Instelling modem Linksys Wag200 vr cityconnect?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Bajo
Starter
Starter

Dag allemaal,

Sinds vorige week vrijdag moest ik normaal aangesloten zijn op cityconnect (Hasselt).
(mail ontvangen dat activatie voltooid is) Maar ik kreeg nog altijd geen adsl singaal binnen.
Toen maar gebeld en lag het bij hun en gingen ze het doorgeven aan de sys admin.
Vandaag zie ik op de modem dat ik adsl signaal ontvang maar krijg nog altijd geen internet.
Kan iemand hier eens screenshot posten aub van de instellingen van zijn wag200 (cityconnect gebruiker).

Bedankt!
Laatst gewijzigd door Bajo 30 okt 2008, 13:57, in totaal 1 gewijzigd.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Sorry, heb wel dezelfde modem, maar nog geen CityCOnnect. Waar in Hasselt woon je, dat je al aansluitbaar bent?

Moomin
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ff vraagje tussendoor,wanneer was de tijd gepland voor hasselt dat daar adsl2+ zou komen?Komt dit overeen met de planning van Dommel,met name vermeld in crm paneel?
normaal gesproken zou hier,Riemst,ook voor december adsl2+ komen.En daar ik de overstap op homeconnect nog niet waag,dan maar gokje op cityconnect?
Live life to the Max
Bajo
Starter
Starter

jaja city connect is hier in orde ik woon tss de kleine en grote ring...
Morgen nog eens opnieuw bellen maar :s NEST! mr is er echt niemand met dezelfde router en city connect??
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Bajo schreef:jaja city connect is hier in orde ik woon tss de kleine en grote ring...
Morgen nog eens opnieuw bellen maar :s NEST! mr is er echt niemand met dezelfde router en city connect??
dat is een groot gebied.. we bedoelen, noord, zuid,oos, west hasselt..

aangezien zover ik weet enkel de centrale in de boomkesstraat dommel materiaal heeft.
Bajo
Starter
Starter

Ik woon op de arnold maesstraat. Dat is achter het Dusart plein...
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb net gebeld en mijn centrale heeft adsl2+ van dommel...
wat raar is omdat dusartplein een andere centrale is als waar ik op zit (zuid hasselt, boomkesstraat)

edit:
owja was na 5min binnen :')
Bajo
Starter
Starter

Zo ik heb gisteren gebeld. Ze herkennen het probleem. Ze moeten al hun routers nieuwe software update doen in Hasselt. En dat gaat vandaag of maandag in orde zijn.
Nu deze morgen zag ik toch al 2 groen lampkes branden op mijn router. Dus ik krijg nu een ip van dommel maar internet werkt nog altijd niet!

greetz
predje
Starter Plus
Starter Plus

eindelijk mensen van hasselt die wat feedback geven
ik volg deze topic op de voet want ik wil me zo snel mogelijk cityconnect halen hier in hasselt, maar ik wacht nog ff af tot die kinderziektes eruit zijn... ben nu ZEEEEEEEEER content van netconnect en woon vlakbij de centrale
regio zuid btw
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Ik en frietpatat die vandaag aangesloten zijn in Oostende zijn alleszins al tevreden.
Bajo
Starter
Starter

Mijn internet werkt van vandaag! greetz :)
predje
Starter Plus
Starter Plus

en bajo?
hoe is het met snelheid,
en gaat het goed met je router want ik heb dezelfde router, eigenlijk alles hetzelfde als jou :p
ook van hasselt vlakbij dussart etc ;-)
Bajo
Starter
Starter

Mja eerst kon ik tegen 1300kb/s downloaden nu op het moment 800kb/s
Het hangt af wanneer je je modem terug laat connecte met adsl heb ik zo de indruk.
Ik heb nu firmware upgrade gedaan naar 1.01.08 maar dit is niet dadelijk beter wel krijg je een annex m optie bij..
Hou me op de hoogte van jou snelheid enzo :)

greetz
macamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Bajo schreef:Mja eerst kon ik tegen 1300kb/s downloaden nu op het moment 800kb/s
Het hangt af wanneer je je modem terug laat connecte met adsl heb ik zo de indruk.
Ik heb nu firmware upgrade gedaan naar 1.01.08 maar dit is niet dadelijk beter wel krijg je een annex m optie bij..
Hou me op de hoogte van jou snelheid enzo :)

greetz
annex m zou wel beter moeten zijn he!
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Annex M levert een stuk downloadsnelheid in voor uploadsnelheid, dus de downloadsnelheid gaat er zeker niet beter mee zijn.
predje
Starter Plus
Starter Plus

ja ik ga overschakelen in december en zal je dan op de hoogte houden ( het zal wel pas tegen januari zijn dat ik dan op cityconnect ga staan als ik hier zo lees dat het zeer lang duurt ;-)
Bajo
Starter
Starter

Vrijdag avond was ik dus aangesloten... zaterdag ging het nog goed...
Zondag voormiddag ging het ook nog goed en namiddag...
s'Avonds kwam ik terug thuis en BAM geen internet meer :(
Deze morgen nog altijd niet opgelost!
De moet zakt weer in mijn schoenen... toch moeilijk he gewoon internet leveren als internet bedrijf... :roll:
wbill584
Starter
Starter

. ..
Laatst gewijzigd door wbill584 04 nov 2008, 23:57, in totaal 2 gewijzigd.
Bajo
Starter
Starter

Toen ik gisteren thuis kwam werkte dommel weer. Wss de updates die ze overal gedaan hebben op cityconnect die weekend dat het zondag uit lag.
Mijn speed is nu +- 1400kb/s

greetz
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”