Sinds afgelopen weekend heb ik moeilijkheden om mijn email te bekijken.
Met outlook is het sindsdien niet meer gelukt, met webmail is het me slechts 2 maal gelukt om mijn mail te bekijken.
De helpdesk is telefonisch niet te bereiken, op mails (vanop het werk) reageren ze blijkbaar ook niet.
Weet er iemand of er een probleem is bij dxadsl?
Sven
Email probleem
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Live support al geprobeerd?
EDIT
EDIT
Live chat is momenteel niet bereikbaar wegens afwezigheid! Le live chat n'est accessible pour l'instant.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
mail heef tlang niet gewerkt(week ofzo). Maar nu werkt het terug. Bij mij althansSven Van Hauwe schreef:Sinds afgelopen weekend heb ik moeilijkheden om mijn email te bekijken.
Met outlook is het sindsdien niet meer gelukt, met webmail is het me slechts 2 maal gelukt om mijn mail te bekijken.
De helpdesk is telefonisch niet te bereiken, op mails (vanop het werk) reageren ze blijkbaar ook niet.
Sven
-
- Starter
Ja, sinds gisteren avond werkt het inderdaad terug.liger schreef:mail heef tlang niet gewerkt(week ofzo). Maar nu werkt het terug. Bij mij althansSven Van Hauwe schreef:Sinds afgelopen weekend heb ik moeilijkheden om mijn email te bekijken.
Sven
Een update van de dxadsl home pagina met eventuele storingen zou wel aangenaam zijn.