel aan.

En Ons Bureau is ook Bij Dommel Aangesloten dus we gaan zeker niet aanraden om op te stappen bij deze mensen.

Ik Haat het echt als mensen liegen sorry als dit wat hard is mijn bedoeling is dat mensen de waarheid weten en niet wat ik noem "pure zever"
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

DJG schreef:
Bettina schreef:
UniCorn schreef:wel heel straf verhaal als dit allemaal waar is..

Waarom zou ik het verzinnen ? Ben nog niet zo lang thuis .. Dit is echt allemaal gebeurd .. Zweer het op alle mensen die ik heel graag zie :idea:



Euhm Jongedame
even ter bewijs dat je liegt over dat advocatenbureau, mijn Vader is Daar 1 van de Advocaten in dat kantoor. Het was gesloten vandaag !!! Ik weet het omdat ik degene ben die de deuren heb gesloten en ben samen met mijn vader vertrokken in de ochtend. Hiermee trek ik dus de conclusie dat je gewoon probeert de mensen te beliegen. Het kan zijn dat je niet liegt over dommel maar dan moet je zeker niet zeveren over advocaten enzo.
Stel dat andere mensen erachter komen ... ik denk dat je moet stoppen met zomaar ietste vertellen om gewoon eens intresant te doen en dat je de feiten moet aanhalen zonder te zeveren
De zever is er teveel aan.

En Ons Bureau is ook Bij Dommel Aangesloten dus we gaan zeker niet aanraden om op te stappen bij deze mensen.

Ik Haat het echt als mensen liegen sorry als dit wat hard is mijn bedoeling is dat mensen de waarheid weten en niet wat ik noem "pure zever"


Busted...
Gesloten

Terug naar “Dommel”