Heb snel advies nodig (nieuwe Siemens telefoon, lader vraag)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Ik heb dus een C470 Siemens telefoon gekocht.

Het probleem is, de router bevindt zich helemaal aan de andere kant van het huis, terwijl het originele plan was de telefoon in de keuken te plaatsen (met een oplader).

Dit gaat nu wel maar om de zoveel tijd moet je dan weer naar de kamer lopen om daar de telefoon op te laden (sinds basisstation bij router moet blijven).

Is het mogelijk voor dit model om simpelweg een lader (niets meer, geen telefoonverbinding er in sinds het basisstation voor die werking zorgt) te gebruiken zodat deze praktisch de keuken niet moet verlaten als het om herladen gaat? Indien dit gaat, waar kan ik zo een lader vinden die bij dit model past.

Zeer bedankt voor diegene die mij hier bij kan helpen.
:3
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Enkel een lader kan je volgens mij niet apart kopen. Wel kun je een aparte handset bijkopen, zoals bv. de C47H, als je hetzelfde toestel wil blijven gebruiken. Dit is dus een handset met bijhorende lader, maar zonder basisstation. In feite kun je elke DECT-compatibele handset gebruiken.
Gebruikersavatar
FredWP
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 30 jun 2008, 22:29
Locatie: Zonhoven

Koyan schreef:Enkel een lader kan je volgens mij niet apart kopen. Wel kun je een aparte handset bijkopen, zoals bv. de C47H, als je hetzelfde toestel wil blijven gebruiken. Dit is dus een handset met bijhorende lader, maar zonder basisstation. In feite kun je elke DECT-compatibele handset gebruiken.


Dat toestel zit er bij. Maar ik zou alleen zo een extra opladerdock moeten hebben. Heb alleen basisstation and telefoontoestel zelf.
:3
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

FredWP schreef:
Koyan schreef:Enkel een lader kan je volgens mij niet apart kopen. Wel kun je een aparte handset bijkopen, zoals bv. de C47H, als je hetzelfde toestel wil blijven gebruiken. Dit is dus een handset met bijhorende lader, maar zonder basisstation. In feite kun je elke DECT-compatibele handset gebruiken.


Dat toestel zit er bij. Maar ik zou alleen zo een extra opladerdock moeten hebben. Heb alleen basisstation and telefoontoestel zelf.


Begrijp ik, maar:

Koyan schreef:Enkel een lader kan je volgens mij niet apart kopen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”