Hoe dommel in gebreke stellen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
onder geen beding als je niet meer informatie geeft waarover het juist gaat nee
maar enigste optie is aangetekend schrijven
maar enigste optie is aangetekend schrijven
The eternal and true pessimist
Ik snap niet wat iedereen zo tegen dommel heeft, kijk eens naar de poll hoe dommel daar uitkomt.
Bij problemen zou ik gewoon naar een kantoor gaan. heb ik 1 keer geprobeerd en ze hielpen me dadelijk, met de nodige uitleg. ze waren heel vriendelijk.!!!!
Bij problemen zou ik gewoon naar een kantoor gaan. heb ik 1 keer geprobeerd en ze hielpen me dadelijk, met de nodige uitleg. ze waren heel vriendelijk.!!!!
Het zal van persoon tot persoon afhangen, van probleem tot probleem. Ik heb al sinds het begin problemen met mijn Tf lijn. Ik geraak niet binnen via mijn gewone telefoon (kom ALTIJD op de fax uit), mijn tickets worden niet beantwoord en ik heb al meer dan 100€ aan gsm kosten er aan gespendeerd. Het werkt nog steeds niet. Bovendien heb ik ook mijn 12MBit niet (ik weet het niemand, misschien Dommel's fout zelfs niet), maar ik had dat in mijn berekeningen wel ingeteld.Bodhy schreef:Ik snap niet wat iedereen zo tegen dommel heeft, kijk eens naar de poll hoe dommel daar uitkomt.
Bij problemen zou ik gewoon naar een kantoor gaan. heb ik 1 keer geprobeerd en ze hielpen me dadelijk, met de nodige uitleg. ze waren heel vriendelijk.!!!!
Mijn probleem is echter mijn Tf lijn. Als je zoals mij voortdurend kritiek van familie zou krijgen, zou je ook afvragen als je niet beter terug naar Telenet gaat.
Zij die geen problemen hebben, kan ik enkel gelukwensen en hopen dat het voor hen zo blijft. A priori heb ik niets tegen Dommel (hun internet werkt effectief goed op 4MBit), maar ze komen hun eind van het contract niet na. De delen die ik nodig heb zitten er niet bij
En u zei: "een kantoor". Ik weet maar 1 kantoor zijn, heb reeds in dit forum gelezen dat ze niet opendoen en is ook een beetje ver voor mij.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
als je googlet op ingebrekestelling krijg je de nodige info én bruikbare voorbeelden.haelters schreef:Heeft iemand een (gemakkelijk) te volgen procedure, met eventueel voorbeelddocumenten, termijnen, etc om Dommel in gebreke te kunnen stellen ?
Tja, voor velen is Dommel een heilig huisje terwijl het fourm uit zijn voegen barst van de gebreken en niet werkende producten.Bodhy schreef:Ik snap niet wat iedereen zo tegen dommel heeft, kijk eens naar de poll hoe dommel daar uitkomt.
Bij problemen zou ik gewoon naar een kantoor gaan. heb ik 1 keer geprobeerd en ze hielpen me dadelijk, met de nodige uitleg. ze waren heel vriendelijk.!!!!
Je kan toch moeilijk verwachten dat iemand uit West-Vlaanderen speciaal naar hun kantoor aan de andere kant van het land gaat rijden omdat Dommel weigert van te antwoorden op vragen die via hun ticketsysteem of via het weigeren van het opnemen van telefoon niet beantwoord worden.
Het ligt in deze gevallen niet aan de consument om zulke drastische stappen te ondernemen. Het is Dommel die zijn engagementen dient na te leven en daar is geen enkel verzachtende omstandigheid voor indien ze dit weigeren door elk contact van hun klanten te negeren.
Die Poll is weinig objectief en het wordt gesteld in een forum waar elke kritische noot op Dommel gesmoord wordt ondanks de vele topics die dagelijks lopen over de grote problemen met Dommel. Zolang dit forum geen waarschuwing voor Dommel op de voorpagina is het zijn objectieve geloofwaardigheid aan het kwijtspelen. Ze kunnen dit perfect onderbouwen door de vele berichten en klachten over Dommel van de gebruikers die dagelijks langskomen. Kijk wat TIK in het verleden allemaal niet gedaan heeft voor de Telenet klanten en recentelijk ook voor de Scarlet klanten.
Wil ik ook wel eens weten, en meerbepaald voor Homeconnect. Ik had al een mai lgestuurd naar dommel om meer info te verkrijgen, maar natuurlijk geen antwoord(dat antwoorden na een halfuur was ook maar éénmalig medunkt...). Ik overweeg om terug naar BGC disco+netconnect te gaan. Disco omdat ik dan terug volledige uploadsnelheid heb+alarm kan dan weer werken.