Bettina's probleempje ? ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Op vraag van Gent32m :-D
Bettina schreef:
Deekay schreef:Hallo,

Ik heb op donderdag 16/10 mijn contract van homeconnect via mail doorgestuurd, ik krijg onlangs via mail te weten dat mijn activatiedatum 12 november is.

Nu krijg ik vandaag 28/10 een pro forma factuur aan.

1. Ik heb nog niets van internet of iets gezien.

2. Ik krijg normaal een gratis maand.

Wat moet ik nu doen?

Nee niet meer betalen , ik heb al internet aangevraagd van eind augustus , heb de activatie kosten betaald 75 euro + de maanden september + oktober betaald voor internet en heb een paar dagen geleden weer een factuur gekregen om te betalen . TERWIJL IK NOG GEEN INTERNET HEB!?!? Ik heb gezegd , ik betaal niet totdat ik een waarschuwing krijg .. Khoop dat ze me tege dan misschien wel eens informeren . Of dat ik hun eens aan de lijn krijg! Ge betaald u arm als ge daar hene belt!
Wees blij en geduldig,in den tijd van,:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=49&t=9035

met,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 44c8deafde

Kostte het minimum 0.30/minuut om te wachten op geen antwoord en werden de kandidaat klanten ook al op zulke grappen getrakteerd.
macamba schreef:
ceurrrix schreef:Neen,Straatmus,ik bedoel trek conclusies uit de lotgevallen en commentaren van anderen.


Maar je bent toch al lang weg bij dommel, en zoekt ieder jaar een andere provider om procedures tegen aan te spannen zoals ook bij telenet en edpnet, wat valt er dan nog te zeveren over dommel nu?

Dit zie ik gewoon als zeveren om maar te kunnen zeveren.

Normaal gesproken hebben mensen gewoon een sociaal leven, familie, vrienden, dat soort zaken. Als het nu eens een nuttige bijdrage zou zijn hier, maar zelfs dat niet.

Of is er soms frustratie omdat ze u bij die bedrijven al kennen en gewoon uitlachen. Je maakt jezelf compleet belachelijk op deze manier.

Ik vraag me dan ook af wie hier op zit te wachten. Naar mijn mening verdoe je je tijd en zijn er mensen die zich langzamerhand beginnen te irriteren aan je bijdragen. maar nogmaals dat is mijn mening.

Andermans mening respecteer ik ,ook, al zijn er sommige bedenkelijk
Yep,en ne verwittigde ezel is er twee waard,of zoiets ,:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... elingskost :roll:

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=49&t=9344 :wink:



Gent32m schreef:
- Alle respect voor Bettina en haar probleem (hoe ongeloofwaardig het me ook klinkt). Als ze echter een oplossing voor dit probleem wenst (ipv enkel te komen klagen, wat gemakkelijk is, en iedereen kan doen, zoals jij dat doet ceurrrix) dan opent Bettina daarvoor best een ander topic.

-ceurrrix, als je hierover nog verder met me wilt discussieren, start dan ergens één of ander topic. En ik kom wel naar daar. Maar niet meer hier. OK.

Lees,:

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=49&t=9035

met,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 44c8deafde

eens en je zal lezen dat anderen het ook meegemaakt hebben en hoe het werd opgelost

en leg daarna maar eens uit waarom Bettina's verhaal ongeloofwaardig klinkt,
want u leest precies alleen maar,wat u graag leest en in uw kraampje past.
grts.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Ceurrrix,

a) ben jij Bettina ? (ik zou het niet leuk vinden, moest je zomaar onder mijn naam een topic stichten). Netjes is dat niet.

b) Wat je hier neergepoot hebt is vrijwel onleesbaar. Het is heel chaotisch opgesteld (met al die URL links en allerhande zever).

Ik zou zeggen. Leer eerst eens deftig schrijven. Dan pas kan ik in een ernstig debat met u treden. Hier steek ik geen energie in.

