scarlet netwerk heel traag

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
johnny2020
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 okt 2002, 10:44

ik heb redelijk laag snelheid +-60kb/s is dat alleen bij mij of zijn er meer mens met snelheids problemen?
ik ben van de regio noord antwerpen en dit snelheid problemen heb ik sins een paar dagen maar alleen s'avonds maar sins gisteren avond continu! :?
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

mss kun je beginnen met wat meer informatie, zoals provider, type abbo
ook welk netwerk is interessant om te weten (Belgacom, Scarlet, Telenet,..)
de pispaal <<
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@Mr.Cide een tip : zie topic title :-) (de netwerkvraag wordt direct opgelost)

En voor de rest : waarom zo traag ? Omdat Scarlet, en meer bepaald hun netwerk, al een hele tijd met problemen kampt zekers ?
Kijk maar eens rond op het forum.
If you can't beat them, confuse them.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Ik heb nu al 3 maand adsl2fit en die zitte ook op het scarlet netwerk en ik heb er nog geen problemen met gehad (buiten dat ik eens ben afgesltoen daar a2f wegens een klacht maar dat heeft nix te maken met de stabiliteit van hun netwerk :P )

Ik haal met een small abo van a2f 200K/sec+ (zelfs tot 300+ met wat geluk dan wel) en een upstream (stabiel) van rond de 50- tot 56k/sec

Ik woon nu wel in een boerendorp en ben wss de enige die in een straal van 5km op het scarlet netwerk zit :-D
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

idd, zelfde probleem, had het al gezegd in een thread deze week maar is nu terug de hele tijd, net wat speedtests gedaan :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 672 kbit/s or 84 kbyte/s
- Upload speed : 258 kbit/s or 32 kbyte/s
Sun Feb 8 2004 at 23:56:13 UTC+0100

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Feb 8 2004 om 23:59:03 UTC+0100)

Download : 80.9 KByte/sec
Upload : 50.0 KByte/sec


ook van ftp servers is dit de max snelheid
Toeter

Zelfde probleem hier atm, 's avonds dropte speed zowieso naar 1mbit, terwijl dit overdag 2mbit is, zit voorlopig gecapped op 2mbit.

Sinds dit weekend, gare speeds van onder 1mbit enzo :(

Het wordt dringend tijd dat adsl2fit terug zijn rekeningen gaat betalen voor 4mbit overal, hehe, want heb zo eens horen waaien door meerdere mensen dat dat het prob zou zijn, maar ja geruchten he :-D
Bobke

Sedert een maand is bij mij de snelheid van mijn Scarlet adsl (woon in Burcht) gezakt van snelheden van ruim boven de 300 kbyte/s (download) tot ongeveer 75 kbyte/s. Upload draait rond de 35 kbyte. Zowel dag als nacht. Contact opgenomen met de helpdesk, en er werd mij beloofd dat er contact zou worden opgenomen met Belgacom, zo dat die een upgrade in de centrale zouden kunnen uitvoeren. Zou zeker twee weken duren. Ben nog altijd aan het afwachten, hoe dit gaat uitdraaien.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mensen:

Maak er geen knoeiboel van.

1. De A2F-rand topics horen hier niet echt thuis eh. Toeter als je de andere topics leest weet je wat de echte toedracht is rondom dat fin. gerucht...

2. het probleem van Bobke lijkt mij een individueel probleem te zijn. Je kan natuurlijk zelf eerst je config nog eens controleren. Wat betreft helpdesk Scarlet: blijven pushen, want die functioneert allesbehalve zoals het hoort.

3. Met mijn mod-powers heb ik eens gekeken met wat Jonny surft en dat is een provider die gebruikt maakt van het Scarlet ADSL netwerk maw die heeft ook nog last van de capaciteitsproblemen op het Scarlet netwerk. Ik ga binnenkort de communicatie met A2F weer eens oppikken en zien wat daarover nog gebeurd is en nog zal gebeuren.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”