Binnenkort verhuizen maar wat met abo?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik stel de vraag omdat ik een paar maand geleden een goedkoper abonnement bij edpnet heb genomen. In de voorwaarden van edpnet staat dat je een abonnement voor minstens 1 jaar aangaat zoniet moet je "schadevergoeding" betalen. Nu is het zo dat mijn moeder vorige donderdag overleden is. Ik ga verhuizen naar het ouderlijk huis maar dat zal rond nieuwjaar zijn. Dus rond nieuwjaar ga ik nog steeds geen vol jaar dat abonnement bij edpnet hebben. Gaan ze mij dan een schadevergoeding doen betalen? Of zouden een overlijdensakte en adreswijziging kunnen aantonen dat het in dit geval om overmacht gaat? Wie weet raad? Ik heb nog geen ticket aangemaakt bij edpnet om opheldering te vragen.
Nog vergeten te vermelden: het is wel de bedoeling dat ik ook edpnet klant blijf op het nieuwe adres.
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Als je je huidige telefoonnummer meeneemt naar je nieuwe adres is volgende link normaal gezien voldoende als antwoord.

http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Ik_v ... abonnement
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

nee dat lukt niet. Ik woon in Lebbeke nu, dus 052 en dan gevolgd door cijfer 4. Ik ga naar Dendermonde en daar is het ook 052 maar gevolgd door cijfer 2. Ik spreek uit ervaring want toen ik van Dendermonde naar Lebbeke verhuisde een tiental jaar geleden kon ik mijn bestaande nummer ook niet meenemen.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dat maakt niet uit hetzelfde blijft van toepassing :p Trouwens ik denk dat je het nummer wel kan meenemen dat is recent aangepast, 10jaar geleden waren er andere wetten van toepassing, normaal gezien zolang je in zone 052 blijft is het nummer overdraagbaar.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Je kan perfect je nummer meenemen als je in dezelfde zone blijft. Ik zit bvb met een telefoonnummer dat zogezegd begint met 72 en de rest van het dorp heeft 63 ;)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Da's pas goed nieuws; thanks voor de reacties
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”