Sorry.
Laatst gewijzigd door Gent32m op 05 nov 2008, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Wat is het nut van dit topic ceurrrix? Wie wil je hiermee helpen? Heb je zelf een probleem? Waarom open je dit topic?

Als je mij op al die vragen een antwoord korter dan 2 regels kan geven mag dit topic open blijven ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Gent32m schreef:Hier steek ik geen energie in.
Dat is het slimste dat je kan doen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Antwoorden op mijn vraag aub. Anders komt er gewoon slotje + waarschuwing.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

gr4vity schreef:Wat is het nut van dit topic ceurrrix? Wie wil je hiermee helpen? Heb je zelf een probleem? Waarom open je dit topic?

Als je mij op al die vragen een antwoord korter dan 2 regels kan geven mag dit topic open blijven ;)
Op http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... c&start=20 werd er om gevraagd. :oops:

gr4vity schreef:Antwoorden op mijn vraag aub. Anders komt er gewoon slotje + waarschuwing.

Mag ik tussen 2 berichtjes door,mijn pcke zijn behoeften eens laten doen ?
Aub ?
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 05 nov 2008, 16:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

:roll:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Gent32m schreef:Ceurrrix,

a) ben jij Bettina ? (ik zou het niet leuk vinden, moest je zomaar onder mijn naam een topic stichten). Netjes is dat niet.

b) Wat je hier neergepoot hebt is vrijwel onleesbaar. Het is heel chaotisch opgesteld (met al die URL links en allerhande zever).

Ik zou zeggen. Leer eerst eens deftig schrijven. Dan pas kan ik in een ernstig debat met u treden. Hier steek ik geen energie in.

Sorry.

Huh , Bettina's Probleempje? .. Lol ik geraak nie aan die site uit ze .. het enigste wat ik hier zie is altijd die ceurrix die precies ook dikke problemen heeft ... Ma Mensen hier is mijn email adres trancebabeke aan hotmail puntje com mensen die mij kunnen helpen met het geen wat ik moet doen met mijn probleem ... Zijn altijd welkom voor mij meer uitleg te geven , Vriendelijke groetjes ..

//edit meon: emailadres iets minder spamvriendelijk gemaakt
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bettina schreef: het enigste wat ik hier zie is altijd die ceurrix die precies ook dikke problemen heeft
Mijn problemen los ik wel op,en daar krijgen sommigen een onaangenaam gevoel bij.
En veel emailtjes met hulp,moet je niet verwachten want enkel Dommel kan je helpen.
En hoe ze helpen weet ook iedereen al.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Bettina schreef:
Gent32m schreef:Ceurrrix,

a) ben jij Bettina ? (ik zou het niet leuk vinden, moest je zomaar onder mijn naam een topic stichten). Netjes is dat niet.

b) Wat je hier neergepoot hebt is vrijwel onleesbaar. Het is heel chaotisch opgesteld (met al die URL links en allerhande zever).

Ik zou zeggen. Leer eerst eens deftig schrijven. Dan pas kan ik in een ernstig debat met u treden. Hier steek ik geen energie in.

Sorry.

Huh , Bettina's Probleempje? .. Lol ik geraak nie aan die site uit ze .. het enigste wat ik hier zie is altijd die ceurrix die precies ook dikke problemen heeft ... Ma Mensen hier is mijn email adres trancebabeke aan hotmail puntje com mensen die mij kunnen helpen met het geen wat ik moet doen met mijn probleem ... Zijn altijd welkom voor mij meer uitleg te geven , Vriendelijke groetjes ..

//edit meon: emailadres iets minder spamvriendelijk gemaakt

Het zou wel helpen het probleem te beschrijven, iets wat onze vriend topicstarter blijkbaar niet nodig vindt.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

metaldeth schreef:Het zou wel helpen het probleem te beschrijven, iets wat onze vriend topicstarter blijkbaar niet nodig vindt.

