Telenet zendt Exqi Sport uit vanaf 1 oktober

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Vanaf 1 oktober zendt Telenet Exqi Sport, de Belgische themazender van Euro1080, digitaal uit via zijn digitale basispakket. Bovendien zal Exqi Sport ook analoog te bekijken zijn op het analoge mozaïekbeeld van 18 tot 19 uur.

Aandacht schenken
De uitzendingen van Exqi Sport, waaronder livewedstrijden en samenvattingen van het Belgische tweedeklassevoetbal (de Exqi League), konden tot nu toe enkel bekeken worden door de klanten van iNDi en Coditel en enkel de HD-klanten van Belgacom TV (vanaf 6 oktober). De zender wil structurele aandacht schenken aan sporten die méér aandacht verdienen. Lokale verankering en beleving zijn de sleutelbegrippen van de zender, zegt Alfacam.

Exqi Sport biedt minstens één livewedstrijd van de Exqi League per speeldag. De andere wedstrijden worden na de speeldag samengevat in het programma 'Exqi League Highlight'.

Analoog
Exqi Sport zal ook te bekijken zijn op de analoge beeldmozaïek van Telenet, alle dagen van 18 tot 19 uur. Op maandag kan er gekeken worden naar beeldmateriaal en informatie met betrekking tot de Exqi League, terwijl de invulling van de andere dagen afhankelijk zal zijn van het actuele sportaanbod van Exqi Sport. (belga/gb)
30/09/08 13u39

bron hln.be
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Marcky
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2006, 10:45

brooklyn schreef:Vanaf 1 oktober zendt Telenet Exqi Sport, de Belgische themazender van Euro1080, digitaal uit via zijn digitale basispakket.


Zou dit in HD zijn of zouden ze enkel de SD-versie in het basispakket steken en dat de HD-versie betalend zou zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Marcky schreef:Zou dit in HD zijn of zouden ze enkel de SD-versie in het basispakket steken en dat de HD-versie betalend zou zijn.


Naar het schijnt enkel in SD, en dus helemaal niet in HD (men heeft er trouwens geen bandbreedte voor bij TN).
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

in de loop van oktober wordt deze zender ook toegevoegd aan het Classic+ pakket van Belgacom.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

en vanaf 16 oktober ook in het basispakket voor indi klanten ...

nu nog eerste klasse en we zijn vertrokken ...
thailand
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 apr 2007, 16:29
Locatie: Antwerpen

Vanaf 15 oktober wordt het Indi basispakket uitgebreid met 16 gratis zenders.

Kijk op

[url]http://www.indi.be
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Nu kunnen we allemaal naar de wedstrijden van 2de klasse kijken !!
Cyrano.ak
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 mei 2006, 14:18

kvind hem niet op mijn digibox :(
Welk kanaal staat die standaard?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Cyrano.ak schreef:kvind hem niet op mijn digibox :(
Welk kanaal staat die standaard?


209.
Marcky
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2006, 10:45

Ik google er waarschijnlijk naast, maar ik vind nergens de website van EXQI Sport (met de programmagids). Ik bedoel dus niet http://www.exqileague.be/.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik heb al eens naar Exqi sport gekeken. De matchen van 2de klasse zijn redelijk goed gefilmd.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”