Webcam Creative Pro EX

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gast

Hallo OS XP ik heb een webcam aangesloten Creative Pro EX die steekt ik een usb poort, als ik de computer opstart dan vind hij die niet, maar som ook wel, als ik de webcom uit verwijder en terug in steek dan heeft hij hem wel, maar ook niet altijd, die zit in een Hub ADS 2.0 het status lampje oranje brand, is er standaard in XP software aanwezig voor een webcam of moet die geinstalleerd, ik zou hem liver gebruiken zonder software te installeren,wan ik krijg bij het installeren de boodschap dat hij niet compatipel zou zijn met XP, en heb ook al de laatste drivers geladen
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Guest,

Die melding dat die software niet compatibel is, wil niet echt zeggen dat ze niet compatibel is. Maar eerder dat de drivers die geinstalleerd willen worden, niet 'gesigned' zijn door Microsoft. Maw niet gekeurd door Ms. Dat wil echter helemaal niet zeggen dat de drivers niet compatibel zijn voor Xp. Kzou zelf zeggen grote kans dat ze perfect werken :).

Ik zou hem dus perfect installen met de drivers. Maar eerst eens uitrekken, booten en dan software installen en vervolgens pas inpluggen. Das de 'most-common' way to install usb devices. Niet eerst inpluggen en dan software installen. Wel andersom. Die hub, denk niet dat die daar véél toe doet.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”