Mijn excuses omdat u,:
ceurrrix schreef:Op vraag van Gent32m :-D
Bettina schreef:
Deekay schreef:Hallo,

Ik heb op donderdag 16/10 mijn contract van homeconnect via mail doorgestuurd, ik krijg onlangs via mail te weten dat mijn activatiedatum 12 november is.

Nu krijg ik vandaag 28/10 een pro forma factuur aan.

1. Ik heb nog niets van internet of iets gezien.

2. Ik krijg normaal een gratis maand.

Wat moet ik nu doen?

Nee niet meer betalen , ik heb al internet aangevraagd van eind augustus , heb de activatie kosten betaald 75 euro + de maanden september + oktober betaald voor internet en heb een paar dagen geleden weer een factuur gekregen om te betalen . TERWIJL IK NOG GEEN INTERNET HEB!?!? Ik heb gezegd , ik betaal niet totdat ik een waarschuwing krijg .. Khoop dat ze me tege dan misschien wel eens informeren . Of dat ik hun eens aan de lijn krijg! Ge betaald u arm als ge daar hene belt!
Wees blij en geduldig,in den tijd van,:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=49&t=9035

met,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 44c8deafde

Kostte het minimum 0.30/minuut om te wachten op geen antwoord en werden de kandidaat klanten ook al op zulke grappen getrakteerd.



Gent32m schreef:
- Alle respect voor Bettina en haar probleem (hoe ongeloofwaardig het me ook klinkt). Als ze echter een oplossing voor dit probleem wenst (ipv enkel te komen klagen, wat gemakkelijk is, en iedereen kan doen, zoals jij dat doet ceurrrix) dan opent Bettina daarvoor best een ander topic.

-ceurrrix, als je hierover nog verder met me wilt discussieren, start dan ergens één of ander topic. En ik kom wel naar daar. Maar niet meer hier. OK.

Lees,:

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=49&t=9035

met,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 44c8deafde

eens en je zal lezen dat anderen het ook meegemaakt hebben en hoe het werd opgelost

en leg daarna maar eens uit waarom Bettina's verhaal ongeloofwaardig klinkt,
want u leest precies alleen maar,wat u graag leest en in uw kraampje past.
grts.


precies niet gelezen hebt :angel:

Bron,: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 193#266193
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

@ Bettina

eventjes om alles op een rijtje te zetten :

1. Je hebt welk abonnement besteld ? Netconnect of Homeconnect of Cityconnect ?
2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
3. Welke Modem heb je ?
4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten

Alvast een eerste aanzet tot hulp

Aan de rest : vecht jullie oorlogje ergens anders uit, dit is een forum om anderen te helpen en niet om telkens jullie negatieve of positieve mening te verkondigen
It ain`t what you say but the way you say it !
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Coolrunner schreef:@ Bettina

eventjes om alles op een rijtje te zetten :

1. Je hebt welk abonnement besteld ? Netconnect of Homeconnect of Cityconnect ?
2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
3. Welke Modem heb je ?
4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten

Alvast een eerste aanzet tot hulp

Aan de rest : vecht jullie oorlogje ergens anders uit, dit is een forum om anderen te helpen en niet om telkens jullie negatieve of positieve mening te verkondigen


Eerst en vooral dank u voor de hulp , ik ga u er wel bij melden dat ik een vrouw ben , en dat ik niet zoveel weet van die dingen , maar probeer mijn best te doen om al u vragen te beantwoorden :)

1. Je hebt welk abonnement besteld ? Netconnect of Homeconnect of Cityconnect
Ik heb Adsl2+City Connect besteld

2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
Ik heb nog geen bevestiging gehad dat ik op het internet kan , ik zie wel staan op de site van dommel dat mijn status op Actief staat.Maar heb nog geen mail gehad dat ik internet heb.

