Email probleem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Sven Van Hauwe
Starter
Starter

Sinds afgelopen weekend heb ik moeilijkheden om mijn email te bekijken.

Met outlook is het sindsdien niet meer gelukt, met webmail is het me slechts 2 maal gelukt om mijn mail te bekijken.

De helpdesk is telefonisch niet te bereiken, op mails (vanop het werk) reageren ze blijkbaar ook niet.

Weet er iemand of er een probleem is bij dxadsl?

Sven
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Live support al geprobeerd?

EDIT
Live chat is momenteel niet bereikbaar wegens afwezigheid! Le live chat n'est accessible pour l'instant.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sven Van Hauwe schreef:Sinds afgelopen weekend heb ik moeilijkheden om mijn email te bekijken.

Met outlook is het sindsdien niet meer gelukt, met webmail is het me slechts 2 maal gelukt om mijn mail te bekijken.

De helpdesk is telefonisch niet te bereiken, op mails (vanop het werk) reageren ze blijkbaar ook niet.

Sven
mail heef tlang niet gewerkt(week ofzo). Maar nu werkt het terug. Bij mij althans
Sven Van Hauwe
Starter
Starter

liger schreef:
Sven Van Hauwe schreef:Sinds afgelopen weekend heb ik moeilijkheden om mijn email te bekijken.

Sven
mail heef tlang niet gewerkt(week ofzo). Maar nu werkt het terug. Bij mij althans
Ja, sinds gisteren avond werkt het inderdaad terug.
Een update van de dxadsl home pagina met eventuele storingen zou wel aangenaam zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”