3. Welke Modem heb je ?
Het enige wat ik hier kan schrijven is dat ik een Philips modem heb een blauwe

4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
Alleen het eerste lampje brand , waar onder staat PWR

5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten
Ik heb ze al eens allemaal terug uit getrokken en terug ingestoken. En niets verandert

Dank u voor de hulp tot nu toe!
Groetjes Bettina
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Bettina schreef:
1. Je hebt welk abonnement besteld ? Netconnect of Homeconnect of Cityconnect
Ik heb Adsl2+City Connect besteld

2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
Ik heb nog geen bevestiging gehad dat ik op het internet kan , ik zie wel staan op de site van dommel dat mijn status op Actief staat.Maar heb nog geen mail gehad dat ik internet heb.

3. Welke Modem heb je ?
Het enige wat ik hier kan schrijven is dat ik een Philips modem heb een blauwe

4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
Alleen het eerste lampje brand , waar onder staat PWR

5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten
Ik heb ze al eens allemaal terug uit getrokken en terug ingestoken. En niets verandert


ok dan gaan we verder

1. da`s dus ok

2. mmmm kun je in je crm panel en jezelf de adsl gegevens mailen ? Dan heb je toch al je login gegevens, vermits je lijn actief is

3. Kijk eens op de onderzijde van je modem, daar staat meestal de info of productcode van de modem/router, toch zeker dat deze ADSL2+ aankan ?

4. Tja dit wordt moeilijk als je beperkte "technische" kennis hebt, is niet zozeer de stekkers uittrekken en terug insteken maar meer in het muurdoosje waar in principe 4 kabels toekomen, hiervan zijn er 2 in gebruik maar het kan zijn dat ze je ADSL signaal op de andere 2 hebben gezet en dan moet je de kabels heraansluiten

nu eens zien of we nog wat verder geraken ;)
It ain`t what you say but the way you say it !
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Ik begin ook te denken dat het hier om een technisch en geen administratief probleem gaat.

Vermits het signaal actief staat zou het technische deel in orde moeten zijn van Dommel tot de centrale of zelfs tot bij de telefoonplug.

De modem heeft duidelijk geen sync.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Bettina schreef:Eerst en vooral dank u voor de hulp , ik ga u er wel bij melden dat ik een vrouw ben , en dat ik niet zoveel weet van die dingen , maar probeer mijn best te doen om al u vragen te beantwoorden :)



Dat is toch geen probleem ;) maar ik zal er extra op letten om in mensentaal te spreken.


Bettina schreef:2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
Ik heb nog geen bevestiging gehad dat ik op het internet kan , ik zie wel staan op de site van dommel dat mijn status op Actief staat.Maar heb nog geen mail gehad dat ik internet heb.


Heb je een idee hoe lang dat al 'actief' staat? Als dit langer dan 1 week is kan je best eens bellen naar Dommel. Ik vrees dat er dan iets fout is gegaan bij hun of bij Belgacom.

Bettina schreef:3. Welke Modem heb je ?
Het enige wat ik hier kan schrijven is dat ik een Philips modem heb een blauwe


Als je dit beestje bedoelt is er geen probleem. Die zou moeten werken met ADSL2+

Afbeelding

Bettina schreef:4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
Alleen het eerste lampje brand , waar onder staat PWR


Dit wil zeggen dat jou ADSL2+ signaal nog niet actief is.

Bettina schreef:5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten
Ik heb ze al eens allemaal terug uit getrokken en terug ingestoken. En niets verandert


Heb je al eens geprobeerd om alleen de ADSL modem aan te sluiten op je telefoon contact? Anders moet je dit eens proberen, als je dan wel meer lichtjes krijgt op de modem dan gaat het aan je splitters liggen, die kan je kopen in de belgacom shop voor iets van een 15 EUR als ik mij niet vergis. 2de mogelijkheid, kan je bellen met de lijn via het telefoon stopcontact waar je je modem hebt op hangen, indien niet kan je best contact opnemen met Belgacom (tenzij je helemaal geen telefoon abonnement hebt bij Belgacom).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bettina,
Je hebt uw facturen hoogstwaarschijnlijk per email ontvangen en gelezen en daar stond ook bij,:

U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via https://crm.schedom-europe.net/ met login " uw login" en password "xxxxx".


Heb je met die gegevens,al eens ingelogd ?
en een stom vraagje,: Is uw ondertekend contract al in Dommels bezit ?
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 05 nov 2008, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Coolrunner schreef:
Bettina schreef:
1. Je hebt welk abonnement besteld ? Netconnect of Homeconnect of Cityconnect
Ik heb Adsl2+City Connect besteld

2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
Ik heb nog geen bevestiging gehad dat ik op het internet kan , ik zie wel staan op de site van dommel dat mijn status op Actief staat.Maar heb nog geen mail gehad dat ik internet heb.

3. Welke Modem heb je ?
Het enige wat ik hier kan schrijven is dat ik een Philips modem heb een blauwe

4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
Alleen het eerste lampje brand , waar onder staat PWR

5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten
Ik heb ze al eens allemaal terug uit getrokken en terug ingestoken. En niets verandert


ok dan gaan we verder

1. da`s dus ok

2. mmmm kun je in je crm panel en jezelf de adsl gegevens mailen ? Dan heb je toch al je login gegevens, vermits je lijn actief is

3. Kijk eens op de onderzijde van je modem, daar staat meestal de info of productcode van de modem/router, toch zeker dat deze ADSL2+ aankan ?

4. Tja dit wordt moeilijk als je beperkte "technische" kennis hebt, is niet zozeer de stekkers uittrekken en terug insteken maar meer in het muurdoosje waar in principe 4 kabels toekomen, hiervan zijn er 2 in gebruik maar het kan zijn dat ze je ADSL signaal op de andere 2 hebben gezet en dan moet je de kabels heraansluiten

nu eens zien of we nog wat verder geraken ;)

Ok , het gaat precies moeilijker worden.
1. da`s dus ok
Dit is dus OK

2. mmmm kun je in je crm panel en jezelf de adsl gegevens mailen ? Dan heb je toch al je login gegevens, vermits je lijn actief is
Dit is een moeilijkere vraag crm panel? Zijn da u algemene gegevens ?

3.Kijk eens op de onderzijde van je modem, daar staat meestal de info of productcode van de modem/router, toch zeker dat deze ADSL2+ aankan ?

Dat weet ik niet, volgens mijn vriend wel ... Het is een SNA6600/18 Annex A

4.Tja dit wordt moeilijk als je beperkte "technische" kennis hebt, is niet zozeer de stekkers uittrekken en terug insteken maar meer in het muurdoosje waar in principe 4 kabels toekomen, hiervan zijn er 2 in gebruik maar het kan zijn dat ze je ADSL signaal op de andere 2 hebben gezet en dan moet je de kabels heraansluiten

Heb dit 5 x gelezen en snap er niets van sorry , ( Goh op dit moment mis ik ne vent in huis ) .. Sorry

Mercikes x
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

gr4vity schreef:
Bettina schreef:Eerst en vooral dank u voor de hulp , ik ga u er wel bij melden dat ik een vrouw ben , en dat ik niet zoveel weet van die dingen , maar probeer mijn best te doen om al u vragen te beantwoorden :)



Dat is toch geen probleem ;) maar ik zal er extra op letten om in mensentaal te spreken.


Bettina schreef:2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
Ik heb nog geen bevestiging gehad dat ik op het internet kan , ik zie wel staan op de site van dommel dat mijn status op Actief staat.Maar heb nog geen mail gehad dat ik internet heb.


Heb je een idee hoe lang dat al 'actief' staat? Als dit langer dan 1 week is kan je best eens bellen naar Dommel. Ik vrees dat er dan iets fout is gegaan bij hun of bij Belgacom.

Bettina schreef:3. Welke Modem heb je ?
Het enige wat ik hier kan schrijven is dat ik een Philips modem heb een blauwe


Als je dit beestje bedoelt is er geen probleem. Die zou moeten werken met ADSL2+

Afbeelding

Bettina schreef:4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
Alleen het eerste lampje brand , waar onder staat PWR


Dit wil zeggen dat jou ADSL2+ signaal nog niet actief is.

Bettina schreef:5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten
Ik heb ze al eens allemaal terug uit getrokken en terug ingestoken. En niets verandert


Heb je al eens geprobeerd om alleen de ADSL modem aan te sluiten op je telefoon contact? Anders moet je dit eens proberen, als je dan wel meer lichtjes krijgt op de modem dan gaat het aan je splitters liggen, die kan je kopen in de belgacom shop voor iets van een 15 EUR als ik mij niet vergis. 2de mogelijkheid, kan je bellen met de lijn via het telefoon stopcontact waar je je modem hebt op hangen, indien niet kan je best contact opnemen met Belgacom (tenzij je helemaal geen telefoon abonnement hebt bij Belgacom).

Jaaaa das men beestjeee
lol , neen aan de splitter ligt het niet heb er 2 gekregen van een belgacom medewerker , dus ..
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ceurrrix schreef:Bettina,
Je hebt uw facturen hoogstwaarschijnlijk per email ontvangen en gelezen en daar stond ook bij,:

U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via https://crm.schedom-europe.net/ met login " uw login" en password "xxxxx".


Heb je met die gegevens,al eens ingelogd ?
en een stom vraagje,: Is uw ondertekend contract al in Dommels bezit ?

Mijn contracten hebbe ze , want ze hebben gestuurd wij hebben u contracten goed ontvangen u krijgt 1 van deze een mail waarin u kan inloggen.
Ik heb alles via mijn mail ontvangen ja ....
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Heb je een idee hoe lang dat al 'actief' staat? Als dit langer dan 1 week is kan je best eens bellen naar Dommel. Ik vrees dat er dan iets fout is gegaan bij hun of bij Belgacom.

Een 2 maandjes staat het er al
ja bellen naar Dommel , das een goei , ge graakt niet binnen :p
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

En heb je via > Netwerkverbindingen > netverbinding maken , de nodige instellingen al ingegeven ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ceurrrix schreef:En heb je via > Netwerkverbindingen > netverbinding maken , de nodige instellingen al ingegeven ?

Nee , niemand heeft mij gezegd dat ik dit moest doen?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Bingo ! :oops:

En daar ben ik spijtig genoeg geen specialist in,maar ze gaan u hier zeker verder helpen :angel:
Zo niet,vragen we het op Tik.
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 05 nov 2008, 19:54, 5 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ceurrrix schreef:Bingo ! :oops:

AH OK
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Coolrunner schreef:
1. da`s dus ok

2. mmmm kun je in je crm panel en jezelf de adsl gegevens mailen ? Dan heb je toch al je login gegevens, vermits je lijn actief is


dus gaan naar : https://crm.schedom-europe.net

inloggen met je toen opgegeven mailadres + gekozen paswoord

Dutch kiezen en daarna links op "mijn pakketten" daarna rechts op de "R" klikken om je je gegevens te laten mailen (hopelijk een mailadres dat actief en bereikbaar is)

Hierna heb je je login/paswoord voor je ADSL
It ain`t what you say but the way you say it !
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Coolrunner ?????
weet je al iets meer ???
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

ah ja klik voor de zekerheid ook eens op "I" om zeker na te gaan of je lijn echt actief is .... is maar om te dubbelchecken :)
It ain`t what you say but the way you say it !
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Euhm, als de modem zegt dat hij geen synchronisatie heeft dan gaat het echt niet opgelost geraken door de netwerk instellingen aan te passen hoor.

Probleem ligt aan de verbinding, contact opnemen met Dommel is de boodschap.

Compensatie ga je spijtig genoeg nooit zien, ze gaan je zeggen dat je het probleem maar sneller had moeten doorgeven.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

gr4vity schreef:Euhm, als de modem zegt dat hij geen synchronisatie heeft dan gaat het echt niet opgelost geraken door de netwerk instellingen aan te passen hoor.

Probleem ligt aan de verbinding, contact opnemen met Dommel is de boodschap.

Compensatie ga je spijtig genoeg nooit zien, ze gaan je zeggen dat je het probleem maar sneller had moeten doorgeven.


Het probleem kan toch nog altijd bij haar liggen, ADSL bv op het 2de koperpaar ipv op het eerste .... als je belt kan het wel zijn dat ze de datum opschuiven maar dit is niet zeker (Dommel kan zien dat ze nog nooit op internet is kunnen gaan en met een beetje vriendelijkhied zou het kunnen lukken :) :
It ain`t what you say but the way you say it !
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Coolrunner schreef:
Coolrunner schreef:
1. da`s dus ok

2. mmmm kun je in je crm panel en jezelf de adsl gegevens mailen ? Dan heb je toch al je login gegevens, vermits je lijn actief is


dus gaan naar : https://crm.schedom-europe.net

inloggen met je toen opgegeven mailadres + gekozen paswoord

Dutch kiezen en daarna links op "mijn pakketten" daarna rechts op de "R" klikken om je je gegevens te laten mailen (hopelijk een mailadres dat actief en bereikbaar is)

Hierna heb je je login/paswoord voor je ADSL

Ik heb dit allemaal gedaan
en krijg dit
Bijlagen
121212.JPG
(24.11 KiB) 40 keer gedownload
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Coolrunner schreef:
gr4vity schreef:Euhm, als de modem zegt dat hij geen synchronisatie heeft dan gaat het echt niet opgelost geraken door de netwerk instellingen aan te passen hoor.

Probleem ligt aan de verbinding, contact opnemen met Dommel is de boodschap.

Compensatie ga je spijtig genoeg nooit zien, ze gaan je zeggen dat je het probleem maar sneller had moeten doorgeven.


Het probleem kan toch nog altijd bij haar liggen, ADSL bv op het 2de koperpaar ipv op het eerste .... als je belt kan het wel zijn dat ze de datum opschuiven maar dit is niet zeker (Dommel kan zien dat ze nog nooit op internet is kunnen gaan en met een beetje vriendelijkhied zou het kunnen lukken :) :

Ja mensen dat is allemaal goed en wel , ik heb 3 maanden geen internet.. en ik ben dus al 3 maanden altijd aan het bellen om hun vast te krjgen ... IK KRIJG ZE GEWOON NIET VAST .
En reageren op mailtjes doen ze niet ... Daarmee ... is het nu zo moeilijk om te begrijpen . Als Dommel op neemt dan MISSCHIEN helpen ze mij verder ..
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Bettina schreef:Ik heb dit allemaal gedaan
en krijg dit


yup en daar links heb je "mijn pakketten" klik hierop en dan de letter "I" rechts
It ain`t what you say but the way you say it !
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Bettina schreef:Ja mensen dat is allemaal goed en wel , ik heb 3 maanden geen internet.. en ik ben dus al 3 maanden altijd aan het bellen om hun vast te krjgen ... IK KRIJG ZE GEWOON NIET VAST .
En reageren op mailtjes doen ze niet ... Daarmee ... is het nu zo moeilijk om te begrijpen . Als Dommel op neemt dan MISSCHIEN helpen ze mij verder ..


nr om te bellen is : 011/92.00.00 en het beste uur tot nu toe is ergens tss 12u00 en 13u00.
It ain`t what you say but the way you say it !
Bettina
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 okt 2008, 19:08
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Coolrunner schreef:
Bettina schreef:Ik heb dit allemaal gedaan
en krijg dit


yup en daar links heb je "mijn pakketten" klik hierop en dan de letter "I" rechts

Ok , dan krijg ik dit :)
Bijlagen
131313.JPG
(38.77 KiB) 46 keer gedownload
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

gr4vity schreef:Compensatie ga je spijtig genoeg nooit zien, ze gaan je zeggen dat je het probleem maar sneller had moeten doorgeven.


Door te bellen? :twisted:

Het klopt ergens wel. Als leek is het niet gemakkelijk om een goeie diagnose te stellen van het probleem. Van in het begin werd het probleem aanzien als geen activering. Als de bereikbaarheid van de helpdesk beter was geweest was aan de telefoon al gemeld geweest dat de activering bij Dommel in orde was en kon er aan de kant van de klant gezocht worden.
Gelukkig komt er nu toch zicht in. :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Bettina schreef:
Coolrunner schreef:
Bettina schreef:Ik heb dit allemaal gedaan
en krijg dit


yup en daar links heb je "mijn pakketten" klik hierop en dan de letter "I" rechts

Ok , dan krijg ik dit :)


ok uw lijn is dus niet actief ... dus tja verder kunnen we je niet helpen

Er is zelfs nog geen datum wanneer dit zal gebeuren

Is dit cityconnect in Leuven ?

Je zal echt Dommel moeten bellen
It ain`t what you say but the way you say it !
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Als de mensen nu eens volgens mijn methode hadden gewerkt ipv het oorlog spelletje te spelen dan was dit al 2 maanden geleden gezien geweest :evil:
It ain`t what you say but the way you say it !
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Coolrunner schreef:Als de mensen nu eens volgens mijn methode hadden gewerkt ipv het oorlog spelletje te spelen dan was dit al 2 maanden geleden gezien geweest :evil:
Sorry,maar de eerste vermelding dateerd van Geplaatst: Ma Okt 27, 2008 19:16 ,:
Bettina schreef:Sorry hoor ma ik ben al 3 maanden aan het betalen en ik heb nog altijd geen internet
1 x 75 euro activatie kosten
24 euro voor een maand internet x 2
dees is al bezig van augustus en we zijn nu al bijna november :s ..
Als ge belt , krijgt ge 2 uur muziek , belt ge op de GSM nummer van financiele info , krijgt ge nen engelsman aan de lijn da het beu is da die 100 x telefoon krijgt van mensen die problemen hebben bij dommel , terwijl iedereen naar die man zijn privee nummer belt , hij werkt nog eens niet voor dommel!
Hij zit ook al 6 maanden te bellen , en te mail dat hij dringend wilt dat ze de gsm nummer van die site af doen ..
Waarom zet een goede internet provider een gsm nummer op hun site van een onbekende :s die niets bij dommel te maken heeft ...
Strange .. Kben gewoon mijn geld kwijt . , kheb geen internet , en weet begot niet wat ik moet doen .?

Bron ,: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 783#264783

en m'n glazen bol was toevallig binnen voor een onderhoudsbeurt
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ceurrrix schreef:precies niet gelezen hebt :angel:

Bron,: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 193#266193


Coolrunner schreef:@ Bettina

eventjes om alles op een rijtje te zetten :

1. Je hebt welk abonnement besteld ? Netconnect of Homeconnect of Cityconnect ?
2. Heb je al bevestiging gehad dat je aangesloten bent ?
3. Welke Modem heb je ?
4. Dus geen ADSL lampje wat continue brand ?
5. Al eens je kabels nagekeken, vermits ze soms het ADSL signaal op de andere 2 kabels zetten

Alvast een eerste aanzet tot hulp

Aan de rest : vecht jullie oorlogje ergens anders uit, dit is een forum om anderen te helpen en niet om telkens jullie negatieve of positieve mening te verkondigen


Moeilijk hé :roll:
Gesloten

Terug naar “Dommel”